6 haftalık hamileyim kanamam oluyor, normal mi?

0 oy
451 göst.
4 Ekim 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (77 puan) sordu
6haftalik hamikeyim qanamam oluyor hic qanamasi olan hamileler varmi?
Gebelik haftası 6haftalik

4 Cevap

0 oy
4 Ekim 2021 (994 puan) cevapladı
Hamilelikte hiç bir kanama normal kabul edilmez acile gitsen iyi olur 9 haftada benim de oldu çok az düşük tehlikesi dediler ilaç verdiler iğne yaptılar günlerce yattım 
4 Ekim 2021 (77 puan) yorumladı
bu gun gitdim doktora defosfen ilaki verdi
4 Ekim 2021 (77 puan) yorumladı
7haftalik
4 Ekim 2021 (994 puan) yorumladı
Düzenli kullan ve sürekli yat hiç kalkma elinden geldiğince hatta imkanın varsa lavabodan lavaboya kalk ayaklarını havaya dik uzan
4 Ekim 2021 (77 puan) yorumladı
bu gun izin aldim universitetden yatayim diye insAllah iyi olur
4 Ekim 2021 (994 puan) yorumladı
Çok geçmiş olsun allahım sana bağışlasın
-Reklam-
0 oy
4 Ekim 2021 (896 puan) cevapladı
Canım bende 6. Haftada kanama ile acile gittim 3 gün yatırdılar düşük tehlikesi diye şuan hala evde yatıyorum  11 hafta oldu.hicbir kanama az çok  normal değil. Hemen acile git.
0 oy
4 Ekim 2021 (54 puan) cevapladı
Korma  canım doktara git kalbini ferah tut benim de düşük tehlikem var çok şükür şimdi 37haftalik hamileyim
4 Ekim 2021 (77 puan) yorumladı
ya ne kadar tatli cok sukur bitanem Allah sonagan etsin insAllah ilk bebeyim hem tecrubesizim hemde birazcik korkdum doktora gitdim ama yinede bi sizlerede sorayim dedim
0 oy
4 Ekim 2021 (180 puan) cevapladı
Ben dün yaşadım benim kanamam az oldu ama 24+4 olduğum için kanama normal değildi progestan yazdı onu içiyorum inşallah bişey olmaz bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alırız
4 Ekim 2021 (77 puan) yorumladı
bende 2gunden 1geliyor kanamam oda ayakda cok kaldigim gunlerde bu gunde geldi ama simdi gelmiyor
4 Ekim 2021 (180 puan) yorumladı
Doktora gittin mi peki ?
4 Ekim 2021 (77 puan) yorumladı
evet gitdim
4 Ekim 2021 (77 puan) yorumladı
bu gunde gitdim defosfen ilaci verdi
4 Ekim 2021 (180 puan) yorumladı
İnşallah devam etmez canım ama sen genede çok ayakta durmamaya çalış allah yardımcın olsun

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

6 haftalık hamilelikte kanama olması normal mi?
6 haftalık hamilelikte görülen kanama her zaman düşük belirtisi değildir; ancak mutlaka ciddiye alınması gereken bir durumdur. Yerleşme kanaması (implantasyon), rahim ağzındaki hassasiyet veya hormonal değişimler nedeniyle hafif lekelenmeler oluşabilir. Yine de kanamanın miktarını, rengini ve beraberinde ağrı olup olmadığını takip ederek vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmanız en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin ilk haftalarında kanama neden olur?
Hamileliğin ilk haftalarında kanama; embriyonun rahim duvarına tutunması, enfeksiyonlar, düşük tehdidi, dış gebelik veya rahim ağzı yaraları gibi pek çok farklı nedenden kaynaklanabilir. Kanamanın parlak kırmızı mı yoksa kahverengi mi olduğu, yoğunluğu ve eşlik eden kasık ağrısı gibi semptomlar doktorunuzun teşhis koyarken dikkate aldığı en önemli kriterlerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
6 haftalık gebelikte kanama olduğunda ne yapmalıyım?
6 haftalık gebelikte kanama fark ettiğiniz anda yapmanız gereken ilk şey istirahat ederek en kısa sürede kadın doğum uzmanınıza muayene olmaktır. Kanamanın miktarını gözlemleyin, ped kullanıyorsanız pedin doluluk oranını not edin ve doktorunuz sizi değerlendirene kadar ağır kaldırmaktan veya cinsel ilişkiden kaçının. Ultrason muayenesi ile bebeğin kalp atışları ve gebelik kesesinin durumu kontrol edilerek kanamanın kaynağı belirlenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yerleşme kanaması ile düşük kanaması nasıl ayırt edilir?
Yerleşme kanaması genellikle pembe veya kahverengi renkte, çok kısa süren ve lekelenme şeklinde olan bir durumdur; düşük kanaması ise genellikle daha parlak kırmızı, yoğun ve adet kanamasından daha sancılı olabilir. Ancak, bu ayrımı sadece fiziksel belirtilere bakarak yapmak imkansızdır. Kesin tanı için mutlaka ultrason ile gebelik kesesinin yerleşimi ve durumu kontrol edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte kanama olursa bebeğe zarar gelir mi?
Hamilelikte görülen her kanama bebeğe zarar vereceği anlamına gelmez; birçok kadın gebeliğinin erken dönemlerinde kanama yaşamasına rağmen sağlıklı bir hamilelik süreci geçirir. Önemli olan kanamanın altında yatan nedenin tespit edilmesidir. Eğer kanama düşük tehdidi veya başka bir komplikasyon kaynaklıysa, doktorunuzun önereceği progesteron desteği veya istirahat gibi yöntemlerle gebelik süreci başarılı bir şekilde devam ettirilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,482 soru

24,669,797 cevap

367,193 kullanıcı

...