NST'de sancı çıkmadı ama 3 cm açıklığım var, ne yapmalıyım?

0 oy
1,631 göst.
12 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (158 puan) sordu
Kizlar sabahda acmistim post agrilarim icin simdi acilden ciktim

Nstde sanci cikmadi ama 3cm aciklik var yatiralim dediler yatmadim ben agri nstde cikmadi ama agrim var.

Bundan sonra neler olur acaba
Gebelik haftası 36+4

4 Cevap

0 oy
12 Eylül 2021 (1,038 puan) cevapladı
Benim geceden sancilarim olmustu duzenli sabah kesilmişti. Oglene dogru kontrole gittim. 3 cm aciklik var dogum basladi dediler. Ve yatiş yapildi suni sanciyla tekrardan sancilarim geldi 2 saate de dogum oldu.
12 Eylül 2021 (158 puan) yorumladı
Kendi sancımı beklim dedim hastaneyle evim 2 dk kötü mü yaptım acaba yatmamakla
12 Eylül 2021 (1,038 puan) yorumladı
Endişelenmeyin gidin evinize biraz duş falan alin bekleyin kendi sanciniz gelecekmi bi bakin. Ancak uzunca bir sure gelmez ise daha da fazla beklemeyin derim. Ben hic eve gitmemiştim dogrusu tecrubesizdim ve de doktor kontrolunde olmayi istedim.hemen panik olan biriyim. Doktor da bana kendi sancin yetersiz o yuzden suni vericez demişti. Yani siz de biraz bekleyin isterseniz. Olmadi yine gider kontrol ettirirsiniz.
12 Eylül 2021 (158 puan) yorumladı
Benimde ilk annem yatma dedi o yuzden yatmadim bide yakin diye insallah gelirde duzenli sanci ugrasmam cok tesekkur ederm
-Reklam-
0 oy
12 Eylül 2021 (194 puan) cevapladı
Ağrılarınızı biraz tarif edebilir misiniz
12 Eylül 2021 (158 puan) yorumladı
Yaaa üzülme allah yardimcin olsun gercekten insallah bianda olur dogumun allah kolaylik versin sana bunlara takilip üzme kendini cok agrin olursa cagir ambulans git hastaneye ne olcagi hic belli olmaz canim
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Bende öyle düşündüm ağrım olursa ararım gelsinler ama okdar zoruma gidiyor anlatamam
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Ambulans daha ıyı olur
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Suyum gelmiyorsa açılma yoksa sezrayna alorlar benı öyle düşünüyorum sadece belim ağrıyor içinde ateş var oyle his ediyrum
12 Eylül 2021 (158 puan) yorumladı
Bel agrisi cok oluyor ya benim suan mesela belim agriyor ama sanci girince hem bebek toplaniyor belim kopucak gibi olup kasigima agri vuruyor
0 oy
12 Eylül 2021 (230 puan) cevapladı
Dua edin benimde açilmam olsun ya hiç bir belirti yok gittikçe korkmaya başladım sezeryan olacak diye
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Kaç a
12 Eylül 2021 (158 puan) yorumladı
Insallah olur bian önce saglikla aliriz kucagimiza
0 oy
12 Eylül 2021 (854 puan) cevapladı
Ayyy ben tam o haftada ilk cocugumu dogurdum Rabbim yar ve yardimcin olsun insallah 
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
37 haftalık ken
12 Eylül 2021 (158 puan) yorumladı
Cok tesekkue ederim insallah bian once biter bu agrilar
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Yarın bende 37 hafta olucam belki doğum belirtisi yaşıyorum
12 Eylül 2021 (854 puan) yorumladı
36+4de sunisanciyla dogum yaptim ama ben mecburi yaptim 3 cm acikligin varsa dogar bugun insallah saglikla
12 Eylül 2021 (158 puan) yorumladı
Insallah bian önce biter bu agrilar evde bekliyorum valla banda surpriz oldu hic beklemiyodum aciklik ama nstde o kadar sancim neden cikmadi acaba
12 Eylül 2021 (854 puan) yorumladı
Iste nezaman gelecegi belli olmuyor canim nstde neden cikmadigina gelirsek bi bilgim yok malesef bosver nstyi bak ne guzel doguracan insallah darisi bizim basimiza ben daha 16 haftaligim bende diyorum saglikla huzurla bende dogursaydim artik diye :D
12 Eylül 2021 (158 puan) yorumladı
Ohooo senin daha cok varmis :) sonlarda hic gecmiyor zaman :)
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Çatı muayene sinde çok korkarım
12 Eylül 2021 (854 puan) yorumladı
YA aslinda zaman geciyor bi 9 aylik bebegim daha var evde onla ugrasiyorum yemek ev temizlik bebegi disari cikar derken bakiyorum aksam olmus hamile oldugumu bu sayfaya girince anliyorum :D
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Allahım sen yardım et bize
12 Eylül 2021 (854 puan) yorumladı
Cati dedigin altan kontrol dimi
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Bu ikinci bebeğin nekadr güzel
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Evet o
12 Eylül 2021 (854 puan) yorumladı
Ben almanyada yasiyorum burda 14 haftaya kadar hep altan kontrol ediyor 14 den sonra karindan bakiyor korkulacak bisey yokki onda korkma
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Bir tek korkum o ebelr ellerine eldiven takıyor sonra jel sürdüğünde bana yaklaştığında olmaz diyrum yapmama diyrum
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Bu sizin ikici kocuğunuz bişey sorucam belim ağrıyor çok fena sizce doğum belşrtisimi yarın 37 haftalık olucam çok kötü ağrıyor
12 Eylül 2021 (854 puan) yorumladı
Ama neden korkuyorsunki kiz o cocuk oraya nasil girdiyse oyle cikicak doktorumdaki hemsire bana boyle diyor :D senin profiline baktim sen adiyamanlimisin :D hemsoo
12 Eylül 2021 (854 puan) yorumladı
Canim dogum belirtisi olsa yerinde duraman o bel agrisi agirlasiyon ondan oluyor
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
33 haftalık ken sancım oldu erken olmasın diye tedavi gördüm doktur her an ol bilir dedi yine bel ağrısından gittim
12 Eylül 2021 (854 puan) yorumladı
Ozman bisey diyemem oyle bi riskin varsa bi doktorunu ara sor
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Eşim Adıyaman lı ben vanlıyım Adıyaman a gelin geldim
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Eşimi bekliyorum birazdan hastaneye gidicem
12 Eylül 2021 (854 puan) yorumladı
Bende adiyamanaliyim  malatyaya gelin gittim
12 Eylül 2021 (854 puan) yorumladı
Rabbim yardimcin olsun insallah
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Kayanam malatya lı
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Hepimizin
12 Eylül 2021 (854 puan) yorumladı
Evet  malatyali ama  gaziantepte yasiyorlar
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Benim kayanam da malatya lı
12 Eylül 2021 (854 puan) yorumladı
Adiyaman dedin demin
12 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Benım kayanan malataylı gelin olrak Adıyaman gelmiş bende van dan Adıyaman a geldğm

