Anlayış önemli gerçekten. Kimseye gitmiyorum kimseyi de misafir etmiyorum. Çok göresim olanı ya da goresi geleni dışarda açık havada bir mekanda agirliyorum. Doğumdan sonra 40 çıkana kadar da kimseyle görüşmeyecegim. Hem covid var hem de fiziksel ve ruhsal kimseyle uğraşamam.
İnsanlar bencil bu konuda siz de öyle olun. Ben öğrendim bunu çok da memnunum. Eşimin kardeşi oğluna sünnet yaptı davetiyeyi vatsap uzerinden yolladı pandemiden dolayı gelemiyorum yazmis. Ama pandemiden dolayı sünnetine katılmadık diyo bozuluyor.
Kimseyi memnun etmek gibi bir göreviniz yok, yarın hasta olsanız sadece geçmiş olsun diyecekler.