9 haftalıkken bebeğimin kalbi durdu, neden böyle oldu?

0 oy
3,603 göst.
24 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (267 puan) sordu
O kadar uzgunumku 10+5 gun olarak gittigim doktorumdan bebegimin 9+3de kaldigini 2 hafta once karnimda oldugunu ogrendim ve kurtaj oldum o kadar cok uzuldumki iki tane kizim var neden ucuncu bebegim boylr oldu anlam veremedim ellerimden kaydi gitti dolu gittigim karnim bugun bombos kaldi neden kalp atisi durar tas katisi gibi kesilmis bebegim gelisimi durdugu icin cok uzuldum rabbim kizlarima saglik versin tabi ama budaa benim canimdi cok alismistik bebegimize cok kotu etkiledi bizi
Gebelik haftası 10+5

19 Cevap

0 oy
24 Eylül 2021 (128 puan) cevapladı
Çok geçmiş olsun sigara kullanıyor muydunuz
24 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Hayir ne sigara ne alkol hicbisey kullanmiyordum bizde cok sasrdik cok kotu olduk duyunca gormek icin gittigmz bebegkmizi kaybettik
-Reklam-
0 oy
24 Eylül 2021 (446 puan) cevapladı
Allah sabırlar versin inşallah hayırlısı herşeyin verende Allah alanda dünya imtihan dünyası demekki dünyada rızkı yokmus inşallah ahrette sefaatcin olur 
24 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Amin cok sagolun ama cok kotuyum evladm gitti alsmstm o kadr mide bulantilarina falan
0 oy
24 Eylül 2021 (81 puan) cevapladı
Geçmiş olsun sağlıklı bir gebelik değildi demek ki üzmeyin kendinizi ben de 2 kayıp yaşadım bilirim acısını Allah gönlünüze göre versin inşallah 
24 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Aynen demekki saglikli degilmis yoksa neden dursun hicbsy yokken ama isde insan cok kotu oluyor karnim bombos kaldi alsmtm buyuk kzma diyemedm kardesin gitti fiye cok seviuordu kardesini
24 Eylül 2021 (81 puan) yorumladı
Evet çocuklar çok etkileniyor benim de oğlum düşükten 1 ay sonra bile hadi anne bak herkes bebeğini çıkarmış sen ne zaman çıkaracan kardeşimi diyordu anlamıyordu
24 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Evet bende kizima diyemedim cok hevesliyfi mercimek diye seviyorudu karnimi gitti kardesin diyemedim cok etkileneck biliyorum 6 yasinda cunku okul fobimz basladi okula gitmez olduk birde bunu ogremincr iyice piskolojisi bozulur diye korkuyorum
24 Eylül 2021 (731 puan) yorumladı
Bence de şimdi söylemeyin biraz gecikecekmiş kardeşin diyebilirsiniz. Kızım 8 yaşında ne olur olma diye şimdiden hazırlıyorum onu. Benimki büyük ama sizinki dahaçok küçük algılayamayabilir. Çok geçmiş olsun.
0 oy
24 Eylül 2021 (121 puan) cevapladı

Çok geçmiş olsun.Allah kalbinize ferahlık versin.Takdiri ilahi Yiyecek ekmeği yokmuş derler.Allah iki kızınıza da sağlık versin. :(

