Karın bölgemi ağdayla almamın bir zararı olur mu?

0 oy
1,122 göst.
3 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (239 puan) sordu
Haminlar karın bölgesini ağdayla almak zararlı mi
Gebelik haftası 18+2

10 Cevap

+1 oy
3 Eylül 2021 (101 puan) cevapladı
Yumuşak davran kendini kasma bir şey olmaz ben hamileliğimim başından beri yapıyorum 
3 Eylül 2021 (239 puan) yorumladı
Bebeğe bir sarardı olmaz o zaman
3 Eylül 2021 (101 puan) yorumladı
Yok kaç katman içinde o bebek bir şey olmaz canım
3 Eylül 2021 (239 puan) yorumladı
Ha o zaman içim rahat olabilir
-Reklam-
+1 oy
3 Eylül 2021 (259 puan) cevapladı
Bende ağdayla alıyorum canım bir skntı olmadı 
3 Eylül 2021 (239 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
+1 oy
3 Eylül 2021 (14 puan) cevapladı
Canm bende ağda ile alıyorum hamdolsun bir sıkıntı olmadı. narin davran  sıkıntı olmaz .
+1 oy
3 Eylül 2021 (2,260 puan) cevapladı
Cnm kendini kasmadığın sürece hiç bişey olmaz alablrsn ben kendimi çok kastığım için ağdaya cesaret edemiyrm karın bölgemi ağdayla alamıyorum ama sen kendini kassmasan hiç bi sorun olmaz
+1 oy
3 Eylül 2021 (186 puan) cevapladı
Bence zararlı değil son haftaya kadar agdayla aldım ama yavaş yavas az az aldim
0 oy
3 Eylül 2021 (3,785 puan) cevapladı
Agdayla alan annelere sorum olacak, gebelikten önce de alıyor muydunuz bir de ne kadar sürede bir alıyorsunuz ?
3 Eylül 2021 (101 puan) yorumladı
3-4 haftada bir kuaföre gidiyorum sağolsun acıtmıyor alan kişi de önemli sert davranmıyor kadın 250 veriyorum tüm vücut sırt hariç
3 Eylül 2021 (3,785 puan) yorumladı
Gebelikten önce de alıyor muydu
3 Eylül 2021 (101 puan) yorumladı
Evet alıyordum ama gebelikte ağdadan sonra bir kaç gün geceleri çok kaşıntı oluyor vücudumda ama sonra geçiyor
3 Eylül 2021 (3,785 puan) yorumladı
Anladım. Sihhatler olsun :)
0 oy
3 Eylül 2021 (350 puan) cevapladı
Tüy Dökücü zararlı mı 
3 Eylül 2021 (2,260 puan) yorumladı
Tüy dökücü çok zararlı cnm gebelikte kullanılması önerilmiyor içindeki kimyasallardan dolayı bebeğe zarar verir
3 Eylül 2021 (186 puan) yorumladı
Tüy dökücü zararlı kimse tavsiye etmiyor
3 Eylül 2021 (350 puan) yorumladı
Teşekkürler
0 oy
3 Eylül 2021 (2,167 puan) cevapladı
Gebelik doneminde cikan bi kıl llanma ise bence alma canım zaten dökülecek ama oncesi var ise agda ile yavaş ca alabilirsin
0 oy
3 Eylül 2021 (470 puan) cevapladı

Ben epilatörle alıyorum çok acıyor ama yapacak bişey yok :(

0 oy
3 Eylül 2021 (439 puan) cevapladı
Bende ağdayla alıyorum gebelikten önce de alıyordum ama şuan 28 haftalığım en son aldığımda acı hissettim doğuma kadar almasam mı diye düşünüyorum ama o zaman da doktor muayenesinde utanırım ne yapsam çok kararsız kaldım

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Karın bölgesini ağdayla almak ciltte bir zarara yol açar mı?
Karın bölgesi cildi vücudun diğer bölgelerine göre daha hassas olduğu için ağda yapmak tahrişe, kıl dönmesine veya ciltte kızarıklığa yol açabilir. Özellikle bu bölgedeki derinin ince yapısı nedeniyle ağdanın sıcaklığına ve çekiş gücüne dikkat edilmelidir; yanlış uygulama deri üzerinde mikro yırtılmalara veya lekelenmelere neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Karın bölgesindeki tüyler ağda ile nasıl doğru bir şekilde alınır?
Karın bölgesindeki tüyleri ağda ile alırken öncelikle cildin temiz ve kuru olduğundan emin olunmalı, ardından tüylerin çıkış yönüne doğru uygulama yapılarak ters yöne doğru hızlıca çekilmelidir. İşlem sonrası cildi yatıştırmak için alkolsüz bir losyon veya doğal yağlar kullanmak, oluşabilecek hassasiyeti ve batık riskini minimuma indirmenize yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Karın bölgesine ağda yapmanın cilt üzerinde ne gibi yan etkileri olabilir?
Karın bölgesine ağda yapmak geçici kızarıklık, kıl kökü iltihabı (folikülit) ve hassas ciltlerde morarma gibi yan etkilere neden olabilir. Eğer cildinizde aktif bir sivilce, yara veya tahriş varsa ağda uygulaması durumu daha da kötüleştirebileceği için bu bölge tamamen iyileşene kadar ağda işleminden kaçınılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Karın tüyleri için ağda mı yoksa tüy dökücü kremler mi daha sağlıklıdır?
Karın tüyleri için ağda kökten alım sağladığı için uzun süreli pürüzsüzlük sunarken, tüy dökücü kremler kimyasal içerikleri nedeniyle alerjik reaksiyon riski taşıyabilir. Ağda mekanik bir yöntem olduğu için cilt yüzeyini daha az kimyasala maruz bırakır, ancak doğru teknikle yapılmadığında deri üzerinde daha fazla fiziksel baskı oluşturabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Karın bölgesine ağda yaptıktan sonra nelere dikkat edilmelidir?
Karın bölgesine ağda yaptıktan sonra ilk 24 saat boyunca bölgeyi sıcak suyla yıkamaktan, dar kıyafetler giymekten ve doğrudan güneş ışığına maruz bırakmaktan kaçınmalısınız. Ayrıca gözeneklerin açık olduğu bu süreçte terlemeye neden olacak ağır egzersizlerden uzak durmak ve cildi yatıştırıcı içeriklerle nemlendirmek iyileşme sürecini hızlandırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 3,035 göst.
0 oy
10 cevap 4,091 göst.
0 oy
6 cevap 986 göst.
0 oy
10 cevap 1,366 göst.

1,512,382 soru

24,668,449 cevap

367,124 kullanıcı

...