28 Temmuz'da regl oldum koku hassasiyetim var hamile miyim?

0 oy
289 göst.
21 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (89 puan) sordu
Kızlar ben 28 temmuzda regl oldum. Ama son 5 6 gündür kokuya duyarlılığım var  ateş başkaları oluyor Hele ki geceleri test yaptım ama testte negatif çıktı daha önce aynı durumları yaşayan oldu mu?
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
22 Ağustos 2021 (168 puan) cevapladı
Evdeki bağzi yapılan testler doğru sonuç vermiyo canım bence kan testi yaptirmalisin için rahat olur kesin sonuç almış olursun
22 Ağustos 2021 (89 puan) yorumladı
Cok teşekkür ederim canım benim
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelik testinde negatif çıkmasına rağmen hamilelik belirtileri neden olur?
Gebelik testinin negatif çıkması, kandaki hCG hormon seviyesinin henüz idrarda tespit edilebilir düzeye ulaşmadığını gösterebilir. Özellikle yumurtlama dönemi geciktiyse, test erken yapılmış olabilir veya vücuttaki koku hassasiyeti ve ateş gibi durumlar hormonal dengesizlikler, mevsimsel geçişler ya da enfeksiyonel süreçlerden kaynaklanıyor olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Koku hassasiyeti hamileliğin kaçıncı haftasında başlar?
Koku hassasiyeti genellikle gebeliğin ilk haftalarından itibaren, yani döllenmeden sonraki 4. veya 6. haftalarda hormon seviyelerindeki hızlı artışla birlikte görülmeye başlar. Ancak bu belirti kişiden kişiye değişmekle birlikte, sadece koku hassasiyetine bakarak hamilelik teşhisi koymak tıbben mümkün değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet dönemi geçtikten ne kadar süre sonra gebelik testi yapılmalı?
En doğru sonuç için adet gecikmesinin yaşandığı günden itibaren en az 3-7 gün bekleyerek test yapılması önerilir. Erken yapılan testlerde hormon seviyesi yeterince yükselmediği için negatif sonuç alınabilir; bu nedenle adetiniz gecikmeye devam ederse bir hafta sonra testi tekrarlamak veya kan testi yaptırmak en kesin sonucu verir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte ateş basması ve vücut ısısı artışı normal midir?
Hamileliğin ilk dönemlerinde progesteron hormonunun artışına bağlı olarak bazal vücut ısısında hafif bir yükselme ve zaman zaman ateş basması hissi yaşanması oldukça normaldir. Yine de vücut ısısındaki artışın enfeksiyon veya başka bir sağlık probleminden kaynaklanmadığından emin olmak için ateşinizi düzenli takip etmeli ve yüksek seyretmesi durumunda doktora başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
28 Temmuz'da regl oldum hamile kalma ihtimalim nedir?
28 Temmuz'da regl olduysanız, hamilelik ihtimaliniz cinsel ilişkinin zamanlamasına ve yumurtlama döneminize bağlı olarak değişir. Standart 28 günlük bir döngüde yumurtlama genellikle adet başlangıcından sonraki 14. güne denk gelir; ancak döngünüz düzensizse veya yumurtlama tarihiniz kaydıysa risk devam ediyor olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,191 soru

24,666,113 cevap

366,983 kullanıcı

...