0 oy
1,917 göst.
8 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Arkadaslar ikinci gebeliğin yaşıyorum dha henüz çok yeniyiz ilk kizim oldu o sol tarafımdaydi ilk ultrasonda solda görülmüştü bu defa işe sağ tarafimda bu bebeğimde etrafta sağ sol mevzusunu çok ediyor merak ettim acikcasi
Gebelik haftası 10
Kapatılma nedeni: Cinsiyet ile ilgili konuları sol üst köşeden konu dışı sohbetten sorabilirsiniz anlayışınız için teşekkür ederim.

30 Cevap

0 oy
8 Eylül 2021 (314 puan) cevapladı
Benimde kesem soldaydı kızım olacak inşallah
-Reklam-
0 oy
8 Eylül 2021 (408 puan) cevapladı
Hayırlı olsun bebeğin.Benim kızım hep sağdaydı. Hep sağdan daha çok hareketini hissettim. Yerleşmesine bağlı bebeğin 
0 oy
8 Eylül 2021 (399 puan) cevapladı
Benim ki erkek ve hep solda. İlgisi yok demek ki
0 oy
8 Eylül 2021 (59 puan) cevapladı
Alakasi yokmuş benimde senin gibi  soldaydı hep kız diye düşünüp gittim 12. Haftada erkek dedi
0 oy
8 Eylül 2021 (222 puan) cevapladı
Tamamen yerleşmeye bağlı benimki solda oğluşum olacak Allah'ın izniyle
0 oy
8 Eylül 2021 misafir cevapladı
Sağda görülmüştü kızım olacak. Alakası yokbence
0 oy
8 Eylül 2021 (287 puan) cevapladı
Benimki şuan sağda ve erkek gibi hissediyorum. Nasip hayırlısı olsun. Bence sağ sol ile alakası yok cinsiyetin
0 oy
8 Eylül 2021 (2,260 puan) cevapladı
Bnm kesem sağdaydı bebeğmde sağda hareket eder erkek bebek bekliyorm intrnttn bakınca da erkek bebek sağda kız bebek solda olur derler bzim trfta böyle bahseder
8 Eylül 2021 (2,260 puan) yorumladı
Benm doktor hep sağdan ultrasonda bakar oda sağda dedi hareketleride sağda
8 Eylül 2021 (61 puan) yorumladı
Sizinki hareket ediyor mu
8 Eylül 2021 (61 puan) yorumladı
Benim genelde hep zag taraf ağrır ondan mi acaba
8 Eylül 2021 (2,260 puan) yorumladı
Evet bizim sıpa 25 haftalk oldu bile hareket ediyor  
Benmde hareket etmeden önce hep sağ kasığıma batma gibi bişey olurdu doktora sordğmda bebek orda ondn öyle oluuor derdi
8 Eylül 2021 (61 puan) yorumladı
Bide 3 gündür gobek deligimin altı ağrıyor  bi bilginiz varmi
0 oy
8 Eylül 2021 (1 puan) cevapladı
Benim sağ tarafımda ama cinsiyeti kız bence öyle şeylerin alakası yoktur 
0 oy
8 Eylül 2021 (405 puan) cevapladı
Keseyle ilgisi yok canım ne olduğu tarafla nede şekliyle cinsiyetin hiç ilgisi yok
0 oy
8 Eylül 2021 (21 puan) cevapladı
Benimki hep soldaydı erkek inanmayın öyle seylere
0 oy
8 Eylül 2021 (64 puan) cevapladı
Benimde 5 sene sonra sol yumurtam tuttu ve kızım olcak allahin izniyle
0 oy
8 Eylül 2021 (229 puan) cevapladı
Benim de kesem solda ve bugün oğlum olacağını öğrendim yani bence bu bilgi yanlış ve gayet net pipisini gördüm solda ve erkek yani
0 oy
8 Eylül 2021 (1,285 puan) cevapladı
sağdaydı erkek olcak inşallah canım :)
0 oy
8 Eylül 2021 (162 puan) cevapladı
Benim hep sağdaydı şimdi de genelde sağa toplanıyo ve erkek 
0 oy
8 Eylül 2021 (1,046 puan) cevapladı
Buyuklerim hep aynid edi ama ilk haftalarda soldaydi 34 haftaligim hep sagda :)
0 oy
8 Eylül 2021 (890 puan) cevapladı
Bebeğin nerde olduğu cinsiyeti belirlemez malesef canım benimki soldaydi oğluşum olcak :)
0 oy
8 Eylül 2021 (259 puan) cevapladı
İlkim kız soldaydı, 2.ye gebeyim en başından beri sağda cnm yani alakası var mı cinsiyete bilmiym ama böyle 
8 Eylül 2021 (259 puan) yorumladı
Erkek bu arada 2.
0 oy
8 Eylül 2021 (78 puan) cevapladı
Benimde soldaydi oğlum olacak
0 oy
8 Eylül 2021 (74 puan) cevapladı
Cnm benimki de hep sağ tarafta ve bi oğlum olucak insallah

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 781 göst.
21 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sinemmutlu (75 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...