35+4 haftalık hamileyim, 37. haftada doğum olursa sütüm gelir mi?

0 oy
2,294 göst.
17 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (1,139 puan) sordu
Kizlsr 35+4 um. Kesinlikle nefes alamiyorm . Şu içsem tikaniyorum tansiyonum yüksek çıkıyor.  Bebegin kalp atışlarıni zayıf gordu doktor. Cuma günü tekrar kontrole gel dedi.  Eğer bebegin kalp atislsri böyle olursa tansiyonun falan doguma alcam erkenden gel dedi. Ama sıkıntı olmazsa en geç 27 ağustos ta alcam dedi . Ciğer geliştirici vurdurcam yarın. Ya bebeğim kuveze alınırsa. Ya sütüm gelmezse bi ton strese girdim
Gebelik haftası 35+4

17 Cevap

0 oy
17 Ağustos 2021 (450 puan) cevapladı
Stres yapma stres yaparsan zaten bu dediklerin hepsi olur iyi düşün dua et iyi olur inşallah 
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Insallah canim benim.
-Reklam-
0 oy
17 Ağustos 2021 (1,572 puan) cevapladı
Canım stres yapma herşey sizin iyiliginiz için sonuçta iyi olun da sütün de gelir herşey de olur ... 
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Tabiki canim benim ikidir kalp atışı yavaş çıkıyor sınırda üzülüyorum elimde değil her an bisey olcak diye ödüm kopuyor
17 Ağustos 2021 (1,572 puan) yorumladı
Allah korusun takip et sürekli hareketlerini hissetmezsen sağlık ocağına git dinle hemen
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Tmm canim benim hastane evimin arkasında hemen. Insallah sağ salim gelir hepsi
17 Ağustos 2021 (1,572 puan) yorumladı
Inşallah canimm dikkat et lutfen
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Tamam canim benim sende dikkat et:)
0 oy
17 Ağustos 2021 (498 puan) cevapladı
Niye stres yapıyorsun çocuğun gelişimi iyiyse küveze bile gerek kalmaz Allah ın izniyle kendini sakinleştir önce benim kızımın da kalp atışları yüksek diye 37. Haftada suni ile doğum yaptırdı doktor, kızımla çıktım hastaneden aynı gün sütüm de geldi 1 yaşında hala emiyor maşallah o yüzden güzel düşün güzel olsun sağlıkla al kucağına inşallahhh
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Amin inşallah. Hani sezaryen de geç geliyor ya biraz erken olmuş olcak o yuzden endişeliyim.
0 oy
17 Ağustos 2021 (1,267 puan) cevapladı
Neden gelmesin süt????
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Sezaryen de geç geliyormus ya  goguslerim de de hiç bisey hissetmiyorm ağırlık agri falan ondan!!
17 Ağustos 2021 (1,267 puan) yorumladı
Benim normal doğum olmasına rağmen 3.gün sütüm geldi iki doğumunda da ondan önce sarı süt geliyor o bebek için çok çok faydalı zaten bebek emdikçe süt çoğalıyor
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Sagol canim insallah. Vallahi yazarken nasil ağlıyordum simdi nasil rahatladım.  Panik atagim var diye esim soylememis gecen fenalastim acile gttgimdd hemşire bebegin kalp atislsri yavaş demis bugun oyle cikti. annemle konuşurken duydum bugun cok kotu oldum ya anlatamam . Hersey üst üste geldi surekli rahatsizlandim bi ağlama krizi gecirdim.  Simdi cok iyiyim hepinizin sayesinde.  Hepiniz sağ salim kucaginiza alın insallah
0 oy
17 Ağustos 2021 (8 puan) cevapladı
Ben 35 +2de doğum yaptım sütüm hemen geldi korkmayin
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Tesekkur ederim
0 oy
17 Ağustos 2021 (482 puan) cevapladı
37 dogum yapmıştım 2 ci bebeğimi  sezeryanla... sütüm gelmişti bebegimde 3200 doğmuştu sorun olmadi korkma canim 
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Cok sagol canim benim.  Kalp atislari zayf ya eğer böyle devam ederse cuma alcaklar ondan
0 oy
17 Ağustos 2021 (572 puan) cevapladı
34 haftada ciğer gelişimi tamamlaniyor neden ciğer iğnesi vuruyor ki zayıf mi bebek? Benim ilk oğlum tam 35+4 te doğdu 2600 şükür kuveze falan girmedi. 
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Su an 2960 kilosu. Doktor da o şekilde soyle di ama riske atmayalim ne olur ne olmaz dedi. En azindan o ihtimali düşürmüş oluruz dedi
17 Ağustos 2021 (572 puan) yorumladı
Bilmiyorum tabi doktor bilir ama bana saçma geldi.
