Gebelikte negatif insanlarla nasıl başa çıkarım?

0 oy
577 göst.
28 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (153 puan) sordu

Çok değerli arkadaşlar çevrenizde enerjinizi negatife dönüştüren enerji vampiri insanlarla nasıl mücadele ediyorsunuz?Bizler hepimiz hamileliğimizle birlikte duygu durumumuz da değişti.Daha hassaslaştık daha duygusalız iliklerimize kadar anneliği yavaş yavaş hormonlar sayesinde hissetmeye başladık.Çevremizde bizi çekemeyenler,hayat felsefemize karışanlar var,cins cins tipte insanlar var.Pozitif bir bakış açısına sahip olmak için neler yapıyorsunuz?Teşekkürlerimle. 


Gebelik haftası 10

10 Cevap

+1 oy
28 Ağustos 2021 (31 puan) cevapladı
Ben 36 haftalik hamileyim mesela annemlere gidyorum yolda kim gorse yok yolda doguracan yok karnin cok belli oluyo erkekler gorurse gunah olur dogumun zor olur boyle sacma sapan seyler soyluyolar hepsi hasetlikten fesatliktan soyleniyor bense hic takmiyorum umrumda degil. Bazen yolda gordugumu gormemezlikten geliyorum tanimiyo gibi yapiyorum ozellikle gelini hamile kalamayan kadinlardan Allah butun hamile kadinlari korusun o kadar fesat oluyolarki anlatamam
28 Ağustos 2021 (809 puan) yorumladı
İyide sana o haftalarda yürümek daha iyi kime ne ister yürü ister yürüme ben o ayda olsam evde oturmam kii ne kadar yurusem bana o kadar ii
28 Ağustos 2021 (31 puan) yorumladı
İste insanlar fesat olduklari icin ne diyeceklerini şaşırıyolar
-Reklam-
0 oy
28 Ağustos 2021 (2,023 puan) cevapladı
Sana negatif enerji verenleri hayatından cikarmakla başla.Cikaramiyorsan görüşme kimse senden ve bebeğinden önemli değil.Kimseyi çekmek zorunda değilsin.
0 oy
28 Ağustos 2021 (346 puan) cevapladı
Mümkün olabildiğince hayatıma az dahil ederek. 
0 oy
28 Ağustos 2021 (451 puan) cevapladı
Eğer önemli kişiler olsalardı zaten yanında olurlardı. Yanında olmayan insanin da ne dediğini düşündüğünü önemseme derim. Çünkü hayat kısa belki bu günleri tekrar yaşayamayacaksın gereksiz kişiler için yiprandigina değmez. 
0 oy
28 Ağustos 2021 (182 puan) cevapladı
Tersliyorum :) onlar benim halimi gözardı edip burnunu sokmaya yelteniyorsa benim de terslemek hakkım diye düşünüyorum. 
0 oy
28 Ağustos 2021 (809 puan) cevapladı
Herşey çok güzel olacak diyorum içimden of püf demiyorum yarabi şükür diyorum sen büyüksün ya rabbim diyorum bebeğim ile dertlesiyorum onun varlığı ama en büyük moral tavsiye ederim
0 oy
28 Ağustos 2021 (3,785 puan) cevapladı
Uzak duruyorum 
0 oy
28 Ağustos 2021 (657 puan) cevapladı
Sohbet bölümüne yaz postun kapanır
0 oy
28 Ağustos 2021 (1,535 puan) cevapladı
dolu oylesi dolu hic biriyle basa cikamazsin beni her gordugunde hala dogurmadin mi kiz diyen komsumumu soyleyeyim (sanki herkes aylik doguruyor) benim akrabam var senle ayni hafta ama senin kadar sismedi diyen mi dersin bol bol yuruyus yap oturma fazla diyen mi dersin (sezeryan olucam bu arada 2. gebelik ) he diyip gececeksin hangi birine laf yetistiricen belli bir seyden sonra insan bıkıyor artik 
0 oy
28 Ağustos 2021 (768 puan) cevapladı
Bazen uzaklaşıyorum araya mesafe koyuyorum Uzaklaşamayacağım insanlarsa eğer onlar 1 söylüyor ben 3 söylüyorum böyle böyle çekiniyorşar işime burunlarını sokmaya 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelikte negatif insanlardan nasıl uzak durabilirim?
