Bende bundan tam 2 yıl once 32 haftalik bebeğimi kaybettim ama Rabbim oyle guzel ve isine akıl sır ermiyor ki aradan iki yil geçtikten sonra tamda bebegimi kaybettigim gun hic beklemedigim hâlde hamile olduğumu öğrendim bu bebeğim de riskli ama inşallah sağ salim hayırlısıyla Rabbim tamamlamayi nasip eder
Sejde sıkma canini Rabbim isterse tekrardan olur tekrardan kızlarını sevindirirsin
Hem bence senin bi yandan da sukur etmen gerekiyo ya gebelik zehirlenmesi olsaydi yanlış anlama ama hayattaki çocuklarının karnında kaybettiğinden daha cok ihtiyaclari var sana