36 haftalık hamileyim, 408 adet 2 numara bez çok mu?

0 oy
710 göst.
1 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (853 puan) sordu

 Şuan 36+2 günlük hamileyim bebeğimin kilosu da  2900 

 Hepsi burada da indirim var bebek bezinde sleepy extra 2 numara almayı düşünüyorum 1 alana 2. 1 TL  alacağım bez toplamda 408 adet ediyor yeterli midir yoksa çok fazla mı glir yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler <3

Gebelik haftası 36+2

10 Cevap

0 oy
1 Kasım 2021 (168 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
İlk dogdugunda çok sık altını değiştiriyorsunuz bence yeterli olur günde 8 9 defayı buluyor. Ama bazı bezler bebeklere pişik yapıyor o yüzden fazla da almayın pişik yaparsa diye yani :) ayrıca sleepy extra 4 numarasını kızıma kullandım(2 yaş) sızdırma yaptı ama 2 numarası için bilmiyorum
1 Kasım 2021 (853 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim deneme amaçlı az alayım ona göre fazla ya geçiş yapar :)
1 Kasım 2021 (168 puan) yorumladı
Rica ederim :) öyle yapmak daha mantıklı zaten bu indirimler çok sık oluyor memnun kalırsanız alırsınız :) sağlıkla kucağınıza alın inşallah :)
1 Kasım 2021 (853 puan) yorumladı
Amin inşallah Allah'ım hepimize sağlıklı sihatlı kucağımıza almayı nasip etsin
-Reklam-
0 oy
1 Kasım 2021 (22 puan) cevapladı
Ben de aldım ama inan hiç bilgim yok.ilk bebeğim.tecrubesizim burda bekleyeyim:)
1 Kasım 2021 (853 puan) yorumladı
Benimde ilk bebeğim Alacagim ama fazlamı olur bilemedim :)) valla
0 oy
1 Kasım 2021 (99 puan) cevapladı

İndirimler gerçekten cezbedici ama çok fazla bence canım benim de ilk hamileliğim ben 40 adet aldım ya sevmezse bebeğin ya pişik olursa elinde kalır başka beze geçmek zorunda kalabilirsin. Ha bebeğin severse o zaman stok yaparsın:)

1 Kasım 2021 (853 puan) yorumladı
Çok. Araştırma yaptım sizde haklısınız mantıklı  yorumlara baktım herhangi bi sorun yaşayan olmamış ama işte her bebeğin kabul edecek diye birşey yok
1 Kasım 2021 (99 puan) yorumladı
Bütçe açısından bakıldığında sizin söylediğiniz mantıklı ben de sleepy aldım ama bilemiyorum işte 2 hafta önce doğum yaptı arkadaşım sleepy çok sızdırdı ya da ben beceremedim dedi bim in bezi iyi gelmiş mesela pişik te olmamış. Islak mendil ve bez i kendileri seçicek artık uygun denk gelir inşallah :))
0 oy
1 Kasım 2021 (296 puan) cevapladı
Merhaba canım bende sleepy den yanaydım ama arkadaşım kullandı ve memnun kalmadı sızdırma yaptığını söyledi o yüzden  prima premium aldım. Şuan denemek için bir paket aldım umarım memnun kalırım.
1 Kasım 2021 (853 puan) yorumladı
Anladım cnm bnde deneme amaçli az alicam  kalmasını istemem
0 oy
1 Kasım 2021 (498 puan) cevapladı
Yenidoğan ve sadece anne sütü alan bebekte pişik durumu sevip sevmeme durumu olmuyor zaten çok sık değiştiriliyor o yüzden cazip 2 numarayı düşünmeniz de iyi birde adet fiyatına bakın prima premium care en ucuz 1.32 ye bulmuştum sleppy bio adedi 0.52 kuruşa bulunca aldım 192 şimdi 3 midi araştırıyorum 
0 oy
1 Kasım 2021 (808 puan) cevapladı
Sleepy kullaniyoruz canım  çok memnunum herhangi bir sızdırma filan yok fazla olsun  inanki ilk zaman dünyanın bezi gidiyor bizde pişik olur filan diye az almıştık kampanyali almıştım bezimiz aniden bitince marketten almak zorunda kaldık üç katı para verdik ;) 
0 oy
1 Kasım 2021 (924 puan) cevapladı
Valla canım eğer senin için çok çok farketmeyecekse prima premium care al hiç başkalarını deneme bile bence. Aslında bez masrafı çok da fazla olmuyor asıl tutan emmezse mama oluyor ben 3 yıl önce mamaya aylık bin liraya yakın verirdim ama bez tutsa tutsa 100 200 tutar. 
0 oy
1 Kasım 2021 (338 puan) cevapladı
Ben sleepy nin 1 numarasını aldım ama çok az aldım e bebekte 15 TL indirime geldi. Bi de yanında goon diye Bi marka bez hediye ettiler onun da 2 numarasını aldım adet olarak daha fazlaydı o. Sleepy pişik yapmazsa onunla devam ederim gibi. Denemeden stok yapmak istemiyorum şuan 
0 oy
1 Kasım 2021 (16 puan) cevapladı
Ben kizimda kullanmistim memnundum ilk basta ama aldigin yerde cok onemli cunku bazi satan yerler birinci kalite den satmiyor o yuzden cok fazla indirim yapiyorlar indirimde diye aldigim bezler resmen bozuktu ve kizimda alerji yapmisti cok fazla almamakta ilk etapta fayda var
0 oy
1 Kasım 2021 (1,915 puan) cevapladı
en iyi marka prima ne pişik yapar nede sızıntı