24 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Amin rabbim kizlarima saglik versin yokluklarini gostermesin karnimda yuzunu gormedm bebegimin bile acisi o kadr buyukki allahm kizlarima sqglik versn almasn benden
24 Eylül 2021 (121 puan) yorumladı
Amin ben de ilk bebeğimi kaybetmiştim 9haftalikken çok zor.Ama çocuklarımız için güçlü olmak zorundayız annelik çok zor.Allah ferahlık versin yüreğinize.
0 oy
24 Eylül 2021 (1,757 puan) cevapladı
Allah yardımcın olsun canım çok çok zor 
0 oy
24 Eylül 2021 (75 puan) cevapladı
Çok zor bı durum Allah sabır versin ama metanetli olun yoksa psikolojik olarak çok etkilenirsiniz sadece etkilenmek den ziyade kalıcı durumlar da olabilir Allah korusun çok okudum burda kayıplardan dolayı panik atak anksiyete hastası olan bidaha çocuklarıniz varmış onlar için güçlü olun dilerim Rabbim istiyorsanız tekrar nasip etsin hayat çok zor bizi neler bekliyo hic bilmiyoruz tekrar Rabbim sabır versin
0 oy
24 Eylül 2021 (633 puan) cevapladı
Çok üzüldüm Allah yardımcınız olsun Allah sabır versin. Böyle postlar gördükçe o kadar çok korkuyorum ki bende 10. Haftama giricem yarın 16 ekimde kontrolum böyle postları okuyunca bir korku sarıyor içimi.. Allah yardımcıniz olsun...
24 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Sakin korkmayn ama kntrollerinizi aksatmayn ben 5 haftalikken gittim kese vardi smra cagrdi gittik doktr yoktu sezeryana gitmsti snra bida esim getrmemisti 9 haftalikken agrim oldu acele gittim bsy yok dendi acilde duydum kalp atisini smra 11 haftada geldim ve gittigini ogrendim bebegimin knrolleri aksatmayn sakin ben cok pismanim bebegim kaydi gitti elimden iki saglikli bebektn snra 3 cu boyle olimca cok kotu oldm ama skmayn caninizi uzmeyn herkesin bir olmaz rabbim sagliklica kucaginiza almayi nasip etsin
24 Eylül 2021 (633 puan) yorumladı
Çok çok üzüldüm. Allah büyük üzmeyin kendinizi. Herşeyin hayırlısı olur tabiki. Bizde mecburen doktor ne zaman gel derse o zaman gidiyoruz. Şuan içimde kalp atışı nasıl sağlıklı mı gelişiyor mu hep bu meraklardayim. Annelik çok farklı.
0 oy
24 Eylül 2021 (2,053 puan) cevapladı

Yaşayacak zamanı yokmuş demek ki bu hayatta maalesef bazen kaderden öte gidilmiyor sebepsiz gidiyorlar bizden inşallah en kısa zamanda yerini doldursun Rabbım 


