Hangi balık yağını kullanmalıyım, hangisinden memnunum?

0 oy
572 göst.
25 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (479 puan) sordu
Hangi balik yağini kullaniyorsunuz hanimlar memnunmusunuz
Gebelik haftası 14

5 Cevap

0 oy
25 Eylül 2021 (1,559 puan) cevapladı
İmom kullanıyorum ben 
25 Eylül 2021 (246 puan) yorumladı
3 ay folik asit sonra basladim bende doguma kadar kullanacam
25 Eylül 2021 (1,559 puan) yorumladı
Zaten içinde folik asit olduğu için ona başlattı doktor
25 Eylül 2021 (246 puan) yorumladı
Evt doktor banada dedi hersey var icinde saglik ocagi dedi ilac gereksiz kullanma biraz şüpe icinde kullaniyorum
25 Eylül 2021 (1,559 puan) yorumladı
Ben senin yerinde olsam kendi doktorumu dinlerim emin ol ki sağlık ocağındakilerin bir halt bildiği yok
25 Eylül 2021 (246 puan) yorumladı
Yok doktoru dinliyorum ztn özele gidiyorum ilaca devam ediyorum ztn
-Reklam-
0 oy
25 Eylül 2021 (853 puan) cevapladı
Möllers kullanıyorum ama venatura ultra da çok iyi. Bebeğe kilo aldırıyor 
25 Eylül 2021 (20 puan) yorumladı
Mollers nasil? Balik yagi bebege kilo mu aldiriyor pek bilgi sahibi degilim
25 Eylül 2021 (853 puan) yorumladı
Möllersi ben 5 aydır düzenli kullanıyorum.  IFOS onaylı olması ve trigliserid formda olması gerekiyor bide EPA DHA değerleri yüksek olmalı. Bazı multivitaminlerin için de omega var diye doktor gerek yok diyor ama içindeki oran çok az günlük ihtiyacımızı karşılamıyor. Möllers piyasadaki en iyi marka ama pahalı.. uygun fiyat olsun kalitelide olsun dersen venatura ultra da çok iyi canım. Omega3 takviyesi bebeğin beyin,sinir gelişimi hemde kilosuna katkıda bulunuyor.
25 Eylül 2021 (20 puan) yorumladı
Cok tesekkur ederim bilgi icin
25 Eylül 2021 (853 puan) yorumladı
Rica ederim canım
0 oy
25 Eylül 2021 (3,785 puan) cevapladı
Regenesis Max kullaniyorum memnunum
0 oy
25 Eylül 2021 (1,757 puan) cevapladı
Doktorum geçen hafta pregnom balık yağı verdi fakat alıp kullanmadım değerlerim iyi olmasına rağmen gelişimimiz iyi olmasına rağmen  bebek gelişimi için sanırım 6 ya yakın kemik gelişimi vitamin verdi fakat hiçbirini almadım bilemiyorum ilaç kullanmaya fobim var nasıl yapicam bilmiyorum 17+3um
25 Eylül 2021 (246 puan) yorumladı
Bende bi ilac kullanamiyorum ama bebek için mecbur kullaniyorum
25 Eylül 2021 (1,757 puan) yorumladı
Yani benim için çok zor tekrar doktorumla konuşucam zorunlu olan olanları almak istiyorum 1 2 tane olsun diye gerçekten fobim var çünkü ağrım ols a bile ağrı kesici almamak için ağrıya direnen biriyim ki balık yağı dahil 7 tane bebek için ilaç benim için çok ağır bilmiyorum hiç kullanmak istemiyorum çünkü alsamda 1 2 sonra kullanamam
26 Eylül 2021 (246 puan) yorumladı
Doktorunuz size 7 ilaç mı verdi bana balik yağı ve bir fisfis verdi saglik ocagi devit 3 verdi doktor dedi kullana bilirsin iki ilaca aliştım ama devit 3 yağ kokusu var cok zorlaniyorum allah yardimcimiz olsun valla cnm bende öyleydim diş agrisi cok cektim yerlerde sürünüyordum ilaç içmiyordum ıhlamur bana şifa oluyordu her hasta olunca onu tek içip iyileşiyordum
26 Eylül 2021 (1,757 puan) yorumladı
Evet öyle Ah ah Allah yardımcımız olsun canım
26 Eylül 2021 (246 puan) yorumladı
Amin amin inşallah cnm bebişler için birazcık sabır edecez :)))
0 oy
25 Eylül 2021 (3,821 puan) cevapladı
Ya kızlar ben balık asla sevmiyorum yememde balık yağıni içtikten sonra koku yapıyomu  hani.bazilari ağır bi koku birakiyo insanın teninde bundanda korkuyorum çünkü hiç hiç sevmiyorum ve hiç balık yağı kullanmadım daha 23 cü haftamdayim 
25 Eylül 2021 (161 puan) yorumladı
bende balik Yemiyorum kokusuna gelemiyorum doktora sormadan kullanabilir miyim acaba
25 Eylül 2021 (853 puan) yorumladı
Yok canım hiç koku yapmıyor kapsül zaten direk yutuyorsun ben nerdeyse 1 yıldır hergün kullanıyorum. Bebeğin gelişimi için çok önemli omega3
25 Eylül 2021 (3,821 puan) yorumladı
Hangisini kulkanıyosun canım merak ettim bende alayım en iyisi
25 Eylül 2021 (853 puan) yorumladı
Canım möllers en iyisi ama çok pahalı. Venatura ultra da alabilirsin fiyatı daha uygun kalitesi de iyi. Doktoruna danış ama yinede
25 Eylül 2021 (3,821 puan) yorumladı
Kokmasinda parası hiç önemli değil valla

