30 haftalık hamilelikten sonra süreç daha mı zorlaşıyor?

0 oy
819 göst.
31 Ağustos 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (431 puan) sordu
her Anne 30 haftaları bekler ama 30 dan sonra daha zor olduğunu diyolar doğrumu? yani ne anlamda zor uyuyamıyorsun ağırlaşıyosun vakit geçmiyor bu anlamda yoksa hamileliyin her haftası güzel 

12 Cevap

0 oy
31 Ağustos 2021 (526 puan) cevapladı
Ay bence en güzel dönem evet zor kabul ama en azindan hareketlerini hissettiriyor ben burdayim diyor ilk hamileligimde oglumda 30. Haftadan sonra zaman su gibi aktı hic bisey anlamadim... suan 8. Haftamdayim en buyuk istegim 30lu haftalara kavusup ben burdayim anne diye tekmeledigini hissetmek hem zaten inan ben simdidende uyumuyorum halsizlik bulanti huysuzluk ne ararsan vartadinı cikar en guzel donemlerini cok ozleyeceksin inan❤
31 Ağustos 2021 (431 puan) yorumladı
Allah evlatlarınızı korusun Amin
31 Ağustos 2021 (526 puan) yorumladı
Amin hepimizin insAllah...
-Reklam-
0 oy
31 Ağustos 2021 (866 puan) cevapladı
30+5 geceleri uyku haram bel ağrısı sırt ağrısı bacaklarım ağrıyor karın sertleşmesi gece yediğim tekmelerle uykudan fırlamak daha sayimmi❣️❣️
31 Ağustos 2021 (431 puan) yorumladı
Allah yardımcımız olsun bunlards olmasa hiç zevki olmaz ya ))
31 Ağustos 2021 (403 puan) yorumladı
Bende 30+5 aynıyız :) bende ilave olarak enfeksiyon var kasıklara ağrı yapıp hareketlerimi kısıtlıyor :) ama ne diyoruuuz buna şükürrrrr
31 Ağustos 2021 (900 puan) yorumladı
Bende tam 30 oldum bugün bu yaşananları bazen okuyorum kendimden şüpheleniyorum nasıl hamileyim diye bende belirti yok daha bazen eşime diyorum doğunca inanicam artık hamile olduguma :.
Hayırlı doğumlar versin şimdiden
0 oy
31 Ağustos 2021 (106 puan) cevapladı
Bende 30 haftalık 3 günlük hamileyim hastanede yatırılmış I'm erken doğum riskim var dua edin lütfen 2 cm açıklık var 
31 Ağustos 2021 (431 puan) yorumladı
Allah yardımcınız olsun Allah korusun inşallah
31 Ağustos 2021 (408 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun canm nasıl anladn açılmam olduğunu nasıl belirtilerin vardı
31 Ağustos 2021 (84 puan) yorumladı
Allah cc yardimcin olsun ainsaAllah vakitlice alirsin kucagina bebeyini canim guzel dusun❤️
0 oy
31 Ağustos 2021 (679 puan) cevapladı
Herkesin bir olmaz ama benimde uykusuzluk ağırlaşma zor oturup zor kalkma çabuk yorulma herşey var 31.4teyiz
0 oy
31 Ağustos 2021 (312 puan) cevapladı
30+1 ne ararsan var 3.gebeligim bu daha zor geçiyor tabi yaşta 30a dayandı ondan mı bilmiyorum. :) Uykusuzluk tavan yapıyor zombi gibi geziyorsun evde ama zaman bundan sonra daha hızlı geçiyor bence 
0 oy
31 Ağustos 2021 (849 puan) cevapladı
31+2 beni en çok zorlayan ağrılar bel sırt vs aniden gece uyku kaçmaları ağırlamak ve halsizlik çabuk yorulma 
31 Ağustos 2021 (431 puan) yorumladı
aynı şeyler bende de var sırt ağrısı beni öldürüyor normalde 1 saat falan yürüyüş yapmalıyız ben anca yarım saat yapa biliyorum aşırı yoruluyorum bazen bebeye nasıl bakıcam diye düşünüyorum İnşallah doğumdan sonra güçleniriz
31 Ağustos 2021 (849 puan) yorumladı
Aynı ya markete bile gitmek istemiyor canım hep böyle mi kalcam acaba diyorum
0 oy
31 Ağustos 2021 (691 puan) cevapladı
Valla ben hiç sabırsızlıkla beklemedim 30 lu haftaları. =) ama geldik 30 a çok şükür. Allah sağ salim tamamlamayı nasip etsin hepimize. Şimdilik benim için zorluk yok rahat gidiyor. Birkaç haftaya ağırlaşırim muhtemelen
0 oy
31 Ağustos 2021 (35 puan) cevapladı
Çok  şükür  30 lu haftalara gectim ben de ;)
0 oy
31 Ağustos 2021 (1,458 puan) cevapladı
Bence hamileligin en guzel haftalari 30 dan sonra hamile oldugumu 30 dan sonra anladim valla hem az kaldi diyorum hem hareketleri cok guzel oluyo evet agirlastim agrilarimda oluyo ama en azindan az kaldi diyebliyorum:))
0 oy
31 Ağustos 2021 (364 puan) cevapladı
29 +2sonun da ilk gebelik de 29 bulduğum an doğum yapmıştım bunda çok şükür bekliyorum bu günleri geçirirsem mutlu olacağım şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı 
31 Ağustos 2021 (842 puan) yorumladı
Yasadimi peki 29 hafta ne kadar doğdu ve kac hafta kaldı kuvezde
31 Ağustos 2021 (364 puan) yorumladı
Tabiki yaşadı elhamdülillah 29 hafta 700 gram ya arkadaşım 3 ay önce 24 haftalık 450 gram doğum yaptı şimdi bu hafta bebeğini 2 Kilo olarak aldı kuvezden yani ALLAH her şeye kadir dir
31 Ağustos 2021 (842 puan) yorumladı
Masallah ya hem niye 29 haftalik 700 çok azmış
1 Eylül 2021 (364 puan) yorumladı
700 gram çünkü gebelik zehirlenmesi olmuş kan akışı durmuş tansiyon dan dolayı bebek kilo  almadı gelişimi durunca farkedildi
0 oy
31 Ağustos 2021 (65 puan) cevapladı
5 gun kaldi 30 olucaz insallah. bel ağrısı çok fazla bide uykusuzluk 
0 oy
31 Ağustos 2021 (842 puan) cevapladı
Ben 31 haftamdayim ins cabuk geçer çünkü ben kolay yönden kolay gecirttiyorum misal her perşembe 1 hafta olduğu gibi misl oyle gidiyorum kolay oluyor tabi agirlastim da sancılar var

