15 haftalık hamileyim, sürekli baş ağrım var normal mi?

0 oy
254 göst.
6 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (14 puan) sordu
Kizlar 15+1 hamileyim baş ağrım cok oluyor su tüketimim de yerinde böyle olan var mı? Migrenim falanda yok kendi bildiğim kadarıyla
Gebelik haftası 15+1

6 Cevap

0 oy
6 Ekim 2021 (97 puan) cevapladı
Benimde bazen ağrıyor ama su içmeyince canım Allah şifa versin inşallah
-Reklam-
0 oy
6 Ekim 2021 (97 puan) cevapladı
Benimde bazen ağrıyor ama su içmeyince canım Allah şifa versin inşallah 15+5
6 Ekim 2021 (14 puan) yorumladı
Amin canım hepimize insAllah
7 Ekim 2021 (97 puan) yorumladı
Suya limon sık iç İnşallah iyi gelir
0 oy
6 Ekim 2021 (1,525 puan) cevapladı
Cinsiyeti erkek mi canım 
6 Ekim 2021 (14 puan) yorumladı
Daha ogrenmedik canım haftaya kontrolümüz var nasipse o zmn ogrenicez
0 oy
6 Ekim 2021 (132 puan) cevapladı
Canım geçmiş olsun 

Ben 15-16-17. Haftalarda kesintisiz hergün baş ağrım vardı ne yaparsam geçmiyordu. Ama Agri kesici hic kullanmadim suan 20 haftalik hamileyim o zamanlar ne kadar çok agriyorsa simdi de hic agrimiyor cok şükür.  Çok araştırdım, doktorlara sordum normal bu haftalarda demişlerdi. Zamanla geçer insallah. Bir sitede de erkek bebekse çok ağrır diye okumuştum. Sans belki ama cinsiyet tuttu oğlum olucakmış 
6 Ekim 2021 (384 puan) yorumladı
Bnmde cok agriyordu hala da oyle suan 17 haftalik olacaz ama cnsiyetle alakasi yok cnki kizim olacak
6 Ekim 2021 (14 puan) yorumladı
Cinsiyet daha belli değil ama bakalım nasip canım. Bakalım benim ne kadar sürecek baş ağrısı
7 Ekim 2021 (384 puan) yorumladı
Bana magnezyum verdi toz seklinde sordum doktora kafam cok agriyo dye oda magnezyum icmiyor musn onu ic bas agrn gecer dedi
0 oy
6 Ekim 2021 (365 puan) cevapladı
Ben 1haftadir çekiyorum çok şiddetli baş ağrısı parol günde 3 kere iç dedi doktor içiyorum asla kesmiyr  Allah yardımcınız olsun benim migrende var baş ağrısı çok kötü hayattan soğudum resmen
6 Ekim 2021 (14 puan) yorumladı
Bende kontrolde soyliycem Dr a ama artık hap kullanmakta istemiyorum sıkıldım hiç bu kdr kullanmazdim
0 oy
6 Ekim 2021 (933 puan) cevapladı
Hamileyken artan hormonlardan dolayı baş ağrısı çok oluyor parol iç canım su tuket buz koyabilirsin kafana
6 Ekim 2021 (14 puan) yorumladı
Hamileyim olur böyle şeyler diye günümü geçiriyorum bende tesellim o  teşekkür ederim canim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

15 haftalık hamilelikte şiddetli baş ağrısı normal mi?
15 haftalık hamilelikte baş ağrısı, hormonal değişimler ve artan kan hacmi nedeniyle sık karşılaşılan bir durumdur. Ancak ağrı şiddetliyse, görme bozukluğu, yüksek tansiyon veya ödem gibi belirtilerle birlikte seyrediyorsa mutlaka bir kadın doğum uzmanına danışılmalıdır. Özellikle migren geçmişi olmayan kişilerde aniden başlayan ve geçmeyen ağrılar, gebelik tansiyonu gibi durumların dışlanması için doktor kontrolü gerektirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte baş ağrısı için su dışında neler iyi gelir?
Hamilelikte baş ağrısı için su tüketiminin yanı sıra karanlık ve sessiz bir odada dinlenmek, alna soğuk kompres uygulamak ve düzenli öğünlerle kan şekerini dengede tutmak etkili olabilir. Ayrıca magnezyum eksikliği de baş ağrısını tetikleyebileceği için doktorunuza danışarak beslenme düzeninizi gözden geçirebilirsiniz. Ağrıyı tetikleyebilecek stres faktörlerinden uzak durmak ve boyun/omuz bölgesine hafif masaj yaptırmak da rahatlama sağlayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte baş ağrısı ne zaman tehlikeli kabul edilir?
Gebelikte baş ağrısı, özellikle ikinci trimesterden sonra şiddetli bir hal alıyorsa ve beraberinde ani görme kaybı, ışığa karşı aşırı hassasiyet, karın ağrısı veya ani gelişen ödem gibi şikayetler eşlik ediyorsa tehlikeli kabul edilir. Bu belirtiler preeklampsi yani gebelik zehirlenmesi riskini işaret edebileceği için vakit kaybetmeden tıbbi destek alınması hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte baş ağrısı için hangi ağrı kesici kullanılabilir?
Hamilelikte baş ağrısı için doktor onayı olmadan hiçbir ilaç kullanılmamalıdır. Genel kabul gören görüş, hamileliğin her döneminde hekimin uygun gördüğü dozda parasetamol içerikli ilaçların kullanılabilmesidir. Ancak ilacın dozu ve kullanım sıklığı mutlaka takip eden doktor tarafından belirlenmelidir; rastgele ilaç kullanımı hem anne hem de bebek sağlığı açısından risk oluşturabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
15 haftalık hamileyim baş ağrım neden geçmiyor?
15 haftalık gebelikte geçmeyen baş ağrısı; sinüzit, gerilim tipi baş ağrıları, uyku düzensizliği, demir eksikliği anemisi veya kan basıncındaki değişimlerden kaynaklanıyor olabilir. Vücudunuzdaki değişimler kan akışını ve basıncını etkilediği için baş ağrısı yaşamanız olasıdır. Eğer ağrı günlük yaşam kalitenizi düşürecek kadar yoğunsa ve dinlenmekle geçmiyorsa, altta yatan tıbbi bir nedenin belirlenmesi için mutlaka bir sağlık kuruluşuna başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...