4 aylık bebeğim varken hamilelik testi pozitif çıktı, doğru mu?

0 oy
561 göst.
11 Kasım 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (879 puan) sordu

Arkadaşlar 4 aylık kızım var test yaptım sonuç bu çok üzgünüm ya korunurken böle çıkması beni korkuttu 

image

2 Cevap

0 oy
11 Kasım 2021 (338 puan) cevapladı
Bi kan ver istersen hamileysende hayırlı olsun :);)
11 Kasım 2021 (879 puan) yorumladı
Amin inşallah ne bilm yaa ben ilk gebelik te çok zorluklar gecrdim yani hamilelik ayrı bir acı doğum ayrı bir acı
11 Kasım 2021 (338 puan) yorumladı
Bu üçüncü mü yani hamileysen eğer
11 Kasım 2021 (879 puan) yorumladı
Yok 2 cnm eğer olursa tabi
11 Kasım 2021 (338 puan) yorumladı
Kiz anasi belli babasi belli nie utaniyisun. Kismeti varmis ki geliyo eger gelirse.
11 Kasım 2021 (879 puan) yorumladı
Ne bilm ya bebeğim daha 4 aylik mamayla besliyorum
-Reklam-
0 oy
11 Kasım 2021 (1,915 puan) cevapladı
bu test bozuk 
11 Kasım 2021 (879 puan) yorumladı
2 kere test yaptım ikizide böle çıktı yarın kan testi veririm
11 Kasım 2021 (1,915 puan) yorumladı
aynen bencede ac karnina gitmeye calışınız

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Emzirirken korunmama rağmen hamilelik testi neden pozitif çıkar?
Emzirme döneminde hormonel değişimler ve yumurtlama döngüsünün düzensizliği, gebelik testlerinde bazen yanıltıcı sonuçlara yol açabilir. Ancak korunma yöntemine rağmen pozitif sonuç alındıysa, bu durum testin hatalı kullanımından veya yumurtlamanın beklenenden erken gerçekleşmesinden kaynaklanıyor olabilir. En doğru sonuç için testi sabah ilk idrarla tekrarlamak veya vakit kaybetmeden bir kan testi yaptırmak gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
4 aylık bebeğim varken hamilelik testi doğru sonuç verir mi?
Gebelik testleri doğumdan 4 ay sonra da oldukça güvenilir sonuçlar verir, ancak testin doğru uygulanması çok önemlidir. Testin yanlış sonuç vermesine neden olabilecek faktörler arasında idrarın çok sulu olması, testin son kullanma tarihinin geçmiş olması veya testin belirtilen süreden çok daha sonra okunması yer alır. Testin doğruluğunu teyit etmek için farklı bir marka ile tekrar yapmak veya doğrudan sağlık kuruluşuna başvurmak en sağlıklı yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumdan sonra adet görmeden hamile kalınır mı?
Evet, doğumdan sonra ilk adet kanaması gerçekleşmeden önce yumurtlama olabileceği için hamile kalmak mümkündür. Emzirme süreci tam koruma sağlamadığı için, adet görmeseniz bile gebelik riski her zaman mevcuttur. Eğer korunma yöntemine rağmen şüpheniz varsa, vücudunuzdaki değişimleri takip etmeli ve gebelik testi ile durumu netleştirmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evde yapılan gebelik testleri ne kadar güvenilir?
Evde uygulanan idrar testleri, doğru zamanda ve talimatlara uygun yapıldığında yüzde 99'a varan doğruluk oranına sahiptir. Testin güvenilirliğini artırmak için beklenen adet döneminin geçmesini beklemek veya sabah ilk idrarı kullanmak önerilir. Eğer testte silik bir çizgi görüyorsanız, bu erken dönem gebelik veya testin kimyasal tepkimeye girmesi nedeniyle oluşmuş olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Korunmama rağmen hamilelik testi pozitif çıkarsa ne yapmalıyım?
Korunma yöntemine rağmen pozitif sonuç alırsanız, ilk adım olarak testi farklı bir markayla veya sabah saatlerinde tekrarlayarak sonucu doğrulamaktır. Ardından en kesin ve güvenilir sonuç olan kan testi (Beta-hCG) için bir sağlık kuruluşuna gitmelisiniz. Kan testi, gebeliğin var olup olmadığını ve değerlerin sağlıklı bir şekilde ilerleyip ilerlemediğini net bir şekilde gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,245 soru

24,666,759 cevap

367,040 kullanıcı

...