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamileliğin 30. haftasından sonra vücutta ne gibi zorluklar başlar?
Hamileliğin 30. haftasından sonra artan karın büyüklüğü ile birlikte ağırlık merkezi değiştiği için bel ve sırt ağrıları belirginleşir. Bu dönemde diyafram üzerindeki baskı arttığı için nefes darlığı, mide yanması ve idrar torbasına yapılan baskı nedeniyle sık tuvalete çıkma ihtiyacı gibi fiziksel zorluklar daha sık yaşanmaya başlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
30 haftalık hamilelikte uyku problemleri nasıl aşılır?
30. haftadan sonra yaşanan uyku sorunlarını aşmak için sol tarafa yatmak ve hamile yastıklarıyla vücudu desteklemek en etkili yöntemdir. Yatmadan önce ağır öğünlerden kaçınmak, odayı havalandırmak ve bacak arasına yastık koyarak kalça hizasını korumak, fiziksel rahatsızlıklara bağlı uykusuzluğu önemli ölçüde azaltır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin 30. haftasından sonra zaman neden daha yavaş geçer?
Gebeliğin 30. haftasından sonra zamanın yavaş geçiyor gibi hissedilmesinin temel nedeni, fiziksel kısıtlamaların artması ve doğumun yaklaşmasıyla oluşan heyecanlı bekleyiştir. Hareket kabiliyetinin azalması ve bebeğin dünyaya gelmesine dair hazırlıkların yoğunlaşması, annelerin süreci daha dikkatli takip etmesine ve zaman algısının değişmesine neden olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
30 haftalık hamilelikte ağırlaşma hissi normal mi?
Evet, 30. haftada ağırlaşma hissi yaşanması tamamen normaldir çünkü bebek bu dönemde hızla kilo alır ve amniyotik sıvı miktarı ile birlikte rahim hacmi ciddi oranda artar. Vücudun taşıdığı yükün artması, günlük aktiviteleri yaparken daha çabuk yorulmaya ve hareketlerin kısıtlanmasına yol açan doğal bir süreçtir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin son üç ayında yaşam kalitesini artırmak için neler yapılmalı?
Son üç ayda yaşam kalitesini artırmak için doktor onaylı hafif egzersizler yapmak, gün içinde sık ama küçük porsiyonlarla beslenmek ve ödem oluşumunu engellemek için bol su tüketmek gerekir. Ayrıca vücudu yormayacak şekilde gün içinde kısa molalar vermek ve stres seviyesini düşük tutmak, bu dönemin daha konforlu geçmesine yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 287 göst.
0 oy
20 cevap 1,090 göst.
0 oy
1 cevap 249 göst.

1,512,182 soru

24,665,984 cevap

366,978 kullanıcı

...