32+3 haftalık gebelikte NST çekimine ne zaman girilir?

0 oy
1,057 göst.
17 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (553 puan) sordu
Nst bakarlarmı acaba haftaya gidicem hastahaneye gittim de 32+3 oluyoruz
Gebelik haftası 31+4

8 Cevap

0 oy
17 Eylül 2021 (13 puan) cevapladı
20+5 günlük hamileyim bugün bir buçuk ta randevum var 
-Reklam-
0 oy
17 Eylül 2021 (120 puan) cevapladı
Genelde bir sıkıntınız yoksa eğer 36 haftadan sonra bakıyorlar
0 oy
17 Eylül 2021 (13 puan) cevapladı
yanlış oldu kusura bakmayın ben ayrıntılı ultrason olarak anladım 
17 Eylül 2021 (553 puan) yorumladı
Bende dicektim çok erken değilmi :)
0 oy
17 Eylül 2021 (1,458 puan) cevapladı
34 haftaligim dun gittim Nstye sokmadi beni 
17 Eylül 2021 (1,458 puan) yorumladı
Oluyo valla soyledim hatta kasilmalarim oluyo dedi normal dedi bi sikinti yok dedi 36 dan itibaren her hafta giricekmisim galiba oyle bsey dedi
17 Eylül 2021 (1,458 puan) yorumladı
Benim özel canim devlet degl bu arada
17 Eylül 2021 (553 puan) yorumladı
Ben ilkinde özele gittim 34 de sancılarım başladı 34 den sonra her hafta girdim de bu hamileliğimle o hamileliğimin arasında çok fark var bide 7 sene olucak unuttuk ağrısını sızını :D
17 Eylül 2021 (1,458 puan) yorumladı
Ya bende bi balkon yikadim suan nefes nefeseyim kasilmam oluyo ben hicmi is yapamycam ya yurumek bile cok zor geliyo artik :((
17 Eylül 2021 (553 puan) yorumladı
İş yaptıktan sonra oldu benimde bende daha ağır iş yapmıyorum yapsam bile dinlene dinlene. Kendinizi zorlamayın biraz dinlenin sonra devam edin normal evi süpürürken bile dinlenerek yapın. Zor vallahı ya
0 oy
17 Eylül 2021 (230 puan) cevapladı
32 de bakmaya başlıyorlar benim 32 de nst oldu 
17 Eylül 2021 (553 puan) yorumladı
Tmm tşkler
0 oy
17 Eylül 2021 (250 puan) cevapladı
35 veya 36 dedi ebe sancı falan yoksa sıkıntı yoksa göndermiyorlar öncesinde demişti 36 dan sonra koyuyorlarmks
17 Eylül 2021 (553 puan) yorumladı
Benim yalancı sancılarım başladı ya ından merak ettim acaba yaparlar mı diye
17 Eylül 2021 (250 puan) yorumladı
Söylerseniz gönderirler onun dışında göndermezler
17 Eylül 2021 (553 puan) yorumladı
Teşekürler
0 oy
17 Eylül 2021 (10 puan) cevapladı
Devlet Hastanesi'ne gidiyorum 32 haftadan itibaren nst ye alıyorlar hatta her hafta nst ye girmeye başlıyorsun 34 ten itibaren 
17 Eylül 2021 (553 puan) yorumladı
Hadi ya her hafta gidicez yani hayırlısı olsun napalım :)
17 Eylül 2021 (809 puan) yorumladı
Keşke benim de öyle bir durumum olsa :) bir an önce doğurmak istiyorum
17 Eylül 2021 (553 puan) yorumladı
Valla ben köydeyim hastahane 2.5 saat sürüyor sırf onun için istanbula gidicem . Bende artık öyle ağırlaştım ki biran önce geçsin zaman diyorum
0 oy
17 Eylül 2021 (428 puan) cevapladı
30da istemişlerdi nst acilden giriş yapmıştım karnım ve belim ağrıyordu 
17 Eylül 2021 (553 puan) yorumladı
Acilden giriş yapınca bakarlar ben normal muanneye gidicem
17 Eylül 2021 (809 puan) yorumladı
Bunlar bunlar doğum belirtileri mi ki
17 Eylül 2021 (428 puan) yorumladı
Coronaydim o zaman büyük ihtimal coronadan dolayı ağrın oluyodur dediler , 34+5im geçen cumartesi yine karnım ağrıyor mide bulantım var diye gittim ntsye aldılar yalancı sancidir dediler, sali ve çarşamba da çalışamaz raporu almak için gittim yine ntsye soktular habire ntsye giriyorum
17 Eylül 2021 (809 puan) yorumladı
Benimde çok ağrıyor akıntım da çok var acaba doğum belirtileri mi
17 Eylül 2021 (428 puan) yorumladı
Hiç bilmiyorum ilk gebeliğim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Devlet hastanesinde NST çekimi genellikle kaçıncı haftada başlar?
Devlet hastanelerinde rutin NST (Non-Stres Test) uygulaması genellikle gebeliğin 32. veya 34. haftasından itibaren başlatılmaktadır. Ancak doktorunuz bebeğin gelişimine, hareketlerine veya gebelik seyrindeki risk durumlarına göre bu süreci daha erken bir haftada başlatma kararı verebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin 32. haftasında NST çekilmesi gerekli midir?
Gebeliğin 32. haftası, birçok hastanede NST takibinin başlangıcı olarak kabul edilen kritik bir dönemdir. Bu haftada bebeğin kalp atışları ve rahim kasılmaları izlenerek genel iyilik hali değerlendirilir; özellikle riskli gebeliklerde veya anne adayının şikayetleri olduğunda bu haftadan itibaren düzenli NST takibi yapılır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST çekimi sırasında nelere dikkat edilmelidir?
NST çekimine gitmeden önce hafif bir şeyler yemiş olmanız, bebeğin hareketli olması açısından oldukça önemlidir. Test sırasında yaklaşık 20-30 dakika boyunca hareketsiz bir şekilde uzanmanız istenir; bu sırada bebeğin kalp atışları ve olası kasılmalar cihaz üzerindeki sensörler aracılığıyla kayıt altına alınır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST testi neden yapılır ve neyi ölçer?
NST testi, bebeğin kalp atış hızını, hareketlerini ve rahimdeki kasılmaları aynı anda ölçerek bebeğin oksijensiz kalıp kalmadığını kontrol etmeye yarar. Bu test, özellikle gebeliğin son dönemlerinde bebeğin anne karnındaki genel sağlık durumunu ve strese karşı verdiği yanıtı değerlendirmek için kullanılan temel bir yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST sonucunda nelere bakılır ve sonuç nasıl yorumlanır?
NST sonucunda bebeğin kalp atışlarındaki hızlanmalar, yavaşlamalar ve rahim kasılmalarının sıklığına bakılır. Normal bir sonuçta bebeğin hareketleri ile kalp atışlarının hızlanması beklenir; eğer doktorunuz sonuçta bir düzensizlik tespit ederse, bebeğin durumunu daha detaylı incelemek için ek testler veya doppler ultrason isteyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,084 göst.
31 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gulcincim (731 puan) sordu
0 oy
4 cevap 235 göst.
0 oy
16 cevap 1,734 göst.
0 oy
4 cevap 622 göst.

1,512,245 soru

24,666,759 cevap

367,040 kullanıcı

...