4 aylık gebelikte kanama ve sancı sonrası bebeğimi kaybettim

0 oy
5,147 göst.
16 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
Evet anneler bnde bu şekilde yazmak istemezdim ama içimi dökmek istiyorum gece 1 gibi kasik ağrısı başladı hafif silik kanamam da vardı eşimle pek önemsemedik arada oluyodu böyle ilerleyen saatlerde baktık olacak gibi dgl hastaheye koştuk hastaneye glmemle kanaman açıldı ama bu sefer farklı bı şekilde bacak arasından kanlar damlıyordu resmen hemen yatış verildi bebek kalp atışı vardh ama doktor muhtemelen düşecek dedi ağrı sızı icinde yattım sancılarım çok siddedlenmeye başladı dayanamaz hale geldim afedersiniz saçlarımı yoldum elimi ısırıyordum sedyeyi parçalayacak hale geliyodum doktora yalvariyodum müdahale edin alın bı şekilde diye onlarda normal doğum yaparak atacaksın bebeğini bu arada bebeğim 4 ay  bitmek üzereydi ilerleyen saate baktım acı sizi şekilde doğurdum  sancım kesildi ağrım dindi rahatladım ama bebeğimi  kaybetmiştim görmem le bayilmam bir oldu nasi güzel bir bebek elleri kolları herşeyi oluşmuştu doktor ısrarla bakma dedi ben baktım bakarken hayallerimi mi de kaybettiğimi gördüm  nasıl bir acı yaşadım Allah biliyor canımdan can gitt o benim sabrım olacaktı ve ben artık kiminlee konuşacam hergun karnımı okşar bebeğimle konuşurdum o benim sabrım yavrum herseyimdi benden bı parçaydı Gebeliğim bitti bebeğim gitti şuan cennete uğurladım onu rabbim kimseye yaşatmasın 
Gebelik haftası Gebelik bitti

44 Cevap

0 oy
16 Ekim 2021 (625 puan) cevapladı
Çok acı çok kotu oldum okurken Allah'ım sana sabır versin bende şu an 19 haftaligim Allah'ım sağ salim kavuşmayı nasip etsin hayırlı sağlıklı gebelikler versin inşallah en kısa zamanda sanada nasip etsin :(
-Reklam-
0 oy
16 Ekim 2021 (221 puan) cevapladı
Üzüldüm basiniz sagolsun :(
0 oy
16 Ekim 2021 (1,220 puan) cevapladı

Allah'm bizi imtihan ediyor elhamdülillah de çok şükür de canım kolay değil biliyorum 


Bende 6 ay bittiğinde doğum yaptım 2 hafta yaşadı bebeğim kaybettim 


Ona dokundum konuştum üzüldüm ağladım ama yapack hiç birsey yok çok şükür bugünüme 


11 yıl sonra olmuştu bebeğim 


Şimdi yine hamileyim 5 ayin içindeyim 


Allah'm isteyen herkese nasip etsin hayırlısıyla 


Allah'm sabır versin 


İsyan etme böylesi hayırlısıymis bizim için :ermm:


:'(

16 Ekim 2021 misafir yorumladı
Sağlıkla ilerler inşallah sizinki çok zor bir durum ama yapacak bişey yok
16 Ekim 2021 (1,220 puan) yorumladı
Ne kadar zor olsada imtihanımiz