24 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Amin tesekkr ederm
0 oy
24 Eylül 2021 (1,367 puan) cevapladı
2 hafta da hiç belirtileirnde azalma olmadımı 
24 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Yok hic anlamadm 9 haftalikken karin agrisi bel agrisiyla gittim o zmn kalp atisi var dendi idrar temz dendi kana bakilmafi o gundn 3 gun snrada durms kalbi belkide o zmn dan oldu anlayamiyprum cok uzgunm
24 Eylül 2021 (1,367 puan) yorumladı
Allah sabır versin inşalllahhh
0 oy
24 Eylül 2021 (198 puan) cevapladı
Bende 5 ay önce bebeğimin kalbi durmuş ve kürtaj oldum öyle düşünme sağlıklı gebelik değilmiş ama mutlaka nedenini öğren neden durmuş kalbi belki kan pıhtılaşma bozukluğu vardır Rabbim sabır versin inşallah
24 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Nedenini ohrenemedm ben bayiltildim esimde bilmediginden patoloji falan istemems doktrumz da saglikli gebelik degilms demekki dedi bisey soypemedi bende cok merak ediyorum neden oldugunu bebegimin
0 oy
24 Eylül 2021 (259 puan) cevapladı
Canim bende ayni seyi yasadim 6. Haftada kalmis 2. Cocugum olucakti cok uzulmustum acayip bi duyguydu Rabbim kimseye yasatmasin hemen arkasindan 2 ay sonra kaldim tekrardan 28. Haftadayim insaAllah bidaha olur seninde
0 oy
24 Eylül 2021 (250 puan) cevapladı
Çok geçmiş olsun aynısını ben yaşadim  22 ocakta  10 + 4 kalbi durdu kürtaj oldum 2 kızım var benimde  RABBIM.evlatlarimiza  hayırlı ömürler versin  doktor 6 ay düşünme dedi  ben  40 kin çıkmasını bekledim nasipse olur dedim tam 6 bitti hamile oldugunu öğrendim şimdi ALLAH nasip ederse 14 +4  günlük  RABBIM alıyorsa elimizden den daha hayırlısını verir inşllah  o yüzden hiç sıkıntı yaptım taktir RABBIMIN INSALLAH   olur bebeginiz sağlıkla  inşllah  
0 oy
24 Eylül 2021 (1,244 puan) cevapladı
Aynı haftada aynı durumu bende yaşadım ilk gebeligim de dua edin ki sizin 2 yavrunuz var Allah onlara can sağlığı versin ben bebeğimle birlikte nerdeyse bütün herseyimi kaybettim 3 buçuk yıldır evliyim anca şimdi inşallah anne olacam insanların bir sürü tepkisine maruz kaldım kaynanamin laf carpitmasina yok eşin senden çocuk istemiyor yok sen beceriksizsin v.s psikolojimi mahvettiler bebeğimi de kaybetmisken hepsini Allaha havale ettim şimdi ise kızıma kavuşmaya az kaldi. Rabbim herseyin hayırlısını versin inşallah. Sizede tez zamanda aynı duyguyu tekrar yaşatsın.
24 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Amin cok sagolun rabbim sagliklica kucaginiza almayi nasil etsin hic kimseyi kafaniza takmayn onemli olan esinizle sizin ne dusundugunuz bosverin onlar utansn canknizi sakin skmayn bsverin sitrestn skntidan uzak durun
24 Eylül 2021 (1,244 puan) yorumladı
Artık tek düşündüğüm kızımın bir an önce gelmesi ve güzel bir yuva da hep birlikte yaşamamız. Rabbim nasıp etsin inşallah . Rabbim kimsenin evinden huzuru mutluluğu eksik etmesin..
0 oy
24 Eylül 2021 (75 puan) cevapladı
Allah sabır versin size. Ben de ilk evladımı öyle kaybettiğimi öğrendim kalbi durmuş. Çok üzüldüm ama sağlıksız olanları rahim atıyor dedi doktor. Hayırlısı dedik şimdi 3yaşında Bi kızım var bir de 29 haftalık oğlumu bekliyorum. İnşallah Allah onlara sağlık versin. 
24 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Amin rabbim sagliklica kucagina almayi nasip etsin ins kizinizada saglikli uzun omur versin ins rabbim buyuk kzm istiyo ama ben ne zaman kendimi toplarm bilmiyorum korkuyorum bida oyle olursa diye suan
0 oy
24 Eylül 2021 (731 puan) cevapladı
Canım çok üzüldüm Allah diğer evlatlarına sağlık versin. Kanama vs. Hiç belirti olmadı mı? İlkinde twcrübesizdim bilmiyordum ama bu seferinde çok fazla korkum var. Allah kimseye yaşatmasın.
24 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Hic kanamam olmadi 9 hafta 3 gunlukken gelisimi durms 11 haftaliktm ben bugun  2 hafta once olms bebegim o kadr uzuldumki bi tane resmi yok bebegimin mercimek takmst9 ablasi ona merviek olarak hatrliycm melegimi
0 oy
24 Eylül 2021 (76 puan) cevapladı
Çok geçmiş olsun bende beş aylıkken kaybettim kaç hafta olursa olsun unutulmuyor   aradan iki sene geçti bir kızım oldu yinede unutamıyorum herkesin yeri farklı bir çocuğun da olsa 10 çocuğun da olsa acı aynı acı ben çocuğum olursa belki unuturum diyordum ama yinede unutamadim
0 oy
24 Eylül 2021 (959 puan) cevapladı
Bende bundan tam 2 yıl once 32 haftalik bebeğimi kaybettim ama Rabbim oyle guzel ve isine akıl sır ermiyor ki aradan iki yil geçtikten sonra tamda bebegimi kaybettigim gun hic beklemedigim hâlde hamile olduğumu öğrendim bu bebeğim de riskli ama inşallah sağ salim  hayırlısıyla Rabbim tamamlamayi nasip eder 

Sejde sıkma canini Rabbim isterse tekrardan olur tekrardan kızlarını sevindirirsin 

