Hastane çantasına kendim için ne koymalıyım?

0 oy
2,350 göst.
2 Ekim 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (628 puan) sordu
Merhaba anneler, 

Ben alışverişimi yapicam şimdi ama kendim için ne almalıyım? Normal yada sezaryen belli değil. Ilk hamileliğim. Buradan çok fazla okudum ama yinede net birşey kalmadı aklımda. Sizler ne aldınız hastane için? 
Gebelik haftası 32+5

13 Cevap

0 oy
2 Ekim 2021 (2,625 puan) cevapladı
2 pijama takımı terlik çorap havlu lohusa pedi emzirme sütyeni doğum sonra iç çamaşıri 
5 Ekim 2021 (628 puan) yorumladı
Kız bana sezaryen dicek diye ödüm kopuyor 3. Diyorsun. Ohhh maşallah allah yardım etsin. Ağrısız sizisiz olsun inşallah:)
6 Ekim 2021 (243 puan) yorumladı
Valla canım ben normal doğum yapan birini görsem korkudan adımı unuturum sezeryan kolay tamam ilk 8 saat biraz yürüme uyuşma ağırlık sorun oluyor ama yavrum normal doğumda iki gün doğumhanede bekleyen insan var o kadar aşttan muayene o çatal o parmaklar yok anam yok sezeryan sancı gelmeden gidiyom yatıyon çıkarıyon çıkardıktan sonra biraz ağrı olur ama bebişi görünce oda unutuluyor iki kızım var çok şükür rabbim nasip ederse hayırlısıyla bitane oğlum olcak rabbim tüm annelere nasip etsin 24 yaş 7 yıllık evli ve 2 çocuk annesi 3 numara yolda :)
6 Ekim 2021 (1,416 puan) yorumladı
bnde 3. yolda 4 yasinda oglum 1 yasinda kizim var 35 hafralik hamileym 25 yasindayim :)
6 Ekim 2021 (628 puan) yorumladı
Kız 24 yasa ömür sigdirmissin:) ben 29 yaşındayım ilk çocuğum:) bide 10 aylık evliyim. :) allah uzun ömür versin evlatlarına. Annemle benim aramda 19 yaş var arkadaş gibiyiz. Yarın obur gün sende öyle olacaksin maşallah:)
7 Ekim 2021 (243 puan) yorumladı
Benim büyük kızım 4 bucuk yaşında
Küçük kızım 3 bucuk yaşında aralarında 1 bucuk yaş var ama bununla 4 yaş olucak aralarında
-Reklam-
0 oy
2 Ekim 2021 (3,543 puan) cevapladı
Iki takim pijama bir adet gecelik 1 fane sabahlik (ama sadece sabahlikla bitane pijama kullandim)

Terlik deepent orkit (depent olunca  pede gerek yok zaten)

2adet emzirme atleti(bitamesini kullandim)

Iki adet kilot(kullanmadim deepent kullandim)
2 Ekim 2021 (866 puan) yorumladı
Dependi külot şekli olanimi aldınız rahatmi
2 Ekim 2021 (628 puan) yorumladı
Depent kilot şeklinde alicam ben. Daha kullanışlı diyorlar
3 Ekim 2021 (3,543 puan) yorumladı
Evet canim ondan aldim buyuk bedeninden
0 oy
2 Ekim 2021 (408 puan) cevapladı
Pijama takımı aldm bir tane iç çamaşırı alt 2 tane aldm büyük beden atlet yazma hırka pet terlik bunları kendim için aldm bn hastanem zaten çarşının hemen yanında eksik birşey olursa direk ordan eşim yada annem alır getirirler diye bunları tek aldm 
2 Ekim 2021 (179 puan) yorumladı
Üşünüyormuş cnm özellikle sezeryan sonrası.
2 Ekim 2021 (628 puan) yorumladı
Sezaryen hiç istemiyorum ama doktorum bebeğin kafası 2 hafta önde gidiyor böyle giderse sezaryen dedi. Ondan elbise aldım özellikle. :((
3 Ekim 2021 (179 puan) yorumladı
Elbise bnde aldım ama nolur nolmaz diye rahatbi içlikte koydum çantaya. Sabahlığıda polar koydum. 3 haftam kaldı bnm
3 Ekim 2021 (179 puan) yorumladı
Bir pijama takımı 1 gecelik koydum
3 Ekim 2021 (628 puan) yorumladı
Bende pijama takımı alicam .  Ama ekstra 2 pijama koyucam.  Pijama kirleniyormuş dediler çünkü
0 oy
2 Ekim 2021 (94 puan) cevapladı
Emzirme sutyenindense emzirme atletini tavsiye ederim ben oyle aldim pazartesi dogumum malum havalar serinledi biz o halde daha cok üşürüz belimiz kapalı olması acısından atlet tercih edilmeli depend kilot gogus pedi 
2 Ekim 2021 (628 puan) yorumladı
Ayy allah yardimcin olsun ...
0 oy
2 Ekim 2021 (1,346 puan) cevapladı

