4 aylık gebelikte kanama ve sancı sonrası bebeğimi kaybettim

0 oy
5,147 göst.
16 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
Evet anneler bnde bu şekilde yazmak istemezdim ama içimi dökmek istiyorum gece 1 gibi kasik ağrısı başladı hafif silik kanamam da vardı eşimle pek önemsemedik arada oluyodu böyle ilerleyen saatlerde baktık olacak gibi dgl hastaheye koştuk hastaneye glmemle kanaman açıldı ama bu sefer farklı bı şekilde bacak arasından kanlar damlıyordu resmen hemen yatış verildi bebek kalp atışı vardh ama doktor muhtemelen düşecek dedi ağrı sızı icinde yattım sancılarım çok siddedlenmeye başladı dayanamaz hale geldim afedersiniz saçlarımı yoldum elimi ısırıyordum sedyeyi parçalayacak hale geliyodum doktora yalvariyodum müdahale edin alın bı şekilde diye onlarda normal doğum yaparak atacaksın bebeğini bu arada bebeğim 4 ay  bitmek üzereydi ilerleyen saate baktım acı sizi şekilde doğurdum  sancım kesildi ağrım dindi rahatladım ama bebeğimi  kaybetmiştim görmem le bayilmam bir oldu nasi güzel bir bebek elleri kolları herşeyi oluşmuştu doktor ısrarla bakma dedi ben baktım bakarken hayallerimi mi de kaybettiğimi gördüm  nasıl bir acı yaşadım Allah biliyor canımdan can gitt o benim sabrım olacaktı ve ben artık kiminlee konuşacam hergun karnımı okşar bebeğimle konuşurdum o benim sabrım yavrum herseyimdi benden bı parçaydı Gebeliğim bitti bebeğim gitti şuan cennete uğurladım onu rabbim kimseye yaşatmasın 
Gebelik haftası Gebelik bitti

44 Cevap

0 oy
16 Ekim 2021 (707 puan) cevapladı
12 haftalikken bana da normal dogum seklinde bebegimi aldilar tam 2 gün sürdü ben doktora rica ettim nolur bana göstermeyin diye göstermediler ondan sonra tam 1 bucuk yil istedik denedik olmadi hic ummadigim istemedigim ands bu bebegime hamile kaldim unutabildinmi acini dersen asla unutamadim icimde hala acisi var ama suan benden beslenen bir canli var kafaya takip üzülmemeye calisiyorum ama elimde olmuyor rabbim sizede peygamber sabri versin cok cok cok zor keske bakmasaydiniz acisi cok zor birde gözünün önünde hic gitmez
-Reklam-
0 oy
16 Ekim 2021 (674 puan) cevapladı
Allah sabır versin çok zor bı durum. Ama kendini de heder etme lütfen. Yeni gebelik için hazirlan canım kendini toparlayıp hazırlan 
0 oy
16 Ekim 2021 (82 puan) cevapladı
Allah sabırlar versin sana çok üzücü bir durum ama verende alanda Rabbim vardır bunda da bi hayr de Allah büyük  de bacım  INşALLAH yine olur Sağlıkli bi sekilde kucağına alırsın 
0 oy
16 Ekim 2021 (5,749 puan) cevapladı
Basın sağolsun Cnm 18+5 te bende kaybettik acısını çok iyi bilirim. Rabbim tekrar nasip eder 6 ay korunmanı tavsiye ederim. Biraz yalnız kal ağla içini dök zamanla alışıyor insan. Ben elini tuttum yüzü hiç gözümün önünden gitmez . Öbür dünyada şefaatçi olurlar inşallah bizlere.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

4 aylık gebelikte yaşanan kanama ve sancı düşük belirtisi mi?
Dört aylık gebelik sürecinde görülen şiddetli kasık ağrısı ve yoğun kanama, tıbbi açıdan düşük tehdidi veya düşük eyleminin en önemli belirtileridir. Bu durumda vakit kaybetmeden en yakın sağlık kuruluşuna başvurulmalıdır; çünkü bu belirtiler bebeğin kalp atışının zayıflamasına veya kaybedilmesine yol açabilecek ciddi bir süreci işaret eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin 4. ayında düşük neden olur ve belirtileri nelerdir?
Gebeliğin ikinci trimester başlangıcında düşükler genellikle rahim ağzı yetmezliği, enfeksiyonlar, plasenta sorunları veya genetik faktörlere bağlı olarak gelişir. Belirtiler arasında aniden başlayan hafif silik kanamaların şiddetlenmesi, kramp tarzında yoğun kasık ağrıları ve vajinal bölgeden gelen yoğun kan akışı yer alır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük sonrası yaşanan fiziksel ve duygusal acı nasıl atlatılır?
Düşük sonrası fiziksel toparlanma süreci, rahmin kendini temizlemesi ve sancıların dinmesiyle başlar, ancak duygusal iyileşme daha uzun bir yas süreci gerektirir. Bu dönemde profesyonel psikolojik destek almak, duyguları bastırmadan yaşamak ve aile desteğiyle süreci yönetmek, yaşanan travmanın etkilerini hafifletmeye yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük yaparken sancı süreci nasıl yönetilir?
Düşük süreci başladığında sancılar genellikle şiddetli ve dalgalar halindedir; bu süreçte hastane ortamında doktor kontrolünde ağrı yönetimi sağlanır. Tıbbi müdahale, vücudun bebeği tahliye etmesi için gerekli olan doğal süreci takip ederken, annenin hayati riskini azaltmak ve ağrıyı minimize etmek amacıyla yapılır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek kaybı sonrası anne sağlığı için nelere dikkat edilmelidir?
Bebek kaybı sonrası annenin fiziksel sağlığı için kanama miktarı, ateş durumu ve enfeksiyon belirtileri yakından takip edilmelidir. İlk birkaç hafta ağır kaldırmaktan kaçınılmalı, doktorun önerdiği kontroller aksatılmamalı ve vücudun toparlanması için beslenme ile dinlenmeye özen gösterilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,233 soru

24,666,634 cevap

367,026 kullanıcı

...