Aralık sonu ocak başı kız bebek ismi ne koyabilirim?

0 oy
1,259 göst.
5 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (128 puan) sordu
Aralık sonu ocak başı anneleri ne durumdasınız bebeğim kız isim konusunda kararsızım ikra duru, ikra ada, Azra, Derin, Eylül sizce 
Gebelik haftası 26
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

13 Cevap

0 oy
5 Ekim 2021 (629 puan) cevapladı
Karnım büyüyor ve soda içinde geçecek zannediyorum ama geçmiyor :)) çok hareketli Bi bebek maşallah aşağıda olmasından dolayı sürekli tekmesini vajinada hissediyorum ve acayip canımı yakıyor ama o kadar güzel bişey ki tarifsiz 4.5 kilo almışım bu haftaya kadar ufak ufak alışverişlere başladım Bi yandan korkuyorum erken doğum riskim var diye ama inşallah rabbiminde izniyle kucağıma alıcam. İsim konusuna gelince ikra yeğenimin ismi çok zeki Bi o kadarda sivri dilli :) Eylül ismide çok hoş bende buğlem koymayı düşünüyorum canım 
5 Ekim 2021 (128 puan) yorumladı
Buglemde cok guzel canım ama ailede var o isim o yuzden katmak ıstemedım
5 Ekim 2021 (407 puan) yorumladı
Erken doğum riski neden var
5 Ekim 2021 (629 puan) yorumladı
Rahim ağzı yetmezliği canım daha önce 3 gebelik yaşadım 22 23 ve 24 haftalarda erken doğum oldu bakalım bu sefer 26 olduk çok şükür inşallah 35 e kadar gideriz
-Reklam-
0 oy
5 Ekim 2021 (246 puan) cevapladı

Ocak sonu şubat başı annesiyiz hadi bakalim ne zmn gelecek prenses hanım:)

0 oy
5 Ekim 2021 (1,223 puan) cevapladı
8 ocak gözüküyor  dogumum hic iyi deglilim basim cok agriyor yarin nöroloji ye gidecem insallah sifa olur. bebegim hayet ii sukur oglusum olacak.ha bide bacagima kramplar giriyo..
5 Ekim 2021 (1,223 puan) yorumladı
isim olarak eylul ismi cok guzel
5 Ekim 2021 (599 puan) yorumladı
6 ocak gözüküyor bizimkiside hadı hayırlısı
0 oy
5 Ekim 2021 (777 puan) cevapladı
Ocak ortası dielm  tsbi erken geleyim demezse :) azra ve Eylül ismi çok güzel bn tek isimleri daha çok sevdğim için bi öneri olarakta kızım olsaydı ebrar koymayı düşünüordum ama oğlan oldu ,:) 
0 oy
5 Ekim 2021 (236 puan) cevapladı
Allaha şükür iyiyim bende idare ediyoruz yarın kontrole gidcm bakım inşallah iyidir minnosum :)  bizde isim konusunda kararsıziz büyük kızımın adı Neslişah.   Asya Mina   düşünüyor eşim  bakım ne koyca bizde 
0 oy
5 Ekim 2021 (635 puan) cevapladı
Bende ocakta inşallah 28 haftalığım erkek çocuk bekliorum bence duru çok güzel 
0 oy
5 Ekim 2021 (1,780 puan) cevapladı
Bende 25 haftaligim oglim olacak bizde isim de çok kararsisiz. Kızım olsaydı ikra diodum hep :)
0 oy
5 Ekim 2021 (13 puan) cevapladı

Bende ikra Alya diye düşünüyorum belki fikir olur sana <3


0 oy
5 Ekim 2021 misafir cevapladı
27.ci haftadan selamlarbizim 4 ocak görünüyor ama 2ci sezeryan oldugu için 39.cu haftada alirim dedi doktor bakalm kismetse aralik sonu gibi duruyor.yatmak kalkmak zorlasti migde yanmalari başladı, ev islerinde isteksizlik var bakalm allah sonumuzu hayr etsin havalarda soğudu kış bebegi bakalm zor mu olacak kızım haziranda olmustu.isim konusuna gelince kızımın adi Eylül Defne...