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Arkadasimda 36 da dogum yapti gebelik zehirlenmesinden o nefes alamamis direk kuveze almislar
0 oy
17 Ağustos 2021 (2,625 puan) cevapladı
Stres ayaparsan sütun kesilir ayrıca doğurduktan itibaren süt belli bir süre sonra gelmeye başlıyor yani haftaya bakmıyor doğum işlevine bakıyor birde inşallah zammı da sağlıkla dogurursun ama olmadı diyelim bebeğin kiveze girdi buna o kadar kötüymüş gibi bakma bu bebeğin sağlığı için önemli sen zaten sürekli oraya gidip bebeğimi emzireceksin sütünü sağacaksin vereceksin bebek orada gelişimini tamamlicak ama dediğim gibi inşallah zamanına da sağlıkla gelir tavsiyem sağma makinası al sagdikca daha da artıyor 
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Aldim canim benim. Yorumlariniz için çok tesekkurler bana güç veriyor
0 oy
17 Ağustos 2021 misafir cevapladı
Ne zaman doğum yaparsan yap doğumdan sonra sütün gelir bu da Allah'ın mucizesi 
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Canim benim insallah
0 oy
17 Ağustos 2021 (139 puan) cevapladı
Gelir canim sakin ol. Süt emzirme ile alakalı . Ya sagacaksin ya da emzirceksin. Bol bol gelir yeter ki stres yapma bebeğini op kokla sev oksitosin salgilansin. Gelir 
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Tamam canim benim sagma makinesi de aldm zaten . Cok teşekkür ederim
0 oy
17 Ağustos 2021 (281 puan) cevapladı
37 haftalık doğum yaptım sütüm geldi canım. Bebeğini sürekli emzirirsen gelir. Benim bebeğim küveze girmedi. Stres yapma herşeyin en iyisini düşün.
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Tamam canim benim cok teşekkür ederim
17 Ağustos 2021 (42 puan) yorumladı
Canm merhaba beni de doktor 37 . Haftada sezaryen olursun dedi kesin. Şuan 37 haftaligim ben bu haftayı doldurup gitmeyi düşünüyorum 38 de yani acaba hata mi yapmış oluyorum bana da akıl verin
17 Ağustos 2021 (281 puan) yorumladı
Duygu bilemedim canım ya. Sezeryan konusunda hiçbir fikrim yok iki doğumumda normal oldu.
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Duygu.bence sen git ne olur ne olmaz bebegini kontrol etsinler herseyini yine sıkıntı yoksa 38.haftada olursun. Ne kadar çok bebek kalırsa o kadar iyi ama sorun yoktur inşallah
17 Ağustos 2021 (42 puan) yorumladı
Canım plesanta ile rahim arasinda 2 cm varmış uzaklıkları yani . Kanamm olmadı bugüne kadar ama ağrılarım çok birde 37 hafta bana çok erken geliyor.
0 oy
17 Ağustos 2021 (72 puan) cevapladı
Benimde sezeryan oglum sezeryan oldufu için buda sezeryan babada yirmi üç yürmi dört dedi otuz yedi arti üç günlük felan oluyor. Oglumda kirk iki haftaydi sezeryan
0 oy
17 Ağustos 2021 (1,224 puan) cevapladı
Bende 35+6 da sezeryanla doğum yaptım bebeğimin kalp atışları zayıftı doğum öncesi nstya girmekten gına gelmişti dahada sorunları saymakla bitmez şükür bebeğim küveze girmedi hemende emzirdim hiç strese girme rahat ol strese girersen korktuklarını o zaman yaşarsın sütün en büyük düşmanı stres
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Dimi doğru söylüyorsun canim benim.  Cok teşekkür ederim gerçekten sabahtan beri o kadar kötüyüm ki. Orda masum biseyden habersiz yaşamaya çalışıyor savunmasız . Bide doğunca kalbinde bisey olurmu diye de endişe ettm ama  burda msjlarinzla kendime geldim cok teşekkürler
17 Ağustos 2021 (1,224 puan) yorumladı
Hiç korkma hiç üzülme bol bol dua et canım benim allahın izniyle sağ salim kucağına alıp emziriceksin
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Amin canım benim insallah
0 oy
17 Ağustos 2021 (631 puan) cevapladı
5 aylik hamileyken vucudumuz süt uretmeyd basliyor, cunku 5 aylikken dogan bebegin yasama ihtimali var, annd dmzirebilsin diyd sut uretimi basliyor zaten. stres ise oksotosin hormonunu salgilanmasini engeller, bu da sutun inmesini önler. Emziremeyeceginizi dusunmeyin, "benim vucudum bunun icin tasarlanmis, memelerim zaten sut uretiyor, emzirebilirim" diye telkinde bulunun kdndinuze. ayrica emziremezseniz de bu dunyanin sonu degil,onemli olan saglikla kavusmaniz birbirinize, anin tadini cikarin.♥️
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Cok doğru söylüyorsunuz cok teşekkür ederim.  Allah razı olsun:))
0 oy
17 Ağustos 2021 (655 puan) cevapladı
Bebek çıkar çıkmaz herkesin sütü gelir süt gelmiyor diue bi şey yok sadece ilk süt yoğun ve elinizle çıkmaz bebeği saatlerce emzirin ancak bebek indirir o yoğun sütü