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

NST'de sancı çıkmadığı halde 3 cm açıklık olması normal mi?
NST cihazı her zaman rahimdeki kasılmaları tam olarak algılamayabilir, bu durum sancı hissedilmediği anlamına gelmez. 3 cm açıklık, doğumun aktif evresine geçişin başladığını veya rahim ağzının doğuma hazırlık sürecinde olduğunu gösteren klinik bir bulgudur. NST'de sancı çıkmasa bile hissedilen ağrılar, rahim ağzındaki değişimin bir parçası olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3 cm açıklık varken doğum ne kadar sürede başlar?
3 cm açıklık, doğumun erken evresinde olduğunuzu gösterir ve bu süreç kişiden kişiye büyük farklılıklar gösterir. Bazı gebeler bu açıklıkla birkaç saat içinde aktif doğuma girerken, bazılarında bu süreç günler sürebilir. İlk gebeliklerde rahim ağzının açılması daha yavaş ilerleyebileceği için düzenli sancıların başlaması veya suyun gelmesi beklenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı NST'de neden görünmez?
NST cihazının sensörleri bazen karın yağ dokusu, bebeğin pozisyonu veya cihazın yerleşimi nedeniyle sancıları tam kaydedemeyebilir. Ayrıca bazı kadınlar 'sessiz sancı' denilen, cihazın algılayamadığı ancak rahim ağzında etkili olan kasılmalar yaşayabilir. Eğer şiddetli ağrınız varsa, cihazda değerlerin düşük çıkması ağrınızın olmadığı anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3 cm açıklık sonrası hastaneye yatış süreci nasıl işler?
Hastaneye yatış kararı genellikle düzenli sancıların başlaması, suyun gelmesi veya rahim açıklığının ilerlemesi durumunda verilir. 3 cm açıklıkla eve gönderildiyseniz, sancıların şiddetini ve sıklığını takip etmeniz, bebek hareketlerini gözlemlemeniz ve suyunuzun gelip gelmediğine dikkat etmeniz gerekir. Düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti artan sancılarda vakit kaybetmeden hastaneye gitmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını nasıl anlarım?
Doğumun başladığını gösteren en belirgin işaretler; düzenli aralıklarla gelen, süresi uzayan ve şiddeti artan sancılardır. Bunun yanı sıra suyun gelmesi, nişan (kanlı sümüksü akıntı) gelmesi veya bebek hareketlerinde belirgin değişiklikler doğumun yaklaştığını haber verir. 3 cm açıklık sonrası bu belirtilerden herhangi birini yaşadığınızda mutlaka doktorunuza veya acil servise başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 418 göst.
27 Eylül 2021 Doğum kategorisinde Sundusdrkn (163 puan) sordu
0 oy
5 cevap 821 göst.
27 Eylül 2021 Doğum kategorisinde Sundusdrkn (163 puan) sordu
0 oy
0 cevap 227 göst.
13 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Zyumbyul Osmanova (2 puan) sordu
0 oy
2 cevap 493 göst.
13 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Zyumbyul Osmanova (2 puan) sordu

1,512,223 soru

24,666,403 cevap

367,001 kullanıcı

...