Suan erkek bebek bekliyorum kiz olsaydı Ayliz Melek koyacaktim fikir olsun.
0 oy
5 Ekim 2021 (407 puan) cevapladı
Benim bu haftaya kadar herşey iyiydi bu hafta hem şeker çıktı hemde erken doğum riski çıktı çok iyi sayılmam ben. İsim de kızımız olacak inşallah Tuana düşünüyoruz 
5 Ekim 2021 (10 puan) yorumladı
Kaçıncı haftada oldu erken doğum riski
5 Ekim 2021 (407 puan) yorumladı
26. Hafta da öğrendik risk olduğunu şuan 26+4
5 Ekim 2021 (10 puan) yorumladı
Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
5 Ekim 2021 (407 puan) yorumladı
Amiin inşallah hepimize
0 oy
5 Ekim 2021 (39 puan) cevapladı
  • Ah canım kızım olsaydı Eylül koyacaktık eşimle sevgili iken anlaşmıştık ama Rabbim erkek nasip etti Alparslan olcak inşallah... 24 Aralık doğum gözüküyo erken gelemezse bklm... <3<3
0 oy
5 Ekim 2021 (336 puan) cevapladı
Zeynep nisa vericem kızıma inşallah 

Gebelik 30+3
0 oy
5 Ekim 2021 (1,915 puan) cevapladı
azra duru ada cok güzel

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Kız bebek isimleri seçerken nelere dikkat etmeliyim?
Kız bebek ismi seçerken ismin anlamının güzel olması, kolay telaffuz edilebilmesi ve soyadınızla uyumlu olması en önemli kriterlerdir. İsmin çocuğun ileriki yaşantısında hem profesyonel hayatta hem de sosyal çevrede nasıl karşılanacağını düşünmek, ayrıca aile büyüklerinin isimleri gibi geleneksel bağları göz önünde bulundurmak karar vermenizi kolaylaştırabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aralık ve ocak ayı doğumlu bebekler için isim seçerken mevsimsel bir tema kullanılabilir mi?
Aralık ve ocak ayı kış mevsimini temsil ettiği için bu aylarda doğan bebeklere doğayı, saflığı veya kışın dinginliğini çağrıştıran isimler sıklıkla tercih edilir. Ancak isim seçerken mevsimden ziyade, ismin kulağa hoş gelmesi ve sizin kişisel zevklerinize hitap etmesi çok daha kalıcı bir mutluluk sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Popüler kız bebek isimleri arasından nasıl seçim yapılır?
Popüler isimler listesini incelerken, ismin yaygınlık oranına ve çevrenizde aynı ismi taşıyan çocuk olup olmadığına dikkat etmelisiniz. Eğer bebeğinizin isminin çok sık duyulmasını istemiyorsanız, beğendiğiniz popüler isimleri yanına ikinci bir isim ekleyerek özgünleştirebilir veya daha az kullanılan alternatif isimlere yönelebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkili isim koyarken nelere dikkat edilmelidir?
İkili isim koyarken her iki ismin birbirinin telaffuzunu zorlaştırmamasına ve anlam bütünlüğü sağlamasına özen göstermelisiniz. İsimlerin birleşiminin kısa ve akılda kalıcı olması, bebeğinizin okul hayatında veya resmi işlemlerde karışıklık yaşamasını önlemek adına oldukça avantajlı bir tercihtir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek ismi seçerken eşle ortak karara nasıl varılır?
Bebek ismi konusunda eşinizle ortak bir noktada buluşmak için her ikinizin de beğendiği isimlerden oluşan bir liste hazırlayıp eleme yöntemi uygulayabilirsiniz. İkinizin de içine sinen, anlamından memnun olduğunuz ve uzun yıllar boyunca severek kullanacağınız isimler üzerinde uzlaşmak en sağlıklı yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 272 göst.
0 oy
10 cevap 1,218 göst.
0 oy
15 cevap 3,089 göst.
0 oy
4 cevap 757 göst.

1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...