Çok şükür
0 oy
16 Ekim 2021 (206 puan) cevapladı
Allah'ım sabır versin inşallah  çok üzüldüm merak etme vardır Rabbimizin bir bildigin tez zamanda tekrar hamile kalırsın inşallah,
16 Ekim 2021 misafir yorumladı
Çok şükür isyan etmiyorum verende o alanda o sadece insan çektiği acılara üzülüyor ne çektiğimi Allah biliyor o doğum aninnda
0 oy
16 Ekim 2021 (96 puan) cevapladı
Aynısının daha fazlasını yaşayarak 20 haftalık biri kız biri erkek ikiz bebek kaybettim seni çok iyi anlıyorum 1 tane 2 buçuk aylık 1 tane 16 haftalık 1 tane 26 haftalık 1 tane kim yasal gebelik yaşadım ve şuan 6. Ya hamileyim hiç bir zaman ümidini kaybetme çok korkunç şeyler bunlar ama Rabbım sabrını veriyor bir tek 26h doğan oğlum yasiyo 9 yaşında şimdi 28h hamileyim 22h hastaneye yattım hala yatıyorum doğumdan sonra cikicam
16 Ekim 2021 misafir yorumladı
Rabbim sizede sabır versjn inşallah saglikla ilerler bebeğiniz
0 oy
16 Ekim 2021 (24 puan) cevapladı
Bnde iki defa kaybettim cnm Allah size sabır versin inş en kısa zamanda kucağınızı doldursun. Çok zor ama onlar Bi melek inş öldükten sonra yanımızda olacaklar. İsyan etme sakın Allah veriyor Allah alıyor bizim elimizden pek bişey gelmiyor
16 Ekim 2021 misafir yorumladı
Aynen öyle zor bı durum ne diyim rabbim yardimcimiz olsun
0 oy
16 Ekim 2021 (107 puan) cevapladı
Acini kalbimde hissettim Rabbim sabır versin cok üzgünüm. Nasibi yokmuş Rabbim tekrar bebek nasip etsin inşallah sana. Bunu bi imtihan olarak düşün,sabret inşallah iyi olacaksın. 
16 Ekim 2021 misafir yorumladı
İnşallah sabirdan başka inanın elimden birşey gelmiyor zor bir durum geçecek inşallah
0 oy
16 Ekim 2021 (948 puan) cevapladı
Okurken ağladım Allah'ım sabır versin ne desem fayda etmez biliyorum  canım Allah'ım yardımcın olsun
16 Ekim 2021 misafir yorumladı
Amin hepimizjn inşallah inanın yazarken bile ağlıyordum psikolojim çok kötü normal doğum yptim kendim doğurdum bebeğimi doktorlar müdahale etmediler o sancıyla Allah'ıma dua ettim al canımı dayanacak gücüm yoktu çok şükür evimdeyim şuan bu da gececek
16 Ekim 2021 (948 puan) yorumladı
Geçecek inşallah canım
0 oy
16 Ekim 2021 misafir cevapladı
Öncelikle size bişey olmadan işlem bitmiş bunun adına sevinin çok geçmiş olsun rabbim sabırlar versin bende 19 haftamda bu şekilde suyum gelerek doğum yapmıştım ellerimle toprağa koydum kızımı çok zor bir acı ama zamanla sabrını veriyor rabbim doğum anında benim hayati riskim vardı tek korkum oğlumu tekrar görememekti onu annesiz bırakmakdı şimdi gene hamileyim 20 haftalık oldum bir kızım daha olacak Allahım nasip ederse o senin Sabrın olacak ve güzel günler gelecek 
16 Ekim 2021 misafir yorumladı
Sizde zor atlatmissiniz tarifi yok bu acının rabbim bağışlasın sizede
0 oy
16 Ekim 2021 (127 puan) cevapladı
Canım çok geçmiş olsun öncellikle inşllah bi önce bi tane daha bebişin olur benimde seninki gibi bi kaybım oldu beşinci ayıma girmiştim bende hatta küvese aldılar bi gün yaşadı ve vefat etti çok zor günler geçirdim ama şimdi 26 haftalıgim yine Allahtan ümidini kesme Rabbim kucağını doldurursun hiç bir zaman isyan etme Rabbime tevekkül et 
16 Ekim 2021 misafir yorumladı
Hiç isyan etmedim sadece Rabbime dua ettim kurtar beni bu durumdan çok sancım vardı normal doğum yapıp kendim doğurdum çok zordu o acı sancı allahum kimseye yasaatmasin
16 Ekim 2021 (127 puan) yorumladı
Amin canım Rabbim kimseye evlat acısı yasatmasin bende normal doğum yaptım ben iki gün sancı çektim  ikinci günün sonunda doğurdum  çok zor biliyorum Rabbim sabır versin
0 oy
16 Ekim 2021 (11 puan) cevapladı
İnnâ lillâhi ve innâ ileyhi râciûn... Rabbim sabır versin, sen içimizdeki annelerin en güzelisin, Allah katında bizden daha üstün oldun inşallah, Allan da veren de o, dahi ne kudretimiz var.. Aynı acıyı kuzenimden yaşadık, 3 yıl içinde arka arkaya bebekleri oldu.. Rabbim sabredenlerin mükafatını en güzeli ile verir. Hepimize şefaatçi olur inşallah, ahirette kurtuluş köprüsü o melekler, karşılayacak ailesini hasretle..
16 Ekim 2021 misafir yorumladı
Amin amin çok zor bı durum geçecek inşallah ama zordu ya herşey zordu gurbetteyim bebeğim benim sabrimdi yoldasimdi herseyimdi buna da şükür ne diyim
0 oy
16 Ekim 2021 (45 puan) cevapladı
Allah sabr versin ((
0 oy
16 Ekim 2021 (953 puan) cevapladı
Rabbim sabırlar versin cennete sizi bekliyor yavrunuz inşallah yine hamile kalırsınız bebeğiniz bu acinizi biraz olsun hafifletir 
0 oy
16 Ekim 2021 (12 puan) cevapladı
canim derd etme yene olacaq insallah. 
0 oy
16 Ekim 2021 (418 puan) cevapladı
Canım ya ne diyeyim kelimeler kıfayetsiz kalıyor herşey nasip tatlım bende iki yıllık evliyim hiç gebe kalamadım çok uğraştım eşimde varikosel varmış meğer sen anlattıkça gözlerim doldu çok kötü oldum şuan gözlerimde canlandı birden ALLAHım çok sabır versin isyan etme sakın alanda verende yüce RABBİMİZ inşallah tez vakitte yeniden hayırlısıyla olur. 
0 oy
16 Ekim 2021 (10 puan) cevapladı
Geçmiş olsun Allahım sabır versin çok üzüldüm
0 oy
16 Ekim 2021 (256 puan) cevapladı
Seni okadar iyi analadimki uzulme kismet diyilmis..kecen mayis ayinda 18+5de bende ikizlerimi kayb etmisdim hemde 4 kez kaybimdi.ayni senin gibi kalb atislarin duyarak kayb edim kanamam durmadi suyum geldi diye..amma asla isyan etmedim.rabime cokk sukur 1 senesi olmadan yeniden hamile kaldim.simdi 32 haftalik hamileyim gunlerimi sayiram miniyimi kucagima alacagimi gunleri gozleyorem..sende sabirli ol rabim en kisa zamanda yerini doldurur inseallah
0 oy
16 Ekim 2021 (271 puan) cevapladı
Canım böyle bır durumda ne söylenebilir ki nasıl teselli verilir bilemiyorum benimde kız kardeşim 37 haftalıkken bebeğini karnında bı anda kaybetti ve ve 3 gün suni sancıyla dogurtmaya çalıştılar olmayınca sezeryana aldılar o günlerde neler cektigimizi anlatamam  ama çok şükür şu an tekrar hamile ne olur kendini çok yıpratma cennette o melek şefaatçi olucak size ve en kısa zamanda rabbim sağlıklı bir gebelik nasıp edicektir sizede çok geçmiş olsun rabbim sabır versin canim
0 oy
16 Ekim 2021 (3,121 puan) cevapladı
Rabbim kimseyi evladiyla sinamasin seni teselli edecek soz bulamıyorum. Ama seni cannette bekliyor olacak ve bir gun kavusacaksin canin yanıyor biliyorum kolay degil ama rabbim sabrini versin
0 oy
16 Ekim 2021 (307 puan) cevapladı
Bizleri bekleyecekler meleklerimiz zor anlar zor dakikalar yaşanmış ama ayakta durmaya çalışın sizi görüyor meleginiz sizinle heran hemde bedenen deil ama ruhen hep yanınızda Cennet kapısında bekleyecekler inşallah başınız sagolsun Rabbım dayanma gücü versin inşallah 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

