38+3 haftada doğum yaptım, süreç nasıl işliyor?

0 oy
600 göst.
7 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (14 puan) sordu
Arkadaşlar merhaba çok şükür kızım geldi benim de bugün 38+3 doğdu ikimizde iyiyiz çok şükür darısı tüm bekleyen annelerimizin başına sağlıkla inşallah
Gebelik haftası 38+3

5 Cevap

0 oy
7 Ekim 2021 (994 puan) cevapladı
Ayy ne güzel allahım sana bağışlasın ömrü bol geleceği güzel olsun annesi allahım ikinizede güç kuvvet sağlık versin darısı bizlerin başına hoş geldi prenses❤️
-Reklam-
0 oy
7 Ekim 2021 (2,559 puan) cevapladı
Rabbim analı babalı büyütmek nasip etsin inşallah 
0 oy
7 Ekim 2021 (679 puan) cevapladı
Rabb'im sağlıkla bebeğinizi büyütmeyi nasıp etsin inşallah darısı başımıza inşallah
0 oy
7 Ekim 2021 (142 puan) cevapladı
Hikaye ni anlatır ısın canım, maşallah size 
0 oy
7 Ekim 2021 (3,047 puan) cevapladı
Maşallah darısı bize inşallah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38+3 haftalık doğum yapmak erken doğum sayılır mı?
Tıbbi literatürde 37. gebelik haftasını dolduran bebekler zamanında doğmuş kabul edilir. 38+3 haftalık bir gebelik, erken doğum kategorisine girmez ve bebek artık tam süreli (term) olarak dünyaya gelmiş sayılır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38. haftada doğum belirtileri nelerdir?
38. haftada doğum belirtileri arasında düzenli ve artan şiddette kasılmalar, nişan gelmesi, suyun gelmesi ve bebek hareketlerinde değişimler yer alır. Bu süreçte düzenli kasılmaların sıklığını takip etmek ve doktorunuzla iletişimde kalmak, doğumun başladığını anlamanızı sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası ilk gün anneler nelere dikkat etmeli?
Doğum sonrası ilk 24 saatte annenin bol bol dinlenmesi, sıvı tüketimine dikkat etmesi ve bebeğini sık sık emzirmesi oldukça önemlidir. Ayrıca dikiş bakımı, kişisel hijyen ve doğum sonrası oluşabilecek kanama miktarının takibi, iyileşme sürecini hızlandıran en önemli unsurlardır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38 haftalık doğan bebeklerin gelişimi nasıldır?
38 haftalık doğan bebekler genellikle tam gelişmiş ve dış dünyaya hazır durumdadır. Bu haftada doğan bebeklerde emme refleksi güçlüdür, vücut ısısını düzenleyebilirler ve normal kiloda dünyaya gelmeleri beklenir; bu nedenle gelişimsel olarak herhangi bir eksiklik göstermezler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumdan sonra anne sütü ne zaman gelir?
Doğumdan hemen sonra gelen kolostrum (ilk süt) bebeğin bağışıklığını güçlendiren ilk besindir ve miktarı az olsa da bebek için yeterlidir. Olgun anne sütünün gelmesi genellikle doğumdan sonraki 2. ile 4. gün arasında gerçekleşir, bu süreçte bebeği sık emzirmek süt kanallarını aktive eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,039 göst.
24 Ocak 2023 Doğum kategorisinde EgEce (317 puan) sordu
0 oy
8 cevap 619 göst.
26 Mart 2022 Doğum kategorisinde Mrvedmir (189 puan) sordu
0 oy
2 cevap 865 göst.
9 Ocak 2022 Doğum kategorisinde Selda sezer (85 puan) sordu
0 oy
2 cevap 470 göst.
22 Ekim 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Mihraberen (1,045 puan) sordu

1,512,352 soru

24,668,109 cevap

367,110 kullanıcı

...