Gebelikte negatif insanlardan uzak durmak için sınırlarınızı net bir şekilde belirlemeli ve kendinizi korumak adına bu kişilerle iletişimi minimuma indirmelisiniz. İlk olarak, sizi huzursuz eden konular açıldığında nezaketle konuyu değiştirin veya ortamdan ayrılın. Unutmayın ki hamilelik dönemindeki hassasiyetiniz nedeniyle ruh sağlığınızı korumak, bebeğinizin gelişimi için en az fiziksel sağlığınız kadar kritiktir. Hayır demeyi öğrenmek ve sadece size iyi gelen, destekleyici insanlarla vakit geçirmek bu süreçte en etkili savunma mekanizmanızdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte enerji emen insanlara karşı nasıl tepki vermeliyim?
Hamilelikte enerji emen kişilere karşı en iyi tepki, tartışmaya girmeden kendi iç huzurunuza odaklanmaktır. Bu kişilerin eleştirilerine veya olumsuz yorumlarına duygusal tepki vermek yerine, 'Bu senin fikrin, benim tercihim farklı' diyerek konuyu kapatın. Enerji vampiri olarak adlandırılan bu kişiler genellikle tepki beklerler; onlara tepkisiz kalarak veya enerjinizi onlara harcamayarak etkisiz hale getirebilirsiniz. Unutmayın ki sizin ve bebeğinizin enerjisi, dışarıdaki olumsuz yorumlardan çok daha değerlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte duygusal hassasiyeti korumak için neler yapılabilir?
Gebelikte duygusal hassasiyeti korumak için günlük rutinlerinize meditasyon, hafif yürüyüşler veya sizi mutlu eden hobiler ekleyerek zihinsel bir kalkan oluşturabilirsiniz. İlk adım, dışarıdan gelen her türlü yorumun sizi etkilemesine izin vermemek için 'süzgeç' yöntemi kullanmaktır; yani her söylenenin sizin hayatınızı yansıtmadığını kendinize hatırlatın. Gün içinde 15 dakikalık nefes egzersizleri yapmak veya sadece bebeğinizle kurduğunuz bağa odaklanmak, dış dünyadaki gürültüyü azaltmanıza ve sakin kalmanıza yardımcı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileyken çevremdeki insanların eleştirileriyle nasıl başa çıkarım?
Hamileyken çevrenizden gelen eleştirilerle başa çıkmanın en sağlıklı yolu, bu yorumları kişisel bir saldırı olarak değil, karşı tarafın kendi bakış açısı olarak görmektir. İnsanların hayat felsefenize karışmasına izin vermemek adına, sınırlarınızı 'Şu an sadece bebeğime ve kendi huzuruma odaklanıyorum' cümlesiyle net bir şekilde çizebilirsiniz. Sınır çizmek kabalık değil, kendinize ve bebeğinize gösterdiğiniz bir özendir. Eleştirileri duymamazlıktan gelmek veya fiziksel olarak ortamdan uzaklaşmak, stres hormonlarınızın yükselmesini engelleyerek daha pozitif kalmanızı sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik sürecinde pozitif kalmak için hangi yöntemler etkilidir?
Gebelik sürecinde pozitif kalmak için en etkili yöntem, sizi destekleyen pozitif bir sosyal çevre oluşturmak ve olumsuz etkileşimleri hayatınızdan hızla elemektir. Günlük olarak olumlu düşüncelere odaklanmak, gebelik günlüğü tutmak veya sizi anlayan diğer anne adaylarıyla iletişime geçmek ruh halinizi ciddi ölçüde iyileştirir. Olumsuz bir durumla karşılaştığınızda kendinize 'Bu konu şu an benim ve bebeğimin iyiliği için önemli mi?' diye sorun. Eğer yanıt hayırsa, o durumu zihninizde tutmadan serbest bırakarak enerjinizi bebeğinizle geçireceğiniz güzel anlara yönlendirin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 619 göst.
0 oy
6 cevap 342 göst.
0 oy
0 cevap 308 göst.
0 oy
3 cevap 933 göst.
22 Şubat 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Şalk (81 puan) sordu

1,512,228 soru

24,666,599 cevap

367,016 kullanıcı

...