36+6 haftalığım, devlet hastanesinde gece doğum nasıl oluyor?

0 oy
934 göst.
8 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (86 puan) sordu
Canlar 36+6 günlüğüm normal doğum bekleniyor yaklaşık 23 günüm var. Devlet Hastanesi'nde olacak. Korkuyorum ilk doğumum olacak. Bana tavsiyelerde bulunur musunuz hurma yiyorum yürüyüş yapıyorum. Endişe içerisindeyim. 
Gebelik haftası 36+6

7 Cevap

0 oy
8 Ekim 2021 (645 puan) cevapladı
İlk kızımı özelde doğurmuştum bunu devlette doguracagim bende çok merak ediyorum 
-Reklam-
0 oy
8 Ekim 2021 (168 puan) cevapladı
Benim sabah 6 da suyum gekmisti. Hemen devlete koştuk.yatisim yapıldı. Öğlene kadr acilmaya baktılar açılma olmayınca suni sancı verdiler öğlenden akşama kadr suni sancı çektim akşam 8e kadr sonra doğumum gerceklesti. Normal doğumu ebeler yapıyor. Doktorlar sezaryana giriyor
8 Ekim 2021 (773 puan) yorumladı
Refakatçi nasıl geldi canım yanına annemle aynı şehirdeyiz ama arabayla 5 10 lık yol başkası mı getirdi refakatçini
8 Ekim 2021 (86 puan) yorumladı
Dikişiniz var mıydı ne kadar sürede iyilestiniz
8 Ekim 2021 (168 puan) yorumladı
Doğum servisine aldıkları için sanciyi tek basina çekiyorsun kimseyi yanıniza almiyor doğum gerçekleştikten sonra normal servise aldıklarında yanınızda bir kişi kalabiliyor. Benimde görümcem gelmişti İstanbul'dan. Dikiş baya attılar. İlk iki gün zor tabiki. Benim 40im çıkana kadr ağır birsy tasiyamiyodum ayakta çok fazla duramiyodum rahmime birsy baskı yapıyordu sanki.
0 oy
8 Ekim 2021 (98 puan) cevapladı
Sürekli gittiğiniz doktor değil nöbetçi doktor ilgileniyor sizinle tabi önce ebeler muayene ediyor çok acil bir şey olmadığı sürece doktoru pek çağırmıyorlar
8 Ekim 2021 (86 puan) yorumladı
Anladım teşekkür ederim .
0 oy
8 Ekim 2021 (773 puan) cevapladı
Bende  bu durumdayım annem, kalacak, yanımda gece olursa annem nasıl gelecek diye düşünüyorum arabayla 5 10 dklık Bi yol bu konuyu düşünmekten Bi hal oldum 
8 Ekim 2021 (86 puan) yorumladı
Annenizle birlikte gidin ya da bir kaç gün anneniz sizde kalsın musaitse
8 Ekim 2021 (168 puan) yorumladı
Canım ben Sakarya'da oturuyorum. Suyum geldi yine kimseye haber vermedk gelsin diye açılma olmaya başlayınca gorumcemi aradık o geldi İstanbul'dan. Dediğim gibi sancın bile gelse doğum hemen gercklesmiyor. Ben  burda tekim kimsem yok ailem İstanbul'da eşimde uzman çavuş. Doğum sancısı yada suyum gelse eşim en kötü ihtimlle bir saate gelir bunlar normal şeyler bide senin 5 10 dk
0 oy
8 Ekim 2021 (419 puan) cevapladı
İyi bir ebeye gelirsen özelden farkı yok amma kötü bir ebeye gelirsen senin pskolijini bozarlar üç oğlum var üçüncüyü geçen cuma doğum yaptım anlatmak isterim süreçleri ilkini devlette doğum yaptım o kadar güzel gectiki bende gebelik zehirlenmesi vardı o yüzden sezeryanla derken suni sancı ile doktor normal.dygum.yaptirdi doğumu ma doktorum girdi eşi girdi çocuk doktoru girdi ebeler vardı hepsinden Allah razı olsun hepside çok iyileri ve hep devlete kotu diyenler tepki gösterdim..ikinci oğlumu yine aynı hastanede doğum yaptım geceye denk geldi tek bir ebe ve bebek hemşiresi vardı başka kimse yoktu o kadar kötüydü ki ebe resmen sürekli azarliyordu beni ne bağırıyorsun yatsana çocuk doğuracaksin tabi sancin olir ooofff sus artık çatala çıktım ikinsana ne bekliyorsun falan filan derken en son dikişimi.atti ve alay eder bir şekilde temizlikçiye nasıl diktim ama dedi oda çok güzel olmuş dedi ve gülüştüler sonunda ben bunları düşündük ve pskolojim bozuldu hoca hoca hastane hastane gezdim ve üçüncü oğlumu özelde yaptım elbette aynı sancıyi ben çektim ama o ebelerin ilgisi o doktorun ilgisi inann herşeye değer haa çok pahalı değildi yaptığım hastane 1700 doğum oldu sadece inan paradan sağlık kıymetli değil bir hafta oldu doğuma.yapali ve ayaktayım sürekli ama ikinci oğlumda inan bir ay yattım pskolojim öyle bozuldu ki
8 Ekim 2021 (86 puan) yorumladı
Aslında bende özel istiyorum ama eşim ve ailesi devlette istiyorlar benim bulunduğum yerde pahalı 5000 üzeri istiyorlar devlette böyle durumların yaşandığını duydum
8 Ekim 2021 (168 puan) yorumladı
Hangi ilde hastanede doğum yaptınız. Allah iyi doktr ve ebelerle karşılaştırsn bizi. Benim ilk gebeligimde ebe  her muayenede dua ediyordu acilmam olsun diye böyle iyi insanlarda var devlette
8 Ekim 2021 (86 puan) yorumladı
İlk doğumum olacak gittiğim ilçede 5000 civarı isteniyor  aminn doktorumdan memnunum inşaallah iyi ebeler denk gelsin
0 oy
8 Ekim 2021 (313 puan) cevapladı
Açılma varsa yatış yapılır korkmayın Allah yardım ediyor kaç dikiş olduğunu söylemezler genelde Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 
0 oy
8 Ekim 2021 (422 puan) cevapladı
Benim arkadasımın gece geldi sancısı, gitmiş yatisi yapilmis nts ye bağlanmıs sürekli açıklığı kontrol edilmis, serum bağlanmıs, doktora haber verilmis doğum anı yaklasınca ve doğurdu, bu kadar ince detay düşünmeyin kuzum, çünki senin sancın geldiğinde kendinni ve bebegini düsünceksin, etrafında sürekli hemsireler olucak onlar ilgilenicek senin için en iyisini yaparlar merak etme görevleri bu, sen rahat nefes almaya bak sancılarını güzel karşılamaya bak gerisi zaten doktor ve hemsirelerde, hayırlı doğumlar allah yardımcımız olsun
8 Ekim 2021 (86 puan) yorumladı
Aminnn canım inşallah haklısın istemsiz geriliyor insan
8 Ekim 2021 (422 puan) yorumladı
Biliyorum canım istemsiz oluyor, bende sezeryan olucam ilk sezeryanım, doktoruma çok güveniyorum ama sürekli beynimin içi nasıl olcak ne olcak ne zaman olcak korkusu var 32 haftalik gebeyim 1 haftadır gözüme uyku girmiyor, seni çok iyi anlıyorum, ama söyle düsün zamanı gelince bu bi sekilde oluyor ve tek basina degilsin hemsireler yada doktorlar yardimci oluyorlar, her güzel şeyin bi ağrısı bi acısı var allah daha büyük dertler vermesin kuzum