image

tavsiye ederim bunu kesinlikle aşırı rahattı ben pembesi alicaktim ama stokta yoktu bunu almak zorunda kalmıştım
2 Ekim 2021 (1,346 puan) yorumladı
Birde beden konusunu söyleyeyim ben 163 85 kilo ile doğuma girdim l alsaydım olurmuş yani bir tık bol olsun diye xl aldim
2 Ekim 2021 (628 puan) yorumladı
Benim doğumum kasımda bende buna benzer bisey aldım ama üşürmüyüm bilemedim. Yorumlarda hep pijama takımı demişler..
3 Ekim 2021 (1,346 puan) yorumladı
Hastane sıcak bende Mart'ta doğum yapmıştim klimada vardı yani
3 Ekim 2021 (1,346 puan) yorumladı
Pijama takımı bulunsun yaninuzda
0 oy
2 Ekim 2021 (548 puan) cevapladı
Benimde ilk hamileligim herkes farklı birşey söylüyordu bende hastanede çalışan ebelere sordum onların tavsiyesiyle bunları koydum çantama, 2 takım pijama aldım biri 3 lu set diyeri 2 li, 3ad. atlet,4 ad iç camasiri aldım,emzirme südyeni falan almadım şimdiki ic çamaşırları kopcali çıkıyor diye birde ilk gün  emzirme denemeleri olduğundan gerek  duymuyorlar dedi,3 ad.corap,2 ad.havlu,1ad. yelek yada şal,1 çift terlik, gece uzun olan ped  aldım  hastanade duruma göre hasta bezi veriyoruz yada pedten büyük  diye çocuk bezi koyarsın  fazla olmuyor abartildiğı gibi  dedi, 1ad yastık kılıfı ve tek kişilik çarşaf,kağıt havlu,ıslak mendil, kolanya, son olarak hastaneden çıkarken 1 takım eşofman takımı koyarsın isteğe göre canım.
2 Ekim 2021 (628 puan) yorumladı
Çarşaf hiç aklıma gelmemişti. Teşekkür ederim :)
2 Ekim 2021 (736 puan) yorumladı
"ilk gün  emzirme denemeleri olduğundan gerek  duymuyorlar dedi" bu ne demek tam olarak, o gün sütyen taktırmıyorlar mı
2 Ekim 2021 (548 puan) yorumladı
Sadece atlet yeterli oluyormus hem rahatlık açısından hemde  emzirme denemeleri yapıyorlarmış süt geliyor mu emicek falan diye  çıkışta giymek istersiniz diye 1 tane alabilirsiniz  ben öyle koydum cantama
0 oy
2 Ekim 2021 (28 puan) cevapladı

2 pijama takımı ( biri sabahlıklı)

