5 haftalık gebeyim ama yerleşme kanaması olmadı, normal mi?

0 oy
1,023 göst.
9 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (122 puan) sordu
Merhabalar sağlık ocağında kan verdim pozitif cıktı 5 haftalık gebeyim fakat yerleşme kanaması olmadi herkeste olmak zorunda mi

19 Cevap

0 oy
9 Eylül 2021 (209 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Hayırlı olsun canım rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah benim ilk kızımda olmuştu ama şimdide 31 haftalık hamileyim bu da kız ama bunda nişan gelmedi bende kişiden kişiye gebelikten gebeligede değişiyormuş
9 Eylül 2021 (122 puan) yorumladı
Amin inşallah hepimizin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin Rabbim
9 Eylül 2021 (209 puan) yorumladı
Amin canım amin inşallah
-Reklam-
0 oy
9 Eylül 2021 misafir cevapladı
Hayır herkeste olmaz
0 oy
9 Eylül 2021 (865 puan) cevapladı
Hayır canım herkeste olmuyor 
0 oy
9 Eylül 2021 (1,056 puan) cevapladı
Olmaması daha iyi daha sağlıklı ilerler düşük riski gelişmez 
0 oy
9 Eylül 2021 (250 puan) cevapladı
Olacak diye bisey yok bende de olmadi  hayırlı olsun  bu arada
9 Eylül 2021 (122 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
0 oy
9 Eylül 2021 (799 puan) cevapladı
Hayır tabikide herkeste olmaz hatta binde bir oluyor yerleşme kanaması diye biliyorum
0 oy
9 Eylül 2021 (2,256 puan) cevapladı
Hayır herkesin vucudu farklı
0 oy
9 Eylül 2021 (2,167 puan) cevapladı
Ben de de olmadi canim.herkes  de olucak diye birsey yok
0 oy
9 Eylül 2021 (426 puan) cevapladı
Beta hcg kaç çıktı benim 265 çıktı 5 haftalık dedi de 
9 Eylül 2021 (132 puan) yorumladı
İlk beta hcg kaç çıkarsa çıksın sayısı önemli değil adet tarihine göre hesaplıyorlar. Beta nın tek önemli tarafı 2 günde bir yeterli artışı gösterip göstermemesidir
9 Eylül 2021 (122 puan) yorumladı
Bende ilk defa kan verdim ama iki güne bir gel demedi sağlık ocağında doktor gitmem gerekiyor mu
9 Eylül 2021 misafir yorumladı
Tabiki git bakalım 2 kat artmış mi sağlıklı mı bakarsın en azından
9 Eylül 2021 (132 puan) yorumladı
E tabi git eğer gitmezsen bile en azından Bi kadın doğumcuya uğra
0 oy
9 Eylül 2021 (650 puan) cevapladı
Hayır canım bende de olmadı, herkeste olması lazım diye bişey yok, herkesin vücut yapısı farklı 
0 oy
9 Eylül 2021 (746 puan) cevapladı
Bende 4+6 dayım bende de olmadı herkeste olmuyormuş 
0 oy
9 Eylül 2021 (641 puan) cevapladı
Ne güzel olmamış kan görmek iyi değil gebelikte
0 oy
9 Eylül 2021 (641 puan) cevapladı
Benim iki oglumdada olmadı
0 oy
9 Eylül 2021 (1,473 puan) cevapladı
Herkeste olmaz cnm bende hamileyim yerleşme kanaması hiç olmadı 17 haftalik olduk çok sukur 
0 oy
9 Eylül 2021 (3,593 puan) cevapladı
Kanama olmaması iyi birşey ne şekil olursa olsn kanama tehlikelidir
0 oy
9 Eylül 2021 (122 puan) cevapladı
Cevaplarınız için teşekkür ederim :)
0 oy
9 Eylül 2021 (26 puan) cevapladı
Kan değerin kaç cıktı peki
9 Eylül 2021 (122 puan) yorumladı
Doktor e nabizdan görebilirsin dedi ama henüz yüklenmemiş goremiyorum
0 oy
9 Eylül 2021 (569 puan) cevapladı
Benimde olmadı 11 haftaya giriyorum :)
0 oy
9 Eylül 2021 misafir cevapladı
Hayır kız bende iki gebelik hiç birinde öyle bişey olmadı 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Yerleşme kanaması her hamilelikte olmak zorunda mı?
Yerleşme kanaması her hamilelikte görülmesi gereken zorunlu bir durum değildir. Gebeliklerin yaklaşık yüzde 25 ile yüzde 30'unda görülen bu durum, her üç kadından ikisinde hiç yaşanmayabilir. Kanamanın olmaması, bebeğin sağlıklı gelişmediği veya gebeliğin sorunlu olduğu anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yerleşme kanaması olmazsa gebelik sağlıklı değil midir?
Yerleşme kanamasının olmaması gebeliğin sağlıklı olmadığını göstermez, aksine oldukça normal bir durumdur. Embriyonun rahme tutunması sırasında kılcal damarların çatlaması her kadında kanamaya yol açmaz. Pozitif kan testi veya ultrason muayenesi ile gebelik onaylandıysa, kanama olmaması bir sorun teşkil etmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
5 haftalık gebelikte yerleşme kanaması ne zaman biter?
Yerleşme kanaması genellikle 5. haftadan önce, yani beklenen adet dönemine yakın zamanlarda gerçekleşir ve en fazla 1 ile 3 gün sürer. Eğer 5 haftalık gebelik dönemindeyseniz ve bu zamana kadar hiçbir lekelenme yaşamadıysanız, bu durum yerleşme sürecinin belirtisiz geçtiğini gösterir ve tamamen normaldir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yerleşme kanaması ile adet kanaması nasıl ayırt edilir?
Yerleşme kanaması genellikle birkaç damla şeklinde, açık pembe veya kahverengi tonlarında ve kısa süreli olur. Adet kanaması ise parlak kırmızı renkte, zamanla miktarı artan ve daha uzun süren bir akıştır. Yerleşme kanaması yoğun bir kanama yapmaz ve genellikle ağrısız veya çok hafif kramplarla sınırlıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte kanama olmazsa ne zaman doktora gidilmeli?
Hamilelikte kanama olmaması bir sağlık sorunu değil, doğal bir süreçtir ve bu durum için doktora gitmeye gerek yoktur. Ancak şiddetli kasık ağrısı, yoğun kanama veya ateş gibi şikayetler eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanına başvurulmalıdır. Rutin gebelik takipleri ise doktorunuzun belirlediği takvime göre yapılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 372 göst.
0 oy
4 cevap 384 göst.

1,512,379 soru

24,668,422 cevap

367,123 kullanıcı

...