Hem bence senin bi yandan da sukur etmen gerekiyo ya gebelik zehirlenmesi olsaydi yanlış anlama ama hayattaki çocuklarının karnında kaybettiğinden daha cok ihtiyaclari var sana
0 oy
24 Eylül 2021 (446 puan) cevapladı
aynı durumu 3 gün once bende yaşadım bebegin gelişimi durdu ve kürtaj oldum. hastaneye kalp atışını duymaya gittiğimde kürtaj olmam gerektigini öğrendim biraz bekledim belki gelişir ama gelişmedi kanamam oldu doktora gittim artık almamız gerek dedi 2 aylıktı ama kese 2 hafta geriden geliyordu yani benimde  ilk çocuğumdu öyle kahroldum ki sizi çok iyi anlıyorumm .. allah sabır versin inşallah en kısa sürede tekrar sağlıklı hamilelik yaşarsınız :/
24 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Tesekkr ederm rabbim sizede sabir versn cok zor ben 9 haftalikken acile karn agiriisyla gittim bebegimin kalp atisini duydum iyiydi 3 gun snra gelisimi durms 2 hafta once olmus karnimda gelisemems hic anlamadm bebegim 2 hafta oncd benden gitms farketmedm hic o kadr agladmki gozumde yas kalmadi iki kzm var gozumu gozetliyo kurtaj oldum bugun hemen ama karnim cok agriyor sanki dogum sancisi cekiyorum nedense
0 oy
24 Eylül 2021 (1,076 puan) cevapladı
çok üzüldüm allah sabır versin çok zor bir durum bende kaybettim evlat acısını iyi bilirim 5 aylıktı erken doğum oldu yasayamadı koruyamadım yavrumu normal doğurdum üstelik öpüp koklayamadım o an hemşireler gözlerimi kapattı bakma travma olur unutamazsın diye bakamadım suan bi yavrum var çok şükür biri de melek oldu beni bekliyor biliyorum hep yanımda gibi hissediyorum aradan 3 yıl geçti ne kadar zaman geçerse geçsin ilkgözagrımdı o benim öpüpkoklayamadım biriciğimdi allahım kimseye yasatmasın bu acıyı sana da eşine de sabırlar diliyorum bir meleğin var seninde biz üzüldükçe onlarda üzülüyorlar allahımın bir bildiği vardır elbet 
25 Eylül 2021 (1,076 puan) yorumladı
Amin canım allah sabır versin bence dünyadaki en büyük acılardan biri evlat acısı diğeri anne acısı. Bir anda karnının boş kalması duygusu 3 yıl geçti ama unutulacak bir şey değil maalesef 60 yasına da gelsem içimde kanayan yara. Bebekli çocuklu birilerini gördüğümde de aglardım uzun süre evden çıkamadım yolda yere çöküp ağlardım o yüzden sende bi süre çıkma bebekli varsa konusma belli bi süre. Baskalarının yanında duygularını gizlemekte kötü oluyor o dönem komşularım bebeklerini kucaklarken benim sütüm boş yataga akıyordu vücudun bebek var diye süt üretmiş genelikte işeri hafta olunca doktorun dediği buydu o da çok koydu bana ya. Simdi düşününce kendime çok üzülüyorum kendi kendimi sarmaladım kimsem yoktu beni anlayan bilen çok zor ya o yüzden yasadıgın bu zorku günlerde acını iatediğin gibi yasamalısın kızlarn üzülür eşin üzülür ama kendini de baskılama bana yası da çok uzattın dedi kaynanam mesela hiç affetmedim o lafı için
25 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Aynen kizlarm var diye aglayamuyorum esim uzulur diye aglayamiyorum ama yataga basimi koydummu ne olursa olsun gecmiyo 75 gun karnimda tasidigm bebegm gitti durduk yere ama normalde 60 gunlukte kalms 2 hafta once durms gelisimi 2 hafta kalbi duran bebegimi tasimisim bilmedn dun gitti ellermdn karnm bombos kaldi azda olsa sismisti smdi indi kayboldu cok zor ne kadr baska cocugun olursa olsun hepsinin yeri ayri nasil unutcm bilmiyorum
25 Eylül 2021 (1,076 puan) yorumladı
Çok şükür sana bişey olmadı canım benim öyle düşün rabbm seni evlatlarına bagıslamış allah korusun. Bütün evlatların yeri ayrı hele de böyle kayıplarda tutamıyorsun engelleyemiyorsun iyiki sana bişey olmamış diğer dünyada meleğin seni bekliyor olacak acını içüne atma yas tut ağla istediğin gibi eşin alsın kızları gezdirsin sen evde bagıra bagıra agla içine atma üzüntünü. Unutulmuyor ki canım benim bana üzüntümü hafifletmek için söylenen bir cümlede suydu ya kucagına alıp kokusunu hissedittikten sonra kaybetsrydin dediler nutkum tutulmuştu o onu hayal dahi edemiyorum mesela benim anneannem 3 bebeğini doğurduktan sonra hastalıktan kaybetmiş  nasıl sabretti nasıl dayandı dedim öğrendiğimde
26 Eylül 2021 (267 puan) yorumladı
Aynen coj ihtiyacm var hcikira hickira aglamaya esimin karsisinda aglamiyom guclu duruyorum diye bana hic uzulmuyorsn dedi o kadr uzuldumki kimse icimi bilemez cocukalrim icin esim uzulmesin diye kendimi tutuyorum aglamiyorum ediyorum  ama olmuyor
26 Eylül 2021 (1,076 puan) yorumladı
O da üzüntüsünden düşünmeden konusmuştur canım benim bu zananlar ikinizinde hassas oldugu zamanlar biz boşanma aşamasına dahi gelmiştik. Bende biri yanımda oldugunda aglayamam tutarım kendimi bence insanın yapısıyla alakalı üzüntüsünün şiddetinden değil düşünmeden konusmuş o kadar karnında tasıdın besledin en çok sen üzülürsün tabi ama kendine de yüklenme olur mu ben çok yıprattım kendimide eşimide belkide bebeklerimiz bizi görüyorlar üzülmemizi de istemiyorlar diğer dünyada kavusacagız

