3. sezaryenim ve rahim yapışıklığı var, ne yapmalıyım?

0 oy
1,440 göst.
19 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (167 puan) sordu
2.sezeryan ameliyatımdan sonra doktor bana bir daha hamile kalirsan gelme git evde ölümünü bekle dedi ve herhangi bir açıklama yapmadı birde rahimin çok yapışık dedi ve ben yine 3.hamile kaldım gebeliğim zor geçiyor biraz ve benden bu gebelikte Eliza torch tsit testi istediler nerde yapılıyor bu testler ben bir türlü yaptıramadim da 
Gebelik haftası 23+5

8 Cevap

+1 oy
19 Ekim 2021 (1,227 puan) cevapladı
Niye korunmadiniz kendinize bunu yapıyorsunuz hiç mi caninizin kıymeti yok iki evladınız var en ufak bir tehlike bile çocuklarımı birdaha goremzsem diye düşünmüyorsunuz başka doktorlar ne diyor onlarda mi riskli görüyor 
19 Ekim 2021 (1,227 puan) yorumladı
Hayır canım ozellerde ve kendi kliniklerini acabiliyorlar yoksa kimse çıkmaz pandemiden dolayı işten çıkmak yasakken dediğin gibiydi ama artık izin verildi istifa etmelerine
19 Ekim 2021 (167 puan) yorumladı
Bi oğlan bi kız yeter dedim bağlatmak istedim de bağlamadilar şimdi 2 oğlan 1 kız Rabbim hayırlısını nasip etsin sağlıkla gelsin Rabbim olmayanlara da bu duygu du tattirsin inşallah
19 Ekim 2021 (167 puan) yorumladı
O zaman ben kaçırmışım o haberleri
19 Ekim 2021 (1,227 puan) yorumladı
Hayırlısı olsun artık canım dikkat et birdaha ne olur bak riskli diyorsun yeter Allah olmayanlara versin:)
19 Ekim 2021 (167 puan) yorumladı
Amin Amin o kadar dua ediyorum Rabbim isteyen herkese bu duyguyu tattırsın insallah Allah kimseyi çaresiz bırakmasın bu son zaten Rabbim bana 2 nimetten de vermiş 2 oğlan 1 kız daha ne isteyebilirim ki Allah a binlerce şükürler olsun bu bebeği hiç istemediğimi söylemiştim çok pişmanım Rabbim verdiyse vardır bunda da bı hayır onu öğrendiğim den bu yana bebek daha gelmeden kısmetini yolladı rabbim gerçekten mucize gibi bir şey bu
-Reklam-
0 oy
19 Ekim 2021 (246 puan) cevapladı
Tum hastanelerde yapiliy8 kan testi onlsr niye yaptiranadin
19 Ekim 2021 (167 puan) yorumladı
Gittim ama yapmadılar 3 tahlil normalde bütün hastane yapıyor hemogram biyokimya idrar tahlili bütün hastane sağlık ocakları yapıyor ama diğerlerini yapmıyor
0 oy
19 Ekim 2021 (55 puan) cevapladı
bi doktor açıklama yapmadan o şekilde konuşur mu neden öyle dedi özel bi sorun olmalı eğer yoksa benimde 3. sezeryanım hemde 1 sene arayla 3 doktor değiştirdim üçüde korkulacak bişey yok dedi  çok riskli bir şey olsaydı gereği illaki yapılırdı bugüne kadar rabbim yardımcın olsun korkutma kendini sağ salim sağlıkla kucağına alırsın inşallah ♥️ 
19 Ekim 2021 (167 puan) yorumladı
Bana dedi yapışıklık olduğu için erken alınacak bebek yoğun bakımlı bebek kuvezli kan bankası olan bi araştırma hastanesinde doğum yapacaksın özel hastaneler kabul etmiyor
19 Ekim 2021 (167 puan) yorumladı
Valla öyle bı korkuyorum ki arkamda 2 çocuk bırakmak kolay değil birde yoğun bakim kan bankası bebek küvezi derken 7 aylık bebeği alacağız dediler sadece 1 doktor demedi 1 tane hastaneye gitmedim ki 5 tane hastane doktor gezdim hepsi özel hepsi de aynısını söyledi
15 Ocak (82 puan) yorumladı
Merhaba üzerinden baya geçmiş doğum yaptınız mı nasıl geçti
0 oy
8 Temmuz 2022 (318 puan) cevapladı
Canim ben suan hastanedyim  yapisiklik dedi sezeryan da doktor bebegi zor aldilar cok korkuyorum ya 
0 oy
8 Temmuz 2022 (188 puan) cevapladı
Ne yapisikligi bu plesenta mı sıkıntı 
0 oy
8 Temmuz 2022 (140 puan) cevapladı
