38. haftada iştahım neden kesildi, bu normal mi?

0 oy
486 göst.
18 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (342 puan) sordu

38.4 hafta hamıleym ama hıc karnım acıkmıyr yanı kendı kndıme yemek yemen lazm  bebegın var karnında dıyorm anca ole onuda yıyemyrm garip degılmı !?!

7 Cevap

0 oy
18 Kasım 2018 (2,642 puan) cevapladı

Son ay iştah olmuyor genelde canım. Bulantın da olabilir. Bendede olmuştu doktor son aylar normal olarak bakıyoruz dedi

-Reklam-
0 oy
18 Kasım 2018 (2 puan) cevapladı

Bende 36 haftalık hamileyim 3 kilo verdim cok garip istahim cok da kotu degil cunku

0 oy
18 Kasım 2018 (665 puan) cevapladı

Doğum yaklaşınca öyle oluyor.İştahsızlık mide bulantısı ve ishal başlamıştı bende.Zorlamasam yemek aramazdım

0 oy
18 Kasım 2018 (1,104 puan) cevapladı

Bende çok iyi yiyordum 33 oldum midem bulanıyor az bisey yediğim zaman acaba neden 

0 oy
18 Kasım 2018 (136 puan) cevapladı

Doğumun nasıl olacağını düşünüp stresmi yapıyorsun acaba.

0 oy
18 Kasım 2018 (487 puan) cevapladı

Ayni haftadayiz bende öyleyim. Yiyemedigim zamanda vicdan azabi çekiyorum 

18 Kasım 2018 (342 puan) yorumladı
Aynen kendımı zorluyrm annelık ıc gudusenmıdır bebegım ac kalıcak dıye yıyorum
0 oy
18 Kasım 2018 (200 puan) cevapladı

Bende 38 haftaligim epeydir mide bulantisi istahsizlik var gunde bir defa yemek yiyorum oda zorluyorum kendimi

18 Kasım 2018 (342 puan) yorumladı
Aynı sekıldeyım mıde yanması cok fazla

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38. haftada iştah kapanması normal mi?
Hamileliğin 38. haftasında iştah kapanması oldukça sık rastlanan bir durumdur. Bebeğin büyümesiyle birlikte mideye yapılan baskının artması ve vücudun doğuma hazırlanırken enerji ihtiyacının farklılaşması, iştahın azalmasına veya doygunluk hissinin daha çabuk oluşmasına neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğuma yakın dönemde neden yemek yiyemiyorum?
Doğuma çok yakın dönemlerde, özellikle 38. haftadan sonra bebeğin mideye olan fiziksel baskısı en üst seviyeye ulaşır. Bu durum mide kapasitesini daraltarak daha az miktarlarda yemek yemenize ve çabuk doymanıza yol açar; bu süreçte az az ve sık aralıklarla beslenmek mideyi yormamak adına en sağlıklı yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38. haftada iştahsızlık bebeğe zarar verir mi?
38. haftada yaşanan geçici iştahsızlık, bebeğin gelişimi üzerinde genellikle olumsuz bir etki yaratmaz çünkü bebek bu aşamada ihtiyacı olan enerjinin büyük kısmını daha önce depolamıştır. Ancak öğün atlamamak adına sıvı gıdalar, taze meyveler veya küçük porsiyonlu besleyici atıştırmalıklar tüketerek kan şekerinizin düşmesini engelleyebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin son günlerinde iştah kaybı doğum belirtisi midir?
Hamileliğin son günlerinde iştah kaybı veya mide bulantısı, bazı kadınlarda doğumun yaklaştığının sinyali olarak görülebilir. Vücut, yaklaşan doğum eylemi öncesinde kendi metabolik hazırlığını yaparken sindirim sistemi yavaşlayabilir veya iştah azalması yaşanabilir; ancak bu durum her gebede farklılık gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İştahsızlık durumunda 38 haftalık hamileler nasıl beslenmeli?
İştahınızın olmadığı dönemlerde kendinizi zorlamadan, sindirimi kolay ve besin değeri yüksek gıdalara yönelmelisiniz. Ana öğünler yerine günde 5-6 kez küçük porsiyonlar halinde yoğurt, süt, proteinli atıştırmalıklar veya çorba gibi sıvı ağırlıklı besinler tüketmek hem bebeğinizi beslemenize hem de mide rahatsızlıklarını önlemenize yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,226 soru

24,666,544 cevap

367,014 kullanıcı

...