Bugün doktor randevm vardı alttan üstten bakıldı bebeği goremedi doktorum . 7+1dedi detaylı ultrasona gönderdi ordada yolk sac göründü kese filan herşey büyümüş bebek yok bos gebelik dendi zaten sata göre 9 hafta 4 gunluk . Tekrar doktoruma gittim.. bos gebelik şüphem yok yani artık görünmeliydi dedi istersen şimdi dogumhaneye alalım dedi yanımda kimse olmadığı için pazartesi olayım dedim . Tiroid 5.48 çıkmıştı benim ilk kan testmde yüksek ihtimalle o yüzden olmus olabilir dedi bi önceki ay da kimyasal gebelik yasadm genetik olup olmadini sordum hemen öyle düşünme tıroid yüksek dedi bana ondan gibi geldi dedi kan verdim pazartesi tekrar bakıp kürtaj olacam uygulamyi da silecegm. Bundada vardır bi hayır diyorum . Lokal anestesi ile kürtaj olacağım daha once olan beni bilgilendirimi acı hissediliyirmu kurtajdan sonra ne zaman hamile kaldiniz ne kadar korundunuz bana bi soylermisinz