Çatlatma iğnesinden sonra 15 gün geçti, hamile miyim?

0 oy
468 göst.
16 Eylül 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (3 puan) sordu

Arkadaşlar normalde 23 25 günde bir adet oluyorum bu gün çatlatma iynesi den son ra 15 günüm hala adet olmadı sizce hamile miyim iyne den sonra en uzun kaç gün sonra adet oldunuz

Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
16 Eylül 2021 (200 puan) cevapladı
Test yaptınız mı acaba? Bence bi test deneyebilirsiniz 
16 Eylül 2021 (3 puan) yorumladı
Evet 14. Günü normal gebelik testi yaptım negatifti
-Reklam-
0 oy
16 Eylül 2021 misafir cevapladı
Bence test yapmalısınız 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Çatlatma iğnesinden sonra kaç gün içinde adet olunmalı?
Çatlatma iğnesi sonrası adet kanaması genellikle iğneden sonraki 14 ile 16 gün içerisinde gerçekleşmektedir. İğne yapıldıktan sonra 16 günü geçen gecikmelerde gebelik testi yapılması önerilir çünkü bu süre hormonal döngünün doğal sınırıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatlatma iğnesinden sonra 15 gün geçmesine rağmen adet olmazsam hamile miyim?
Çatlatma iğnesi sonrası 15. gün adet görmemek hamilelik ihtimalini akla getirse de kesin sonuç için mutlaka test yapılmalıdır. İğne içerisindeki HCG hormonu vücuttan atılana kadar yanlış pozitif sonuç verebileceği için en güvenilir sonuç iğneden 16-17 gün sonra yapılan kan testi ile alınır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatlatma iğnesi sonrası adet gecikmesi neden olur?
Çatlatma iğnesi sonrası adet gecikmesi, gebelik durumu dışında kullanılan ilaçların hormonal dengenizi değiştirmesinden veya yumurtlamanın beklenenden geç gerçekleşmesinden kaynaklanabilir. Bazı durumlarda progesteron desteği almak da adet döngüsünü birkaç gün erteleyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatlatma iğnesi sonrası gebelik testi ne zaman yapılmalı?
Çatlatma iğnesi sonrası gebelik testi için en doğru zaman iğneden sonraki 16. gündür. Daha erken yapılan testler, iğne ile vücuda verilen HCG hormonunun etkisiyle hatalı pozitif sonuç verebilir, bu yüzden sabırlı olmak ve süreci takip etmek önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatlatma iğnesinden sonra adet görmedim ne yapmalıyım?
Çatlatma iğnesi sonrası 16 günü doldurmanıza rağmen adet görmediyseniz, öncelikle eczaneden bir idrar testi alarak durumu kontrol edin. Test negatif çıksa bile adetiniz başlamazsa, doktorunuza başvurarak kanda gebelik testi (Beta-HCG) yaptırmalı ve hormon takibi konusunda görüş almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,456 soru

24,669,381 cevap

367,171 kullanıcı

...