Canim doktoruna güvenmeni tavsiye ederim. Ama kilosu cok yokmus aslinda bende sezeryan oldum ama benimki 37+3 te 4 300 gözüküyordu ki 3950 dogdu. Basi da 2 3 haftadan ileri gidiyordu. Ve yüksek tansiyon vardi temmuzda havalar çok sıcak olunca ve bas ağrılarım başlayınca sezeryan dedi. Ondan önce rapor alacağım zaman 32 de başka doktora sormuştum ben o da sezeryan demisti. Iyiki de öyle olmuş.
Normal doguma dayanamazdim herhalde sezeryan kişiden kişiye değişen bir şey. Ben ertesi gün ayaktaydim. Bebegimle ilgilendim. Hastanede agri kesici verdikleri için devamli agri sizi anlamıyorsun. Benim sezeryan bölgem değil kaburgam daha cok ağrıyordu canim. Ama baska sıkıntı yaşamadım. Hepte ilgilendim bebegimle. Unutmaki Normal doğumunda sıkıntıları var emin ol. Ikisi de aynı benim gözümde açıkçası. O yuzden istersen bir doktora daha sor. Ama doktoruna güven derim.