4 aylık gebelikte yaşanan kanama ve sancı düşük belirtisi mi?
Dört aylık gebelik sürecinde görülen şiddetli kasık ağrısı ve yoğun kanama, tıbbi açıdan düşük tehdidi veya düşük eyleminin en önemli belirtileridir. Bu durumda vakit kaybetmeden en yakın sağlık kuruluşuna başvurulmalıdır; çünkü bu belirtiler bebeğin kalp atışının zayıflamasına veya kaybedilmesine yol açabilecek ciddi bir süreci işaret eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin 4. ayında düşük neden olur ve belirtileri nelerdir?
Gebeliğin ikinci trimester başlangıcında düşükler genellikle rahim ağzı yetmezliği, enfeksiyonlar, plasenta sorunları veya genetik faktörlere bağlı olarak gelişir. Belirtiler arasında aniden başlayan hafif silik kanamaların şiddetlenmesi, kramp tarzında yoğun kasık ağrıları ve vajinal bölgeden gelen yoğun kan akışı yer alır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük sonrası yaşanan fiziksel ve duygusal acı nasıl atlatılır?
Düşük sonrası fiziksel toparlanma süreci, rahmin kendini temizlemesi ve sancıların dinmesiyle başlar, ancak duygusal iyileşme daha uzun bir yas süreci gerektirir. Bu dönemde profesyonel psikolojik destek almak, duyguları bastırmadan yaşamak ve aile desteğiyle süreci yönetmek, yaşanan travmanın etkilerini hafifletmeye yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük yaparken sancı süreci nasıl yönetilir?
Düşük süreci başladığında sancılar genellikle şiddetli ve dalgalar halindedir; bu süreçte hastane ortamında doktor kontrolünde ağrı yönetimi sağlanır. Tıbbi müdahale, vücudun bebeği tahliye etmesi için gerekli olan doğal süreci takip ederken, annenin hayati riskini azaltmak ve ağrıyı minimize etmek amacıyla yapılır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek kaybı sonrası anne sağlığı için nelere dikkat edilmelidir?
Bebek kaybı sonrası annenin fiziksel sağlığı için kanama miktarı, ateş durumu ve enfeksiyon belirtileri yakından takip edilmelidir. İlk birkaç hafta ağır kaldırmaktan kaçınılmalı, doktorun önerdiği kontroller aksatılmamalı ve vücudun toparlanması için beslenme ile dinlenmeye özen gösterilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,230 soru

24,666,626 cevap

367,022 kullanıcı

...