37+6 haftalık hamileyim, suyum mu geliyor olabilir?

0 oy
646 göst.
23 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (34 puan) sordu
Selam kızlar 37+6 haftalık hamileyim sabah uyandgimda iç çamaşırım islakti günlük ped de kullanıyorum ama nasıl olduysa islanmis suyum azar azar geliyor olabilir mi yoksa birden mi gelir birde geceden beri karnimin alt bölgesi spor yapmişimda hamlamışım gibi ağrı var
Gebelik haftası 37+6

3 Cevap

0 oy
23 Ağustos 2021 (216 puan) cevapladı
Yine de doktora bi git bence burda vakit kaybetme csnim benim birden geldi ama doktora gidip icini rahat ettir
23 Ağustos 2021 (34 puan) yorumladı
Herkesin bir olmuyor diye biliyorum bildgimiz şeffaf su dökülmüş gibi ıslanmıştı
-Reklam-
0 oy
23 Ağustos 2021 (1,572 puan) cevapladı
Benim bildiğim suyun geldiğinde çeşme gibi oluyor yani illa hissediyorsun  ama haftan ileri istersen git bi baktır için rahat olsun 
23 Ağustos 2021 (495 puan) yorumladı
işte şüphelenip söylemesem azar azar biseyker geliyor diye bakilmicakti çok şükür birşey olmadan evladımı kucağıma aldım
23 Ağustos 2021 (495 puan) yorumladı
canım doktirum bna beyazlık varsa ve koku varsa korkma dedi koku varsa çamaşırda korkma
23 Ağustos 2021 (34 puan) yorumladı
Benimki bildiğin şeffaf su geldi bide baya akintim da var ikisi ayrı ayrı geldi sabah uyanınca gordum
23 Ağustos 2021 (1,572 puan) yorumladı
Kokusuz su gibi olursa dimi
23 Ağustos 2021 (495 puan) yorumladı
evet canım
0 oy
23 Ağustos 2021 (34 puan) cevapladı
Doktoruma da ulaşamıyorum  :(

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık hamileyken su gelişi nasıl anlaşılır?
37 haftalık hamilelikte su gelişi, idrar kaçırmanın aksine kontrol edilemeyen, kokusuz, genellikle şeffaf veya hafif beyazımsı bir sıvının istemsizce gelmesiyle anlaşılır. Sıvı akışı durdurulamaz ve öksürmek, hapşırmak veya pozisyon değiştirmekle artış gösterebilir. Eğer iç çamaşırınızda sürekli bir ıslaklık hissediyorsanız, bu durum amniyon sıvısının sızıntı şeklinde geldiğinin bir işareti olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin son haftalarında suyun azar azar gelmesi normal mi?
Gebeliğin son haftalarında amniyon kesesindeki yırtık küçükse su azar azar gelebilir ve bu durum 'yüksek su kesesi yırtılması' olarak adlandırılır. Sızıntı şeklinde olsa bile, enfeksiyon riski nedeniyle bu durum ciddiye alınmalıdır. Bebek hareketlerini takip etmeli ve suyun rengi, miktarı veya kokusunda bir değişiklik olup olmadığını gözlemleyerek vakit kaybetmeden doktorunuza danışmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte 37. haftada kasıklarda spor yapmış gibi ağrı olması ne anlama gelir?
37. haftada kasık bölgesinde spor yapmış gibi hissedilen hamlama ağrısı, genellikle bebeğin kanala yerleşmesi, pelvik kasların doğuma hazırlanması veya yalancı doğum sancıları (Braxton Hicks) nedeniyle oluşur. Vücut doğuma yaklaştıkça eklemler ve bağlar gevşer, bu da kasık ve karın altı bölgesinde yoğun bir baskı ve sızı hissi yaratabilir. Ancak bu ağrıya su gelişi veya düzenli kasılmalar eşlik ediyorsa doğumun başladığına dair bir belirti olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren belirtiler nelerdir?
Doğumun başladığını gösteren en temel belirtiler; düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti artan sancılar, suyun gelmesi, nişan (mukus tıkacı) düşmesi ve bebek hareketlerinde belirgin değişikliklerdir. Sancılar 10 dakikada bir düzenli hale gelmişse veya suyunuz geldiğinden şüpheleniyorsanız, vakit kaybetmeden hastaneye gitmeniz gerekir. Özellikle su gelişi, enfeksiyon riskini tetikleyebileceği için doğumun yaklaştığının en net ve acil müdahale gerektiren işaretidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Su kesesi patladığında ne yapılması gerekir?
Su kesesinin patladığını veya sızdırdığını fark ettiğiniz anda, enfeksiyon riskini önlemek için ped kullanmalı ve hijyene dikkat ederek vakit kaybetmeden doktorunuzla iletişime geçmelisiniz. Suyun rengini (berrak mı, yeşil mi, kanlı mı) kontrol etmek, doktorunuza bilgi verirken çok önemlidir. Kesinlikle vajinal duş yapmamalı, cinsel ilişkiye girmemeli ve suyunuzun geldiğinden şüphe ediyorsanız hemen bir sağlık kuruluşuna başvurarak profesyonel değerlendirme almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 282 göst.
20 Haziran 2025 Doğum kategorisinde Cihangir Davut Hamza (117 puan) sordu
0 oy
4 cevap 588 göst.
0 oy
7 cevap 752 göst.

1,512,149 soru

24,665,569 cevap

366,955 kullanıcı

...