Doğumdan 25 gün geçti ama bebeğimle bağ kuramadım mı?

0 oy
1,139 göst.
18 Kasım 2018 Doğum kategorisinde (212 puan) sordu

Kızlar doğum yapalı 25 gün oldu göğüslerim çok yara bebegimi emzirmek işgenceye dönüştü sütüm yetmiyo mecburen mama takviyesi yapiyorum bu yüzdenmidir bilmiyorum bebegimle hala bi bağ kuramadim :( çok üzülüyorum bebegime alisamadim hala bu durum hep boylemi olacak ne olur tecrubeli anneler yazin ne yapmaliyim :((((

10 Cevap

+1 oy
18 Kasım 2018 (6,788 puan) cevapladı

Canım tabiki de böyle olmayacak sadece daha çok yeni bir şeylere alışmak için düşünsene yatagimizi değiştirince yerimizi yadirgayip uyuyamiyoruz ya da yeni birisiyle tanışınca arada samimiyet kurulana kadar bir müddet zaman geçiyor bu da öyle bir sey sen bebeğine bebeginde sana alisana kadar biraz zaman geçer ama sonra sanki annenin karnından bebeginle cikmissin gibi hep hayatindaymis gibi hissedeceksin bir an olsun onsuz duramicaksin. Anne bebek arasında ki bağ sadece emzirmekle olmuyor emin ol tabiki fiziksel ihtiyaçları var karnının doymasi altının üstünün temizlenmesi gibi ama o küçücugun en çok senin kokuna senin sıcaklığına sevgi ve sefkatine ihtiyacı var dünyada guvenebilecegi tek kişi sensin senin kollarının arasından daha rahat ve korunaklı bir yer yok ki :)) sen bi annesi bunun tadını cikart artık seni karşılıksız çıkarsız her daim sevecek bir yürek var annem deyince akan suları durdurup zamanı hiç edecek bir can var gulunce güneş doğacak yaramazlık yapsa bile dünyanın en sevimli bebeği olacak bir can. 30 yaşına da gelse senin küçücük bebeğin kalacak o biliyor musun yüzüne her baktığında ilk doğduğu anı hatırlayacaksın ve bu yuzden hiç ama hiç buyumeyecek :)) biraz zaman tanı kendine de bebeğine de ınan ilerleyen dönemlerde her sey çoook daha güzel olacak ❤❤

-Reklam-
0 oy
18 Kasım 2018 (779 puan) cevapladı

Ben kullanmadım ama alicam insallah internette silverette gümüş göğüs kapakları var çok iyi geliyomus biraz fiyatı yüksek ama alma şansınız varsa deneyebilirsiniz 

18 Kasım 2018 misafir yorumladı
Ben de gordum onlari cok reklami donuyor ama baya da pahali ise yaratacagini bilsem hemen alirim ama.kullanip memnun kalan var mi biliyormusun cnm
18 Kasım 2018 (41 puan) yorumladı
Tabi ki çok etkili bir ürün, eğer kremler falan fayda etmiyorsa alın , ben 200 tlye 2.el almıştım.Bir de Türk markası var aynı ürün o daha uygun ona bir bakın isterseniz.Ben iki ay kullandım yoksa mahfolurdum.Bu sorunu çözerseniz her türlü rahatlarsınız, sütü de artırıyor bence bu kapaklar.
18 Kasım 2018 misafir yorumladı
Gecen seferde cok cekmistim.bunda da gogus uclarim cok kurudu kesin yara olur tskler cnm
18 Kasım 2018 (41 puan) yorumladı
Rica ederim, mutlaka alın o zaman.Ben doğumdan üç hafta önce kullanmaya başladım günde bir kaç saat.Doğumdan sonra zaten sürekli takılıyor. Her emzirmeden sonra sanki yara olacak gibi görünüyordu, kapakları takıp iki saat sonra emzirmek için açtığımda göğüs ucu tamamen yenilenmiş gibi oluyordu :D Duştan sonra bornoz değince bile acırdı buna rağmen emzirirken bir kere bile acımadı.
0 oy
18 Kasım 2018 (1,719 puan) cevapladı

Hayr tabiki :) her ne kadar 9 ay alışmaya çalışsan da sonuçta bi andaanda bi bebek veriliyo kucağına :) alışırsın zamanla güle güle büyüt

0 oy
18 Kasım 2018 (360 puan) cevapladı

Uzulme cnm dusunsene 9 ay tasiyosn bi anda kucaginda 10 gunluk kizim var bende tam olarak bag kuramadim dikislerden dolayi insallah acilarimiz azalirda alisiriz insallah 