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Yeni doğan bebek için 2 numara bez çok mu büyük gelir?
2900 gram doğan bir bebek için 2 numara bez başlangıçta biraz bol gelebilir ancak bebekler çok hızlı kilo aldığı için kısa sürede tam uyumlu hale gelecektir. Genellikle 3-6 kg arası bebekler için üretilen 2 numara bezler, yenidoğan döneminde sızdırma yapmaması için sıkıca bağlanmalıdır. Bebeğinizin kilo alım hızına bağlı olarak 2 numara bezleri yaklaşık 1,5 ile 2 ay boyunca rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek bezi stoklarken kaç adet almak mantıklı olur?
Yeni doğan bir bebek günde ortalama 8 ile 10 adet arasında bez değiştirmeye ihtiyaç duyar. Bu hesapla aylık yaklaşık 240-300 adet bez tüketimi gerçekleşir. 408 adet bez, bebeğinizin ilk 1,5-2 aylık bez ihtiyacını büyük oranda karşılayacaktır. Ancak bebeklerin cildi hassas olduğu için tek bir markadan çok fazla stok yapmadan önce bebeğinizin cildinin o markaya uyum sağlayıp sağlamadığını test etmeniz önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek bezinde numara değişimi ne zaman yapılmalıdır?
Bebek bezinin numarasını, bezin bel bölgesindeki izlerden, sızdırma problemlerinden veya cırt cırtların kapanma zorluğundan anlayabilirsiniz. Eğer bez bebeğinizin bacaklarını sıkıyor ve kırmızı iz bırakıyorsa ya da bezin bel kısmı artık zor kapanıyorsa bir üst numaraya geçme vakti gelmiştir. 2900 gram doğan bir bebek için 1 numaradan 2 numaraya geçiş genellikle ilk ayın sonunda gerçekleşmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek bezleri uzun süre bekletilirse bozulur mu?
Bebek bezleri doğru saklama koşullarında, yani kuru ve güneş almayan serin bir ortamda tutulursa uzun süre özelliğini kaybetmez. Bezlerin ambalajı açılmadığı sürece birkaç ay boyunca depolanmasında bir sakınca yoktur. Nemli ortamlardan uzak tutmak, bezlerin dokusunun ve emici kristallerinin formunu koruması açısından oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek bezi alırken nelere dikkat edilmelidir?
Bebek bezi seçerken en önemli kriterler emicilik kapasitesi, sızdırmazlık bariyerleri ve malzemenin yumuşaklığıdır. Özellikle yenidoğan döneminde göbek bağı bölgesini tahriş etmeyen esnek yapılı bezler tercih edilmelidir. Ayrıca, bebeğinizin cildinin bez içeriğine karşı alerjik bir reaksiyon gösterip göstermediğini anlamak için ilk aşamada daha küçük paketlerle deneme yapmak en sağlıklı yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,168 soru

24,665,829 cevap

366,971 kullanıcı

...