Adetim 4 gün gecikti, test çift çizgi, hamile miyim?

0 oy
900 göst.
9 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (73 puan) sordu
Adetimden 4gun gecdi adet olmadim.Gebelik testi yaptim tam cift gizcini gordum tam gorunuyordu..3senedir bekliyoruz ama hala inanamiyorum acaba test yanlis gostere bilirmi?yani hamile olmayibda hamile gostere bilirmi ?yardimci olursaniz cok sevinirim..Ve kasiklarimda cok agri var doslerimde siskinlik hassasiyet vardir
Gebelik haftası 4

8 Cevap

0 oy
9 Eylül 2021 (3,593 puan) cevapladı
İlk beş dakikada çıktıysa gözün aydın bebiş geliyo
9 Eylül 2021 (3,593 puan) yorumladı
Amiin kuzum rabbim hayırla sağlıkla imanla evladını sana bağışlasın maşallah
9 Eylül 2021 (73 puan) yorumladı
Amin Rabbim razi olsun hepinizden hemen yardimci olub cevablandirdiginiz icin
9 Eylül 2021 (3,593 puan) yorumladı
Hepimizden inşallah canımm ❤️
Kan verdikten 2 gün sonra bir daha kan ver iki kat artması lazım kanın 3000 lere gelince kadın doğuma sıra al kese için kuzum
9 Eylül 2021 (73 puan) yorumladı
Bas ustune..Cok seyi anlamaya bilirim Azerbaycanliyim anlamasam yeniden sorsam kusura bakmayin lutfen
9 Eylül 2021 (3,593 puan) yorumladı
Yok kuzu sorabilirsn her zaman yardımcı olurum kardeş ülkeyiz
-Reklam-
0 oy
9 Eylül 2021 (2,924 puan) cevapladı
Kan testine git bekleme cnm
9 Eylül 2021 (73 puan) yorumladı
İnsallah tamam gederim
0 oy
9 Eylül 2021 (167 puan) cevapladı
Canım hayırlı olsun hamilesin Sağlık ocağında kan testi verirsen beta HCG değerine bakılır daha sağlıklı yol alırsın sonra...
9 Eylül 2021 (73 puan) yorumladı
Kacinci haftada gitmeliyim saglik ocagina??Allah razi olsun sizlerden..cok mutluyum coook
9 Eylül 2021 (167 puan) yorumladı
Ben testi yaptiktn sonraki gün gittim sağlık ocağında test yaptırdım hatta doktorum sağolsun gebelik testim pozitif çıkınca detaylı kan tahlili ve idrar tahlili de yaptırdı.1 hafta sonra da kadın doğum doktorundan randevu aldım elimdeki sonuçlarla gittim.
0 oy
9 Eylül 2021 (637 puan) cevapladı
Yarın sabah 9da kan vermeye git. Açlık tokluk gerekmez. Kanda da çıkar. Hayırlı olsunnnnnnnn
9 Eylül 2021 (73 puan) yorumladı
Amin cok cok sagolun Allah razi olsun
0 oy
9 Eylül 2021 (158 puan) cevapladı
Benim testim adetten 1 hafta sonra yapmistim ve cok silik cikmisti suan 36+2yiz :) cizgi hemen ciktiysa hayirli olsun diyelim :)
9 Eylül 2021 (73 puan) yorumladı
Masallah Rabbim kucagimiza saglikli bir sekilde almayi nasip etsin hepimize insallah..Amin
9 Eylül 2021 (158 puan) yorumladı
Amin canim cok aminnn
0 oy
9 Eylül 2021 (1,176 puan) cevapladı
Çok zor bir ihtimal hata olabilir canım ama sanmıyorum inşallah sağlıklı sıhhatli bi gebeligin olur ve sağlıcakla kucağınıza almayı nasip eder Allah
0 oy
9 Eylül 2021 (196 puan) cevapladı
Evde varsa ikinciyi dene ama yanlış olacağını sanmıyorum canım içim rahat etsin kana gitmeden önce dersen bir tane daha dene ama kan en doğru sonuç olur bence hafta sonu da gelmeden gitsen iyi olur
0 oy
9 Eylül 2021 (184 puan) cevapladı
Cift cizginin cok yanılma payı olmuyor dogrudur büyük ihtimalle ama en iyisi kan testi verin sonucuna gore de doktora gidin bence, folik asit verir eger kullanmiyorsaniz. Allah sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Adetim 4 gün geçti gebelik testi çift çizgi çıktı, sonuç kesin midir?
Adet gecikmesiyle birlikte yapılan gebelik testinde çift çizgi görülmesi, vücudunuzda gebelik hormonu olan beta-hCG'nin yüksek olduğunu gösterir ve sonuç büyük oranda pozitiftir. Ancak kesin teşhis için bir sağlık kuruluşunda kan testi yaptırmanız önerilir. Kan testi, idrar testine göre çok daha hassas sonuçlar verir ve gebeliğin başlangıç evresini netleştirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik testi yanlışlıkla pozitif sonuç verebilir mi?
Gebelik testlerinin yanlış pozitif sonuç vermesi oldukça nadir bir durumdur. Ancak bazı durumlarda yumurtalık kistleri, hormon tedavileri veya nadir bazı sağlık sorunları testin hatalı sonuçlanmasına yol açabilir. Çift çizgiyi net bir şekilde gördüyseniz, yüksek ihtimalle hamilesinizdir; yine de emin olmak için bir uzman görüşü almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti ne zaman başlar?
Hamileliğin ilk belirtileri genellikle adet gecikmesi ile aynı dönemde, yani döllenmeden yaklaşık 2-4 hafta sonra başlar. Kasık bölgesindeki hafif ağrılar rahimin büyümesi ve yerleşme süreciyle ilgilidir; göğüslerdeki hassasiyet ve şişkinlik ise artan hormon seviyelerine bağlı olarak erken gebelik döneminde sıkça görülür.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evde yapılan gebelik testi ne kadar güvenilirdir?
Evde uygulanan idrar testleri, doğru zamanda yapıldığında yüzde 99'a varan bir doğruluk oranına sahiptir. Adet gecikmesinin üzerinden 4 gün geçmiş olması, testin güvenilirliğini ciddi oranda artırır. Testi talimatlara uygun şekilde, sabah ilk idrarınızla yapmışsanız sonuç oldukça güvenilirdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelik belirtileri adet belirtileri ile neden karıştırılır?
Erken gebelik belirtileri olan kasık ağrısı, göğüs hassasiyeti ve şişkinlik, vücuttaki progesteron hormonunun etkisiyle ortaya çıkar. Bu hormon hem gebelik döneminde hem de adet öncesi dönemde (PMS) yükseldiği için belirtiler birbirine çok benzer. Aradaki farkı anlamanın en kesin yolu, adetiniz geciktiğinde yapılan bir gebelik testidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 553 göst.
12 Ağustos 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Prensses annnesi (63 puan) sordu
0 oy
4 cevap 414 göst.
0 oy
0 cevap 213 göst.
0 oy
4 cevap 312 göst.

1,512,693 soru

24,672,355 cevap

367,337 kullanıcı

...