0 oy
18 Kasım 2018 (643 puan) cevapladı

Canım göğüslerine fito krem al kullan böyle şeyleride aklından çıkar her kız çocuğu annelik içgüdüsüyle dünyaya gelir sen şuan lohusa psikolojisine girmişsin hiç üzülme bebeğini kucağına al ve onunla ilgili hayaller kur onu öp kokla hep kendine olumlu temkinler verki bir an önce toparlanasın unutma sen bir annesin ve o minik şey senin bir parçan ve sen çok güçlüsün anneler süper kahramanlardır herzaman sağlıkla büyüt inşallah :)

0 oy
18 Kasım 2018 (1,363 puan) cevapladı

Buzdolabi poşeti yapıştır her emzirmeden sonra yumuşar

0 oy
18 Kasım 2018 (223 puan) cevapladı

Öncelikle sen iyi olacaksın ki sonra iş duygusal bağa maneviyata gelsin canım,bebeginle zaman geçirdikçe bağınız güçlenecek bu bi süreç yakın zamanda geçecek..

0 oy
18 Kasım 2018 (87 puan) cevapladı

Canim agliyordum gogsumun acisindan kıvranıyordum lanisioh kremi kullan gercekten cok iyi geliyor ve rahatlikla emziriyorsun 

0 oy
18 Kasım 2018 (87 puan) cevapladı

Canim agliyordum gogsumun acisindan kıvranıyordum lanisioh kremi kullan gercekten cok iyi geliyor ve rahatlikla emziriyorsun rahatlatacak gogsunu inan 

0 oy
18 Kasım 2018 (1,280 puan) cevapladı

Cnm öncelikle Allah analı babalı büyütsün ama sütünün yetmediğini nerden anladın hani goguslern yara  olduğunu için emziremiysn falan ondan dolayı mı çünkü bu olayı çok anneden duyuyorum bebegim doymuyor diyo zaten minnacık mideleri var doymamalrı imkansız gibi bide doktorun göğüs kremi yazmadı mı cnm alıp kullansn belki geçer canın yandığı için bebisle iletişime gecemiysn iyiles o da az ele gelsin derler ya öyle olsun kucağından bırakamican görürsün..:))

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğumdan sonra bebekle bağ kuramamak normal mi?
Doğumdan sonra bebekle hemen duygusal bağ kuramamak oldukça yaygın ve normal bir durumdur. Özellikle ilk 25 gün gibi lohusalık döneminde yaşanan fiziksel yorgunluk, hormon değişimleri ve emzirme sorunları annenin duygusal dünyasını etkileyebilir. Bu durum sevginizin eksik olduğu anlamına gelmez, çoğu anne bebekle bağını zamanla, bakım süreçleri ilerledikçe güçlendirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirirken göğüs yaraları ve mama takviyesi psikolojiyi nasıl etkiler?
Emzirme sürecinde yaşanan göğüs yaraları ve sütün yetmemesi endişesi, annede yetersizlik hissi ve kaygıya neden olarak bebekle kurulan bağı geçici olarak zayıflatabilir. Fiziksel acı ve mama takviyesi yapma zorunluluğu, annenin kendini suçlu hissetmesine yol açabilir ancak bu durum bebeğinizle olan bağınızı kalıcı olarak etkilemez; önceliğiniz kendi iyileşme sürecinize odaklanmaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebekle duygusal bağ kurma süreci ne zaman güçlenir?
Bebekle duygusal bağ kurma süreci her anne için farklı ilerler ve genellikle bebeğin gülümsemeye başladığı 6 ile 8. haftalar arasında belirginleşir. İlk 25 günlük süreçte henüz yeni tanışma aşamasındasınız; bebeğinizin ihtiyaçlarına yanıt verdikçe ve fiziksel yorgunluğunuz azaldıkça duygusal yakınlığınızın doğal olarak arttığını hissedeceksiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Lohusalıkta bebekle bağ kuramama hissiyle nasıl başa çıkılır?
Lohusalıkta bebekle bağ kuramama hissiyle başa çıkmak için öncelikle kendi fiziksel ve duygusal ihtiyaçlarınızı karşılamaya odaklanmalısınız. Dinlenmeye çalışmak, göğüs yaralarınız için uzman desteği almak ve emzirme sürecini zorunluluktan ziyade bir bakım rutinine dönüştürmek kaygınızı azaltır. Eğer bu hisler sizi çok yoğun bunaltıyorsa, bir uzmandan destek almak süreci kolaylaştıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Mama ile beslenen bebekle anne bağı zayıf mı kalır?
Mama ile beslenen bebeklerle anne bağı zayıf kalmaz çünkü duygusal bağ sadece beslenme şekliyle değil, ten teması ve ilgiyle kurulur. Bebeğinizi kucağınıza alırken ten teması kurmak, onunla konuşmak ve göz göze gelmek, sütünüz yetmese bile aranızdaki güvenli bağlanmayı güçlendiren en etkili yöntemlerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,233 soru

24,666,629 cevap

367,023 kullanıcı

...