Devlet hastanesinde doğum yapacaklar nelere dikkat etmeli?

0 oy
595 göst.
8 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (336 puan) sordu
Kızlar içinizde Yüksekova Devlet Hastanesi'nde doğum yapan var mı?
Gebelik haftası 33+3

4 Cevap

0 oy
26 Kasım 2021 (28 puan) cevapladı
Doğum yapmadım ama orda doğum yapicam 
26 Kasım 2021 (336 puan) yorumladı
Ben 21 Ekim'de yaptım doğum canım Yüksekovada
-Reklam-
0 oy
26 Kasım 2021 (19 puan) cevapladı
Bende yüksekovada yaşıyorum şuan kontrollerime yüksekovada gidiyorum 34+2 haftalık gebeyim kadın doğum doktoru iyi bir doktor ama çok yoğun sadece 1 doktor var Mehmet bey, zaten devlette doktor girmiyor evet ama acil bir durum olsa nasıl ilgilenir diye düşünüyorum o yüzden doğum için Vanı tercih edeceğim
26 Kasım 2021 (336 puan) yorumladı
Normal istiyordum ama acilmam olmadı sancım gelmiyordu. 3,5 cm de kaldı açılma. O yüzden mecburen sezaryene aldılar. Mehmet hoca girdi dikişimi attı. 36 gün oldu doğum yapalı şükür ben de bebegim de iyiyiz
26 Kasım 2021 (19 puan) yorumladı
Benim normal doğum görünüyor şu anda Mehmet hocanın gireceğini bilsem bende yüksekovada yapardım
26 Kasım 2021 (336 puan) yorumladı
Benim de normal görünüyordu canım. 3 cm açıklık olmuştu kontrole gittiğimde. Doğum başlamış dedi Mehmet hoca. Bugün ya da yarın kesin gelir dedi ama işte benim hiç sancım olmadı. Sancı olmadığı için de açıklık ilerlemedi. Suni sancı verdiler yine açılmam olmadı. Ben gözümde çok büyütüyordum.  Kafamdakinden çok daha iyi geçti doğum çok şükür. Bir de hastaneden de memnun kaldım odalar temizdi.
26 Kasım 2021 (19 puan) yorumladı
Ohh maşallah gözünüz aydın, darısı bizlere inşallah odalar kaç kişilikti
26 Kasım 2021 (336 puan) yorumladı
İnşallah canım. Odalar iki kişilik hep :)
0 oy
26 Kasım 2021 (183 puan) cevapladı
Bende yüksekovada oturuyorum ama dogum için memleketime geldim 
26 Kasım 2021 (336 puan) yorumladı
Ben de Yüksekova'da öğretmenim. Son dakika değişikliği ile doğumu Yüksekova'da yaptım. Memleketten geldim 34. Haftada :)
26 Kasım 2021 (183 puan) yorumladı
Kaçıncı haftada dogurdun canım darısı bize inşallah :) bende 37+4üm :)
26 Kasım 2021 (336 puan) yorumladı
39+4 TE doğurdum canım. İnşallah hayırlısı ile sağ salim yavruna kavuş canım :)
26 Kasım 2021 (183 puan) yorumladı
Ne güzel canım Allahım bagıslasın. İnşallah canım tesekkur ederim :)
27 Kasım 2021 (336 puan) yorumladı
❤️❤️ :)
0 oy
26 Kasım 2021 (118 puan) cevapladı
Yapmadım ama yapacağım inşaAllah 
26 Kasım 2021 (336 puan) yorumladı
Kaçıncı haftasın canım ben 21 Ekim'de yaptım Yüksekova'da doğumu

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Devlet hastanesinde doğum yaparken yanımda refakatçi bulunabilir mi?
Devlet hastanelerinde doğum süreci boyunca annenin yanında bir refakatçi bulunması genellikle hastane yönetimi ve servis kurallarına bağlıdır. Doğum öncesi veya sonrası süreçte refakatçi kabul edilip edilmediğini öğrenmek için ilgili hastanenin doğumhane veya kadın doğum servisi ile önceden iletişime geçmeniz en doğru yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanelerinde doğum çantasına neler konulmalıdır?
Doğum çantasında anne için gecelik, sabahlık, terlik, kişisel bakım ürünleri, hasta bezleri ve emzirme sütyeni gibi temel ihtiyaçlar bulunmalıdır. Bebek için ise zıbın takımları, battaniye, bebek bezi, ıslak mendil ve hastane çıkış seti gibi malzemelerin eksiksiz hazırlanması, doğum sonrası ilk saatlerde konforunuzu artıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde normal doğum süreci nasıl işler?
Normal doğum süreci sancıların başlamasıyla hastaneye başvuru, düzenli muayeneler ve doğumhane takibi şeklinde ilerler. Doğumun başlamasıyla birlikte uzman doktorlar ve ebeler süreci yönetir; bu süreçte düzenli olarak kalp atışları ve rahim ağzı açıklığı kontrol edilerek doğumun sağlıklı bir şekilde gerçekleşmesi sağlanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde sezaryen doğum kararı nasıl alınır?
Sezaryen doğum kararı, annenin veya bebeğin sağlığını riske atabilecek durumların varlığında doktor tarafından tıbbi zorunlulukla alınır. Çatı darlığı, bebeğin ters gelmesi, kordon dolanması veya doğumun ilerlememesi gibi durumlarda, operasyonun gerekli olup olmadığına muayene bulguları neticesinde uzman hekimler karar verir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası devlet hastanelerinde kaç gün kalınır?
Doğum sonrası hastanede kalış süresi, doğumun türüne ve genel sağlık durumunuza göre değişiklik gösterir. Normal doğum sonrası anne ve bebek sağlıklıysa genellikle 24 saat içerisinde taburcu işlemleri başlatılırken, sezaryen doğumlarda bu süre iyileşme sürecine bağlı olarak genellikle 48 saat civarında tutulmaktadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 325 göst.
0 oy
2 cevap 549 göst.

1,512,173 soru

24,665,876 cevap

366,973 kullanıcı

...