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Tamam cok teşekkür ederim:))
0 oy
17 Ağustos 2021 (789 puan) cevapladı
Ben de sezaryan ile 37+5 doğum yaptım 3 gün gelmeye başladı tatlım eşim bebek yoğun bakım hemşiresine danışarak bestlak diye süt damlasi almış çok faydasını gördüm 3 gün indirdi tatlım sütümü birde lansinoh elektrikli süt pompası almış ondanda memnun kaldım 
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Evet kuzum ben eczanede calisiyorm zaten bestlak aldım bi tane bide kiwinin süt pompasini aldım.  Lansinoh asiri iyi ama çok pahaliydi
17 Ağustos 2021 (789 puan) yorumladı
O zmn sorun etme tatlım sütün falan da gelir mutlaka benimde 3 gün sonra geldi ama o bestlak sayesinde birde sağmam sayesinde  galiba bugün yeteri kadar geldi sarılık oldu bebeis iki gün süt veremedim ama bunlar normal şeyler 1 gün kalacakmısiz fototerapi alıyoruz şimdi bebişim yanımda yaa mutluyyum yinede sonuçta geçici birşey sende  dert etme kendine tatlım bebek sağlıklı gelsinde gerisi haloluyor
18 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Cok sagol canim benim cok teşekkür ederim:)
0 oy
17 Ağustos 2021 (148 puan) cevapladı
Canını sıkma erken değil geçen arkadaşımda o günlerde doğum yaptı sütü doluyor taşıyor. Bebeğin hareketleri nasıl normal mii
17 Ağustos 2021 (1,139 puan) yorumladı
Oy masallah. Evet çok şükür normal hareketleri hatta bi kac gündür çok fazl hareketli
17 Ağustos 2021 (148 puan) yorumladı
Bana da nefesler yetmiyo ara ara mide bulantısı baş dönmesi oluyor tansiyon gidiyor gibi oluyor. Tansiyonum ne durumda bilmiyorum 34+5 deyim napsam bende mi gitsem doktora. Bebeğimin hareketleri normal ondan endişe etmedim napsamki

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37. haftada erken doğum olursa sütüm hemen gelir mi?
Evet, 37. haftada veya öncesinde gerçekleşen doğumlarda da vücudunuz süt üretimine başlar. Doğumun gerçekleşmesiyle birlikte plasentanın vücuttan ayrılması, süt üretimini tetikleyen prolaktin hormonunun devreye girmesini sağlar. Bebeğinizi erken dönemde düzenli olarak emzirmeniz veya sağmanız, sütünüzün miktarını ve kalitesini hızla artıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken doğumda bebeğin küveze alınma süreci nasıl işler?
Bebek 37. haftadan önce doğduğunda, solunum desteği, vücut ısısının korunması veya beslenme takibi gibi ihtiyaçlar için yenidoğan yoğun bakım ünitesine (küveze) alınabilir. Küvez süreci bebeğin genel sağlık durumuna, kendi kendine nefes alabilme kapasitesine ve emme refleksine göre değişkenlik gösterir. Doktorlar bebeğin kilo alımı ve yaşamsal bulguları stabil hale geldiğinde taburcu sürecini başlatır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Ciğer geliştirici iğne bebek için neden önemlidir?
Ciğer geliştirici iğneler, erken doğum riski olan durumlarda bebeğin akciğerlerinin dış dünyaya daha hızlı uyum sağlamasına yardımcı olur. Bu iğneler, akciğerlerdeki hava keseciklerini açık tutmaya yarayan sürfaktan maddesinin üretimini destekleyerek, bebeğin solunum sıkıntısı yaşama riskini önemli ölçüde azaltır. Genellikle 24-34. haftalar arasında uygulanır ancak hekimler 37. haftaya kadar olan süreçte riskli durumlarda uygulamayı tercih edebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik tansiyonu doğum sürecini nasıl etkiler?
Gebelik tansiyonu (preeklampsi), hem anne hem de bebek sağlığı açısından yakından takip edilmesi gereken bir durumdur ve genellikle doğumu planlı veya acil bir şekilde öne almayı gerektirebilir. Tansiyonun kontrol altında tutulamadığı veya bebeğin kalp atışlarında zayıflama görüldüğü durumlarda, doktorlar bebeği anne karnındaki risklerden korumak amacıyla doğumu başlatma kararı alırlar. Bu süreçte düzenli NST takibi ve doktor kontrolleri hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken doğumda süt üretimini artırmak için ne yapabilirim?
Süt üretimini artırmanın en etkili yolu, bebeğinizle ten tene temas kurmak ve bebeğiniz ememiyorsa bile bir göğüs pompası kullanarak düzenli sağım yapmaktır. Günde en az 8-10 kez sağım yapmak, vücuda süt üretimi için gerekli sinyalleri gönderir. Ayrıca bol sıvı tüketmek, dengeli beslenmek ve stres seviyesini olabildiğince düşük tutmak, süt kanallarının uyarılmasına ve sütünüzün daha verimli gelmesine yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...