Gebeliğin başında bel ağrısı yaşıyorum, düşük mü yapıyorum?

0 oy
426 göst.
1 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (118 puan) sordu

Ben daha önce 2 düşük yaşadım. Çok şükür bu defa kalp atışı duyuldu ama çok fazla belim ağrıyor sanki iğne batıyor gibi... Acaba kalp atışları mi durdu diye korkuyorum :( bel ağrısı yaşayanlar var mı gebeliğin başında 

3 Cevap

0 oy
1 Ekim 2021 (24 puan) cevapladı
Canim korkma öylede düşünme sakın ben hamile kaldiğim günden beride bel ağrısı çekiyorum kıpırdayamıycak derecede ha ağrın sızın varsa sen daha iyi bilirsin ağrım sızın sancın allah korusun herhangi bir leke kesinlikle doktoruna git ama sakin panikleme allah sana bağışlasım bol bol dinlen pozitif ol dua et kendine canim benim korkma ama dikkat et bel agrisindan bisey olmaz 
1 Ekim 2021 (118 puan) yorumladı
Bugün sağlık ocağına gidince hemşire beni ekstra korkuttu düşük belirtisi diye :( daha muayene olalı 1 hafta oldu içime şüphe düştü daha 1 hafta var bir dahaki muayeneye... İnşallah Allah korusun
-Reklam-
0 oy
1 Ekim 2021 (267 puan) cevapladı
Bence ihmal etme git ben 9 haftalikken karn ve bel agrisiyla gittim doktr bsy yok dedi yolladi daha snra 3 gun snra bebegkmin kalbi durms her agiri onemli ilk 3 ay cok onemli cogalirsa agirinz lutfen gidin lekelenmenz olmasa bile gidin agriniz cogalrsa
1 Ekim 2021 (118 puan) yorumladı
Ya çok üzüldüm  Rabbim sabır versin inşallah. Ben de çok tedirginim Allah yaşatmasın öyle şeyler
1 Ekim 2021 (267 puan) yorumladı
Amin rabbim sagliklica kucqginiza almayi nasip etsn ama ihmal eymeyn cogalrda agrinz gidin kanama gelmedi bsy yoktr diye dushnmeyn benmde agrilarm vardi kanamam yok diye seviniydm bsy yoktr diye bo giytm 2 hafta once olmstu bebegim
1 Ekim 2021 (118 puan) yorumladı
Sizin lekelenme ya da kanamanız var mıydı
1 Ekim 2021 (118 puan) yorumladı
Anladım çok üzücü gerçekten. Daha önce iki kayıp yaşadığım için çok iyi anlayabiliyorum. Henüz çocuğumuz yok... Ağrım fazla ama çalışıyorum rapor alıp dinlenmeyi düşünüyorum bakalim
1 Ekim 2021 (267 puan) yorumladı
Hayr kanamam yoktu o yuzden agrilarda ilk agridgnda gttim idrar yaptilar bebegin kal atisina baktilar bsy yok dediler 3 gun snra olms bebegm 2 hafta snra kntrole bebegimi gormeye gttgimde oldugunu ogrendim allahtn 2 kzm daha var onlarn sayesinde atlatyrm cok zor evlat avisi o yuzdn agrilari hafife almayan herkesn bunyesj farkli kanama yok diye ihmal etmeyn lutfen
0 oy
1 Şubat 2022 (460 puan) cevapladı
Adet dönemlerinde benim belim hep ağrır. Daha öncede bı tane düşürdüm ama kanama olup tam düşeceği gece cok agrimisti belim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebeliğin başında bel ağrısı düşük belirtisi olabilir mi?
Gebeliğin ilk dönemlerinde hissedilen bel ağrısı her zaman düşük belirtisi değildir ve genellikle vücudun değişen hormonlara ve artan rahim ağırlığına uyum sağlama çabasından kaynaklanır. Ancak ağrıya şiddetli vajinal kanama, kramplar veya ateş eşlik ediyorsa bu durum düşük riskini işaret edebilir ve mutlaka bir uzman değerlendirmesi gerektirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte iğne batması gibi bel ağrısı neden olur?
Hamilelikte bel bölgesinde hissedilen iğne batması tarzındaki ağrılar, genellikle pelvik bölgedeki bağların gevşemesi ve sinir uçlarının baskı altında kalması sonucunda ortaya çıkar. Özellikle progesteron hormonunun artışı eklemleri yumuşatırken, rahmin büyümesi bel kaslarına binen yükü artırarak bu tip keskin ağrılara neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük yaptıktan sonra yeni gebelikte bel ağrısı normal mi?
Daha önce düşük yapmış olmak, yeni gebelikteki bel ağrısının doğrudan bir düşük habercisi olduğu anlamına gelmez. Vücut, önceki gebelik süreçlerinden bağımsız olarak her yeni gebelikte farklı fiziksel tepkiler verebilir; ancak geçmiş öykünüz olduğu için herhangi bir ağrı durumunda doktorunuza danışarak gebeliğin takibini sağlamanız en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte kalp atışı duyulduktan sonra düşük riski azalır mı?
Bebeğin kalp atışlarının ultrason ile duyulması, gebeliğin sağlıklı ilerlediğine dair en önemli göstergelerden biridir ve düşük riskini istatistiksel olarak önemli ölçüde düşürür. Kalp atışı duyulduktan sonra düşük gerçekleşme ihtimali, kalp atışı duyulmadan önceki döneme göre oldukça azalmaktadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte bel ağrısı ne zaman doktora gösterilmelidir?
Bel ağrısı tek başına normal kabul edilse de, ağrınız dinlenmekle geçmiyorsa, vajinal kanama veya lekelenme ile birleşiyorsa vakit kaybetmeden doktora başvurmalısınız. Ayrıca ağrının şiddeti günlük yaşamınızı kısıtlayacak düzeyde artıyorsa veya idrar yaparken yanma gibi ek belirtiler varsa enfeksiyon veya başka bir komplikasyon açısından değerlendirilmeniz gerekebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 464 göst.
0 oy
1 cevap 177 göst.
0 oy
6 cevap 571 göst.

1,512,718 soru

24,672,893 cevap

367,367 kullanıcı

...