Şuan 5. Hamileligim hepsi sezeryan iki kere tahmin yırtıldı 3. Ve 4.de doktorum hamile kalirsam direk öleceğimi söyledi ama çok şükür bı sorun olmadi 32 haftalık olduk şuan devlete gittiğimde bakmiyolar üniversite hastanesi ne git diyolar hatta öcü görmüş gibi davraniyolar özel hastaneye gidiyorum doktorum çok iyi çok normal karşıladı düzenli kontrollerime gidiyorum korkutacak tek bişey söylemedi tuplerim bağlanacak doğumda olan olmus kendi kendinizi yiyip bitirmeyin bence
0 oy
8 Temmuz 2022 (197 puan) cevapladı
ablam 4 sezeryan oldu ondada yapisiklik vardi sezeryan zor gecsede iyiydi yani 
8 Temmuz 2022 (188 puan) yorumladı
Bu yapışıklık nedir anlayamadım detaylı anlatır mısınız aceba?bilgi almak istiyorum
8 Temmuz 2022 (197 puan) yorumladı
sezeryan yapilirken kesiliyo ve elle cikariliyo bebek karniniz birbiri icine giriyo ayirmak zor oluyo
0 oy
8 Temmuz 2022 misafir cevapladı
İstanbulda Zeynep Kamil en kapsamlı doğum hastanesi diye duymuştum herkes oradan memnun bide zor ve Araştırma gereken hastaları da oraya yonlendiriyolar oraya gidebilirsiniz 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Sezaryen sonrası rahim yapışıklığı gebeliği nasıl etkiler?
Rahim yapışıklığı, önceki sezaryen ameliyatlarına bağlı olarak gelişen doku birleşmeleridir ve sonraki gebeliklerde plasentanın yerleşimi ile rahim duvarı hassasiyetini etkileyebilir. Bu durum, gebelik sürecinde rahimin esnemesini zorlaştırabilir, karın ağrısına yol açabilir ve doğum sırasında cerrahi riskleri artırabilir. Uzman doktor takibi, bu riskleri yönetmek için hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Eliza Torch testi gebelikte neden istenir ve neyi gösterir?
Eliza Torch testi, anne karnındaki bebeğe zarar verebilecek enfeksiyonları (toksoplazma, kızamıkçık, sitomegalovirüs ve herpes) taramak için yapılan bir kan testidir. Bu test, annenin bu mikroplara karşı bağışıklık durumunu veya aktif bir enfeksiyon geçirip geçirmediğini belirlemek amacıyla gebeliğin erken veya ihtiyaç duyulan dönemlerinde istenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Üçüncü sezaryen öncesi rahim yapışıklığı riski nedir?
Üçüncü sezaryen ameliyatında rahim yapışıklığı, cerrahi süreci zorlaştıran en önemli faktörlerden biridir ve bu durum 'plasenta akreata' gibi plasentanın rahim duvarına aşırı yapışması riskini artırabilir. Ameliyat öncesi yapılan detaylı ultrason ve gerekirse MR görüntülemeleri, cerrahın operasyon planını yapmasına ve olası kanama risklerine karşı hazırlıklı olmasına yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Torch testi nerede ve nasıl yaptırılır?
Torch testleri, tam donanımlı devlet hastanelerinin mikrobiyoloji laboratuvarlarında, üniversite hastanelerinde veya özel laboratuvar merkezlerinde yaptırılabilir. Gebeliği takip eden kadın hastalıkları ve doğum uzmanınızın yönlendirdiği bir sağlık kuruluşuna başvurarak, açlık veya tokluk fark etmeksizin kan örneği vererek bu testin çalışılmasını sağlayabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen sonrası zorlu gebelik süreci nasıl yönetilmelidir?
Sezaryen sonrası zorlu geçen bir gebelik süreci, mutlaka riskli gebelik takibi yapan bir perinatoloji uzmanı tarafından izlenmelidir. Düzenli kontroller, doktorun önerdiği kan ve tarama testlerinin zamanında yapılması, istirahat edilmesi ve herhangi bir ağrı veya kanama durumunda vakit kaybetmeden hastaneye başvurulması sürecin güvenliği için gereklidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,781 soru

24,673,736 cevap

367,415 kullanıcı

...