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Devlet hastanesinde gece normal doğum süreci nasıl işliyor?
Devlet hastanelerinde gece saatlerinde doğum sancısı ile başvurduğunuzda, acil servis veya kadın doğum acil girişi üzerinden kayıt açılır. İlk olarak nöbetçi ebe ve doktor tarafından NST cihazına bağlanarak bebeğin kalp atışları ve rahim kasılmalarınız kontrol edilir. Doğum eyleminin başladığı tespit edilirse, yatış işlemleriniz yapılarak doğumhaneye alınırsınız ve süreç uzman hekim gözetiminde kesintisiz devam eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
36+6 haftalık hamileyim, doğumun yaklaştığını nasıl anlarım?
36+6 haftalık gebelikte doğumun yaklaştığını anlamak için düzenli ve sıklaşan kasılmaları, su gelişini veya nişan gelmesini takip etmelisiniz. Kasılmalarınız 5-10 dakikada bir gelmeye başladığında, suyunuz şeffaf veya renkli bir şekilde boşaldığında veya yoğun bir kanama fark ettiğinizde vakit kaybetmeden hastaneye gitmelisiniz. Bu dönemde bebeğin hareketlerini düzenli takip etmek ve ani sancılarda hastaneye başvurmak en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum korkusu ile başa çıkmak için neler yapılabilir?
Doğum korkusu ilk gebelikte oldukça yaygın bir durumdur ve bunu yönetmek için nefes egzersizlerine odaklanmak oldukça etkilidir. Hurma tüketmek ve doktorunuzun onay verdiği ölçüde yürüyüş yapmak, hem fiziksel olarak doğuma hazırlanmanızı sağlar hem de endişenizi azaltır. Doğum anında ebe ve doktorların yönlendirmelerine odaklanmak, süreci daha kontrollü hissetmenize yardımcı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde doğuma giderken yanıma neler almalıyım?
Doğuma giderken yanınıza kendiniz ve bebeğiniz için ayrı ayrı hazırlanmış iki küçük çanta almanız yeterlidir. Kendi çantanızda gecelik, sabahlık, terlik, hijyenik ped ve kişisel bakım ürünlerini; bebek çantasında ise zıbın takımları, battaniye, bez ve ıslak mendil bulundurmalısınız. Hastaneye girişte kimlik kartınız ve gebelik takibinizin yapıldığı dosyayı mutlaka yanınızda hazır bulundurmanız işlemlerinizi hızlandıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Normal doğumun başladığı hastanede nasıl tespit edilir?
Hastaneye ulaştığınızda yapılan ilk muayenede, rahim ağzındaki açılma miktarı ve bebeğin kanala yerleşme durumu değerlendirilir. Ebe tarafından yapılan çatı muayenesi ve NST takibi ile doğumun aktif evresinde olup olmadığınız netleştirilir. Eğer açıklık henüz yeterli değilse gözlem odasında beklenir, sancıların şiddeti ve sıklığı doğumun başladığını gösteren en temel klinik bulgulardır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,202 soru

24,666,218 cevap

366,988 kullanıcı

...