Tüp bebekle hamile kaldım, nerede doğum yapmalıyım?

0 oy
609 göst.
9 Eylül 2021 Tüp Bebek kategorisinde (226 puan) sordu
Tüp bebekten hamile kalıp ta devlet Hastanesi'nde yada özel hastanede doğum yapan oldumu hanimlar
Gebelik haftası 29 3

8 Cevap

0 oy
9 Eylül 2021 (101 puan) cevapladı
Ben özele gidiyorum 34 haftaligim
9 Eylül 2021 (226 puan) yorumladı
Aynen canım bende özelde yım ama cevremdekiler tüp bebek tedavisi gördüğün hastanede doğum yap diyorlar tedavideki doktorun yapdirtsin doğumunu diyorlar
9 Eylül 2021 (125 puan) yorumladı
Çevrene ne bakıyon cnm sana yakın bi hastanede yap doğumu
9 Eylül 2021 (101 puan) yorumladı
Tüp bebek için gittiğim merkeze gitmiyorum ama bende doktor seçerken tüp bebek konusunda deneyimli bı doktor seçtim bence de tüp bebekle ilgili bilgili olması lazım çünkü tüp bebek normal bebeklere göre erken doğması gerekiyormuş benim bı tanıdığım bu yüzden bebeğini kaybetti doğum zamanı geçtiği için Allah hepimizin bebeğini sağlıklı doğmayı nasip etsin
-Reklam-
0 oy
9 Eylül 2021 (233 puan) cevapladı
Benimde 33 haftalık özele gidiyoruz
0 oy
9 Eylül 2021 (579 puan) cevapladı

Ilk bebegimi izmit umuttepe uni hastanesinde mikroçipli tüp bebekle hamile kaldim..dogumumu düzcede özelde yaptim.suan 2.ye normal yolla hamile kaldim <3

9 Eylül 2021 (226 puan) yorumladı
Herhangi bi zararı oldumu canım başka hastanede doğum yapmanin
9 Eylül 2021 (579 puan) yorumladı
Yoo niye olsun ki canim.. hamilelik başladigi zaman tup bebek olmasinin bi onemi kalmiyor artik normal bi gebelik gibi ilerliyor.benim doktorum proftu zaten sadece tup bebek tedavisi ve cok riskli gebeleri aliyordu.muhtesem bi insandi eger mumkun olsa dogumumu onunla yapmak isterdim..okadar minnet duydumki doktorumun adini koydum ogluma :D
6 Mayıs 2023 (87 puan) yorumladı
Merhaba biliyorum çok geçmiş bir post ama acaba ücret ne kadar ödediniz ? Size çok maliyetli.oldu mu orda yaptırmak
0 oy
9 Eylül 2021 (25 puan) cevapladı
Yakınım samsunda devlette üçüz doğurdu 7yasina geldiler masallahlari var:)))
0 oy
9 Eylül 2021 (865 puan) cevapladı

29 haftalık hamileyim özele gidiyorum canım ozaman benim doğumu Giresunda değil İstanbulda yapmam lazım :D Şu çevrenizdeki insanlara kulak asmayın <3

0 oy
9 Eylül 2021 (2,167 puan) cevapladı
Özele gidiyorum canım 35+1 im şuanda 
0 oy
9 Eylül 2021 (439 puan) cevapladı
Biz kalp atışından sonra tüp bebek doktorumuza gitmedik. Hem uzak hem de muayene ücreti çok yüksekti. Tüp bebek doktorum kendisi, artık senin normal gebelerden farkın yok istediğin doktora gidebilirsin eğer riskli bir durum olursa bana gel yoksa gelmene gerek yok demişti. 
0 oy
9 Eylül 2021 (34 puan) cevapladı
Bende özele gidiyorum 36+4 olduk 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Tüp bebekle hamile kalanlar doğum için hangi hastaneyi seçmeli?
Tüp bebek yöntemiyle hamile kalan anne adayları, hem devlet hastanelerinde hem de özel hastanelerde doğum yapabilirler. Seçim yaparken hastanenin yenidoğan yoğun bakım ünitesinin olup olmadığına ve gebeliği takip eden doktorun doğumdaki rolüne odaklanmak en sağlıklısıdır. Riskli bir gebelik süreci varsa, tam teşekküllü bir hastanede doğum yapmak tercih edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüp bebek gebeliğinde devlet hastanesinde doğum süreci nasıl işler?
Tüp bebek gebeliği olması, devlet hastanesinde doğum yapmanıza engel değildir. Gebelik takibiniz boyunca yaptırdığınız tüm tahlil ve tetkik sonuçlarını içeren dosyanızı yanınızda bulundurmanız yeterlidir. Doğum vakti geldiğinde acil servise başvurabilir veya takipli olduğunuz poliklinik üzerinden gerekli yönlendirmeleri alarak sürecinizi planlayabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüp bebekle gebe kalanlar özel hastanede doğum yaparken nelere dikkat etmeli?
Özel hastanede doğum yapmayı planlayan tüp bebek anneleri, öncelikle hastanenin tüp bebek birimiyle entegre çalışıp çalışmadığını ve doğum sonrası bebek bakımı için gerekli donanıma sahip olup olmadığını sorgulamalıdır. Ayrıca doğum paketi ücretlerine nelerin dahil olduğunu, sezaryen veya normal doğum durumunda oluşabilecek ek maliyetleri önceden görüşmek bütçenizi yönetmenize yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüp bebek hamileliğinde doğum türüne nasıl karar verilir?
Tüp bebek hamileliğinde doğum türü, doğal yollarla oluşan gebeliklerde olduğu gibi annenin sağlık durumuna, bebeğin pozisyonuna ve gebeliğin ilerleyişine göre belirlenir. Tüp bebek yöntemi tek başına mutlaka sezaryen gerektirmez; ancak doktorunuz çoğul gebelik veya tıbbi bir zorunluluk durumu varsa sizin için en güvenli doğum yöntemini önerecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüp bebek sonrası doğum için hastane kaydı nasıl yapılır?
Doğum için hastane kaydı, genellikle gebeliğin son haftalarında hastanenin doğumhane veya hasta kabul birimi üzerinden yapılır. Devlet hastanelerinde merkezi randevu sistemi üzerinden, özel hastanelerde ise doğrudan doğum planlama birimleri ile görüşerek kayıt oluşturabilirsiniz. Gebelik dosyanızı ve varsa tüp bebek merkezinizden aldığınız raporları yanınızda bulundurmanız kayıt sürecini hızlandırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 556 göst.
12 Aralık 2020 Tüp Bebek kategorisinde Kvser (731 puan) sordu
0 oy
3 cevap 510 göst.
0 oy
8 cevap 841 göst.
0 oy
17 cevap 1,001 göst.

1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...