2 3 çift çorap

2 atlet

2 emzirme sütyeni

5 adet çamaşır 

Lohusa pedi

Havlu

2 yastık kılıfı 

Şal

Terlik

Rolon

Tarak

Göğüs pedi


Diş fırçası ve macunu

Kendim için çantaya bunları koydum.
0 oy
2 Ekim 2021 (1,458 puan) cevapladı
2 tane pijama takimi emzirme sutyeni emzirme atleti gogus pedi terlik havlu 2 adet camasir corap depend kilot suanlik bunlar 
0 oy
2 Ekim 2021 (365 puan) cevapladı
Canım ben iki pijama takımı aldım biri hastane biri ev için hırka terlik yazma 4 tane külot 3tane atlet iki tane tayt 3 corap havlu simdilik bunlar koydum bez krem falan almadım daha 
0 oy
2 Ekim 2021 (59 puan) cevapladı
Alt üst bir tane takım, bugün ayrıca 2 tane alt aldım birini daha ekleyeceğim çantaya, 2 kilot büyük beden aldım,1 tane emzirme atleti, göğüs pedi, yelek, çorap, terlik, havlu, kağıt havlu, gece pedi kanamam çok olursa bebek bezi kullanırım diye lohusa pedi almadım. Aklıma geldikçe eksikleri ekliyorum daha. 
0 oy
2 Ekim 2021 (439 puan) cevapladı
Bir lohusa pijaması bir de normal pijama takımı aldım Terlik, göğüs pedi, emzirme sütyeni-atleti, depend bez, İç çamaşırı
0 oy
2 Ekim 2021 (32 puan) cevapladı
Bı kısa kollu bı uzun kollu pijama takımı aldım bitanede gecelik aldım kısa kollu hepsi önden yarım düğmeli yelek aldım depent hasta bezi aldım bı paket iç çamaşırı emzirme atleti aldım çorap patik yazma havlu terlik ıslak mendil havlu peçete kolonya ne olur ne olmaz benim sezeryan doğum kullanılmayan da benle gidip gelsin dedim sağlıkla kucağımıza alalım ins
2 Ekim 2021 (628 puan) yorumladı
Aminnn inşallah tüm anneler evlatlarını sağlıkla alsınlar kucaklarina :)
0 oy
2 Ekim 2021 (350 puan) cevapladı
Benimki sezeryan olucak kasımın 15 hayırlısıyla bende çantama 2 adet 1 i önden dugmeli pijama takimi 2 adet corap 2 adet alt ic çamaşırı 1 adet desteksiz sutyen büyük beden 1 paket gogus pedi mutlaka korse 1 paket orkid kotex dudak kremi terlik şal birde gogus pompasi ihtiyaç olursa kullanıcam ilkinde yara olmuştu belki kullanmam şimdilik bukadar yeterli 
2 Ekim 2021 (628 puan) yorumladı
Benimde kafası 2 hafta önden gidiyor. Doktor sezaryen olabilir dedi. Korse hemen giyiliyormuki dikişler acımıyor mu ?
3 Ekim 2021 (350 puan) yorumladı
Benimki cırt-cırt li korse ayarlanabiliyo ilk gün sıkmadan daha sonra iyice sıkıyorum bi sıkıntı olmamıştı.acimiyodu hemde belini falan tuttugu  için korse daha rahat oluyo rahat ayağa kalkıyorsun hareket edebiliyosun
3 Ekim 2021 (628 puan) yorumladı
Hımmm bunuda koyalım o zaman:) teşekkür ederim canım
3 Ekim 2021 (350 puan) yorumladı
Rica ederim :-)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğum için hastane çantasına kendim için ne almalıyım?
Hastanede kendiniz için almanız gereken en önemli eşyalar; önden açılan iki adet gecelik veya pijama takımı, sabahlık, emzirme sütyeni, göğüs ucu kremi, hastane çıkışında giymek için rahat bir kıyafet, kişisel bakım ürünleri, diş fırçası, macun, tarak, hijyenik ped ve iç çamaşırıdır. Ayrıca sezaryen ihtimaline karşı yüksek belli iç çamaşırları tercih etmeniz konforunuzu artıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen veya normal doğum için hastane çantası fark eder mi?
Sezaryen veya normal doğum için çanta içeriği büyük oranda benzerdir ancak sezaryen olacak annelerin dikiş bölgesini tahriş etmeyecek yüksek belli pamuklu iç çamaşırlarına daha fazla ihtiyaçları olur. Normal doğumda ise daha hareketli olacağınız için yanınızda daha fazla yedek iç çamaşırı ve ped bulundurmanız hijyen açısından oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastane çantasında kişisel bakım için neler olmalı?
Hastane çantanıza kişisel bakım için mutlaka diş fırçası, macun, şampuan, vücut losyonu, dudak nemlendiricisi ve saç tokası eklemelisiniz. Doğum sonrası cildiniz kuruyabileceği için nemlendirici ürünler hayat kurtarıcıdır; ayrıca hastaneden çıkarken kendinizi iyi hissetmek adına temel makyaj malzemelerinizi de çantanıza dahil edebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastane çantasında emzirme dönemi için neler gerekli?
Emzirme sürecini kolaylaştırmak için hastane çantanızda mutlaka önden düğmeli veya emzirme açıklığı olan üst kıyafetler, göğüs ucu kremi, göğüs pedi ve emzirme sütyeni bulunmalıdır. Hastanede kaldığınız süre boyunca göğüs uçlarınızın hassasiyetine karşı kreminizi hemen kullanmaya başlamanız, ilerleyen süreçteki tahrişlerin önlenmesine yardımcı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastaneye giderken kaç adet pijama takımı almalıyım?
Hastanede kalış süresine bağlı olarak en az 2 adet, mümkünse 3 adet pijama takımı veya gecelik bulundurmanız idealdir. Doğum sonrası terleme veya beklenmedik kirlenmeler olabileceği için yedekli olmak sizi rahatlatacaktır; ayrıca pijama takımlarınızın emzirmeye uygun, kolay açılabilir olması süreci çok daha pratik hale getirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,234 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...