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

9 haftalıkken gelişimi duran bebek neden anne karnında ölür?
Gelişimi duran bebeklerin anne karnında kaybedilmesinin en yaygın sebebi, döllenme sırasında oluşan kromozom anomalileridir. Bu durum genellikle anne veya babadan kaynaklanan bir sorun değil, embriyonun genetik yapısındaki rastlantısal bir dizilim bozukluğudur. Ayrıca enfeksiyonlar, pıhtılaşma bozuklukları veya hormonal dengesizlikler de gelişim durmasına yol açan faktörler arasında yer alabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
9 hafta 3 günlükken kalbi duran bebek için kürtaj nasıl yapılır?
Kürtaj işlemi, ultrasonla bebeğin kalp atışının durduğunun kesinleşmesinin ardından vakum aspirasyon yöntemiyle gerçekleştirilen cerrahi bir müdahaledir. İşlem genellikle hafif bir sedasyon altında yapılır ve kısa sürede tamamlanır. Müdahale sonrasında rahim içi temizlenerek enfeksiyon ve parça kalması gibi risklerin önüne geçilir, iyileşme süreci ise kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle birkaç gün sürer.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek kaybından sonra tekrar hamile kalmak için ne kadar beklenmeli?
Doktorlar genellikle bir gebelik kaybından sonra rahimin ve vücudun toparlanması için en az 3 ay beklenmesini önerir. Bu süre, fiziksel iyileşmenin yanı sıra psikolojik olarak da bir sonraki gebeliğe hazır olmanıza yardımcı olur. Ancak kişisel sağlık geçmişinize ve kürtaj sonrası kontrollerinize göre bu süre değişebilir, bu nedenle bir sonraki deneme öncesi mutlaka kadın hastalıkları uzmanına danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken dönem bebek kaybı sonrası psikolojik toparlanma nasıl sağlanır?
Bebek kaybı yaşayan annelerin bu süreci atlatması ciddi bir yas dönemini gerektirir ve duyguları bastırmamak iyileşmenin ilk adımıdır. Yaşadığınız üzüntü, suçluluk veya boşluk hissi tamamen normaldir; bu süreçte eşinizle konuşmak, gerekirse bir psikologdan destek almak veya benzer kayıplar yaşayan topluluklarla iletişim kurmak duygusal yükünüzü hafifletebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İki sağlıklı çocuktan sonra bebek kaybı yaşamak genetik bir sorun mudur?
Daha önce sağlıklı çocuk sahibi olmuş olmak, tekrarlayan gebelik kayıpları yaşanmayacağı anlamına gelmez ancak bu durum genellikle tesadüfi genetik hatalara bağlıdır. Eğer üst üste 3 veya daha fazla kayıp yaşanırsa, doktorlar genetik testler veya pıhtılaşma testleri gibi detaylı araştırmalar isteyebilir. Tek bir kayıp vakasında, bu durumun genellikle münferit bir olay olduğu kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 887 göst.
0 oy
3 cevap 238 göst.
16 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bahar_65 (351 puan) sordu
0 oy
6 cevap 1,688 göst.
0 oy
3 cevap 533 göst.

1,512,225 soru

24,666,450 cevap

367,010 kullanıcı

...