41 haftalık gebelikte sancım yok, ne yapmalıyım?

0 oy
795 göst.
23 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (104 puan) sordu
41 haftada gelen minik kızım gelmedi dogmadi sanci yoktu açılma yoktu günüm geçti 3 kere yatış iptal edip bekledim evde Pazara kadar sürem vardi valla iki aksam sancim tuttu bu aksam ki geçmedi aksam 9 da başladı 12 kadar dayandım artık nefes alamadım toparlan hastaneye gel 12.30  muane kağıt imzala dogumhaneye cik 01.00 direk doğuma alındım 8 cm olmustu 1.45 de kızımı dunyaya getrdim kisa sürede oldu 3 gebeligim idi evde sancinizi çekin risk yok ise inanın çok faydası var rabbim herkese kolay dogum nasip etsin
Gebelik haftası 41+1

3 Cevap

0 oy
23 Ekim 2021 (184 puan) cevapladı
Geçmiş olsun canım Allah analı babalı buyutsun darısı bizlerin başına ben de sancı cekiyorum bu sancı nasıl birşey ben anlayamadım 37 haftalıgim karnimda ağrı var geceden beri kıvrandırıyor göbeğim ağrıyor post açtım hatta sabahı bekliyom hastaneye gitmeyi 
23 Ekim 2021 (104 puan) yorumladı
Valla gerçek sanci olunca inan dayanamiyorsun gözünden yaş akıyor benim belden vurdu mafetti bence bekle evde daha zamanına var acilma var mi ben senin haftadan sonra 4 haftaya yakın bekledim
23 Ekim 2021 (184 puan) yorumladı
34 haftalıkken 1  cm açılma vardi bebek başı da aşağıda karın agrisi dün başladı hafif hafif bugün gece arttı göbeğime de vuruyor ağrısı gerçek doğum sancısı mi bilemedim kıvrandırıyor arada şiddeti arttıyor ağrı sabit yani cnm ama anlayamdim ki
23 Ekim 2021 (104 puan) yorumladı
Bir muane ol cnm sancina nst ne bakılsın hem sende rahat edersin bnce daha var
-Reklam-
0 oy
23 Ekim 2021 (176 puan) cevapladı
Gözün aydın canım benim darısı başımıza inşallah
23 Ekim 2021 (104 puan) yorumladı
Ins cnm bir avazda
0 oy
23 Ekim 2021 (408 puan) cevapladı
Gözünüz aydın olsun rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bnmde sancı yok açılma yok doktor suni sancı önerdi kabul etmedim zamanım var biraz daha bekliyecm dedim inşallah sizin gibi aniden gelir sancı ve bnde dogururum suni sancı dan korkuyrm 
23 Ekim 2021 (104 puan) yorumladı
Ins cnm bn 3 gün nisan geldi sonra kanama inan birgun de sanci geldi sende bekle gelir
23 Ekim 2021 (408 puan) yorumladı
İnşallah gelir bnm ilk gebeligim nasıl olacak bilmiyorum

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

41 haftalık gebelikte sancı başlamadan doğum beklemek riskli midir?
41 haftalık gebeliklerde doktor kontrolünde olmak kaydıyla sancıların başlaması beklenebilir ancak bu süreçte bebek hareketleri ve su durumu yakından takip edilmelidir. Riskli bir durum tespit edilmediği sürece evde beklemek mümkün olsa da, düzenli doktor kontrolleri ile bebeğin kalp atışları ve suyunun yeterliliği mutlaka izlenmelidir. Eğer sancı yoksa doktorunuzun önerdiği NST ve ultrason takvimine sadık kalmak en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı nasıl başlar ve hastaneye ne zaman gitmeliyim?
Doğum sancısı genellikle düzensiz kasılmalarla başlar ve zamanla düzenli, şiddetli hale gelerek nefes almayı zorlaştırır. Kasılmalarınız 5-10 dakikada bir gelmeye başladığında, şiddeti arttığında veya suyunuz geldiğinde vakit kaybetmeden hastaneye gitmelisiniz. Özellikle evde sancı çekerken kasılmaların sıklığını not etmek ve dayanılmaz bir noktaya ulaştığında profesyonel yardım almak hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3. gebelikte doğum süreci ilk doğumlara göre daha mı hızlı ilerler?
Evet, üçüncü gebeliklerde rahim kasları daha önce doğum yapmış olduğu için doğum süreci genellikle ilk doğumlara göre çok daha hızlı ilerler. Vücut sürece aşina olduğu için rahim ağzındaki açılma daha kısa sürede gerçekleşebilir ve doğum eylemi daha seri tamamlanabilir. Ancak her kadının vücut yapısı ve doğum hikayesi farklı olduğu için bu durum kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı sırasında 8 cm açılma ne anlama gelir?
Doğum sancısı sırasında 8 cm açılma, aktif doğum eyleminin son aşamasına gelindiğini ve bebeğin dünyaya gelmesine çok az bir zaman kaldığını gösterir. Tam açıklık 10 cm kabul edilir; 8 cm seviyesine ulaşıldığında sancılar çok yoğunlaşır ve genellikle kısa süre içinde doğum gerçekleşir. Bu aşamada hastane ortamında tıbbi gözetim altında olmak, sürecin güvenle tamamlanması için gereklidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
41 haftada doğum sancısı gelmezse hastane yatışı nasıl yapılır?
41. haftada sancı gelmediğinde doktorlar genellikle suni sancı veya doğumun başlatılması için gerekli tetkikleri yaparak hastane yatışını planlar. Eğer bebekte veya annede herhangi bir risk görülmezse, hastane yatışı birkaç kez ertelenerek bebeğin kendi sancısıyla gelmesi beklenebilir. Ancak gün aşımı durumunda doktorunuzun belirlediği risk sınırları aşıldığında, doğumun tıbbi müdahale ile başlatılması anne ve bebek sağlığı için tercih edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 825 göst.
0 oy
11 cevap 1,902 göst.
0 oy
3 cevap 1,063 göst.

1,512,519 soru

24,670,265 cevap

367,213 kullanıcı

...