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Kaliteli bir balık yağı nasıl seçilir ve nelere dikkat edilmelidir?
Kaliteli bir balık yağı seçerken ürünün IFOS onaylı olmasına, ağır metal testlerinden geçmiş olmasına ve içerdiği EPA-DHA oranlarına dikkat etmelisiniz. En iyi balık yağı, trigliserid formunda olan ve mutlaka soğuk deniz balıklarından elde edilen, saflığı kanıtlanmış içeriklerdir. Ürünün ambalajının ışık geçirmeyen koyu renkli cam şişe olması da yağın oksidasyonunu önlemek adına kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Balık yağı kullanırken günlük ideal EPA ve DHA değerleri kaç olmalıdır?
Günlük ideal balık yağı tüketimi kişisel ihtiyaçlara göre değişmekle birlikte, genel sağlık için yetişkinlerde toplam EPA ve DHA miktarının günlük en az 500 mg ile 1000 mg arasında olması önerilir. Çocuklarda ise bu değer yaşa ve ihtiyaca göre değişiklik gösterir; bu nedenle kullanım öncesi mutlaka bir uzmana danışarak çocuğunuzun kilosuna uygun dozajı belirlemeniz en sağlıklı yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Balık yağı kullanmanın vücuda sağladığı temel faydalar nelerdir?
Balık yağı, içerdiği Omega-3 yağ asitleri sayesinde kalp ve damar sağlığını destekler, beyin fonksiyonlarını güçlendirir ve vücuttaki inflamasyonu azaltmaya yardımcı olur. Düzenli kullanımda göz sağlığını korumaya, bağışıklık sistemini güçlendirmeye ve cilt bariyerini desteklemeye önemli katkılar sağlar. Ayrıca bilişsel süreçleri destekleyerek odaklanma ve hafıza üzerinde olumlu etkiler gösterdiği klinik çalışmalarla desteklenmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çocuklar için en güvenli balık yağı formu hangisidir?
Çocuklar için en güvenli balık yağı formu, ağır metal içermediği laboratuvar analizleriyle kanıtlanmış, saf ve doğal trigliserid formundaki ürünlerdir. Çiğnenebilir kapsül, şurup veya damla formunda satılan ürünlerden seçim yaparken, şeker veya yapay aroma içermeyen, doğal kaynaklı olanları tercih etmek çocuğunuzun sağlığı açısından çok daha güvenli bir seçenektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Balık yağı kullanmaya ne zaman başlanmalı ve ne kadar süre kullanılmalı?
Balık yağı kullanımı için belirli bir yaş sınırı olmamakla birlikte, doktorunuzun önerdiği takdirde her yaş grubunda kullanıma uygundur. Genellikle vücudun Omega-3 ihtiyacını karşılamak için düzenli olarak, mümkünse 3 aylık kürler halinde veya doktorunuzun belirlediği periyotlarda yıl boyu devam edilebilir. Kan değerlerinizdeki Omega-3 seviyelerine göre kullanım süresini bir uzmanla belirlemek en doğru yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 440 göst.
15 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esranurrr (196 puan) sordu
0 oy
6 cevap 783 göst.
0 oy
9 cevap 806 göst.
0 oy
8 cevap 467 göst.

1,512,411 soru

24,668,780 cevap

367,147 kullanıcı

...