Kendimi neden hiç hamile gibi hissetmiyorum?

0 oy
854 göst.
7 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (853 puan) sordu
Arkadaşlar kendini hamile gibi hissetmeyenler var mı neden böyle acaba bebeğimi hissetmek istiyorum artık 
Gebelik haftası 15+2

7 Cevap

0 oy
7 Kasım 2021 (601 puan) cevapladı
Ilk gebelikmi canm ilk gebeligimde bende öle hareketlerini hissedinceye kadar anlamamistim çok normal
7 Kasım 2021 (853 puan) yorumladı
İlk canım
-Reklam-
0 oy
7 Kasım 2021 (47 puan) cevapladı
Benimde ilk hamileliğim şuan 33.haftadayız 17 18.haftaya kadar  bulantı kusma vb belirtilerde yoktu göbeğimde yoktu hissetmiyordum ben mi hamileyim diyorsum taki bebek hareketlerini hissetmeye başlayınca aaa evet hamileyiö bi can taşıyorum  demeye başladım hareket etsede mutlu olsam diyordum çok şükür
7 Kasım 2021 (853 puan) yorumladı
Anladım bı tek ben değilmişim o zaman
7 Kasım 2021 (853 puan) yorumladı
Hareketleri ne zaman hissettiniz
7 Kasım 2021 (47 puan) yorumladı
Yok değilsiniz merak etmeyin
7 Kasım 2021 (47 puan) yorumladı
Ben 16.haftadan sonra hissetmeye başladım böyle  belirsiz içinde kelebek uçuşur hissi gibi oluyordu çok  dikkatli bakınca minik hareketleri  görüyordum
7 Kasım 2021 (853 puan) yorumladı
İnşallah bnde o zaman hissederim ya
0 oy
7 Kasım 2021 (375 puan) cevapladı
Bende 11+4 haftalık hamileyim ve bende en başından beri hamile değilmişim gibi hissediyorum çünkü hiç hamilelik belirtisi yasamadım göğüs hassasiyeti dışında o da gitti hastaneye gidince bebegimin kalp atışını dinleyince hareketlerini görünce rahatlıyorum :)
7 Kasım 2021 (853 puan) yorumladı
Aynı duyguları yaşıyoruz kuzum
7 Kasım 2021 (375 puan) yorumladı
Ozaman Insallah sağ sağlim kavusuruz bebislerimize :)
7 Kasım 2021 (853 puan) yorumladı
İnşallah canım amin
0 oy
7 Kasım 2021 (229 puan) cevapladı
Bende 16. Haftama girdim bende aynıyım ilk gebelik benimde hiç hamilemiyim değil miyim bilmiyorum %80 cinsiyette öğrendik kesin net bişi demeyince oğlum ya da kızım da diyemiyorum adapte edemiyorum kendimi bi türlü hep aklımda hamile olduğum ama hissetme yönünde hissetmiyorum kendimi hamile gibi çok değişik 
7 Kasım 2021 (853 puan) yorumladı
Aynen öyle vala
0 oy
7 Kasım 2021 (73 puan) cevapladı
Benimde başlarda öyleydi canım oynamaya başlayınca hissettim bi de bulantım falan olmadı ondan biraz da 
7 Kasım 2021 (853 puan) yorumladı
Aynen benimde olmadı
0 oy
7 Kasım 2021 (927 puan) cevapladı
Bir belirti olmayinca ole oluuor ilk hamilelgim zor gecmsti bunda 28.haftaya geldik cati agrim basladi bu zamana kdr hareket hissedene kdr bende ole hissedyordum
0 oy
7 Kasım 2021 (1,750 puan) cevapladı
İlkse çok normal 27. Haftadayım daha yeni yeni anlıyorum hamileyim anne olcam falan insan zor kabulleniyor :(

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamile olduğumu neden hiç hissetmiyorum?
Hamilelik belirtilerinin kişiden kişiye farklılık göstermesi oldukça doğaldır ve belirti hissetmemek bebeğin sağlıklı gelişmediği anlamına gelmez. Hormonal değişimler, plasentanın konumu veya vücut yapısı gibi faktörler, özellikle ilk aylarda fiziksel semptomların daha az hissedilmesine veya hiç fark edilmemesine neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek hareketleri genellikle kaçıncı haftada hissedilmeye başlanır?
Bebek hareketleri ilk gebeliğini yaşayan kadınlarda genellikle 18 ile 22. haftalar arasında hissedilmeye başlanır. Daha önce doğum yapmış anneler ise bu hareketleri 16. haftadan itibaren fark edebilirler; ancak plasentanın ön duvarda yerleştiği durumlarda bebek hareketlerinin hissedilmesi biraz daha geç olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte belirtilerin aniden kesilmesi normal mi?
Hamilelik belirtilerinin azalması veya tamamen kaybolması genellikle vücudun hormon seviyelerine adapte olduğu 12-14. haftalar civarında sıkça görülür. Bu durum çoğu zaman bebeğin gelişiminin normal ilerlediğini gösterir ancak ani ve endişe verici bir durum hissedildiğinde mutlaka uzman bir doktora danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin sağlıklı ilerlediği nasıl anlaşılır?
Hamileliğin sağlıklı ilerlediğini anlamanın en güvenilir yolu düzenli yapılan doktor kontrolleri ve ultrason muayeneleridir. Fiziksel belirtilerin yokluğu bir sorun teşkil etmez; kalp atışlarının duyulması, rutin kan değerleri ve ultrason takipleri gebeliğin gidişatı hakkında kesin veriler sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Neden hamilelik belirtilerini başkaları kadar yaşamıyorum?
Her kadının gebelik süreci kendine özgüdür ve vücudunuzun gebelik hormonlarına verdiği tepkiler genetik faktörlere, kilonuza ve genel sağlık durumunuza göre değişir. Bazı anneler çok yoğun mide bulantısı veya yorgunluk yaşarken, bazıları ise gebelik boyunca çok az semptomla süreci rahat bir şekilde tamamlayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 246 göst.
0 oy
5 cevap 544 göst.
0 oy
6 cevap 1,099 göst.

1,512,649 soru

24,671,805 cevap

367,294 kullanıcı

...