Sezaryen sonrası gecelik mi pijama mı tercih etmeliyim?

0 oy
1,488 göst.
23 Kasım 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (36 puan) sordu
Sezeryan olan anneler gecelik mi pijama takımı mı tercih ettiniz acaba 
Gebelik haftası 27+3

15 Cevap

0 oy
23 Kasım 2021 (603 puan) cevapladı
Benim doğumum ocaga geleceği icin pijama düşünüyorum 
-Reklam-
0 oy
23 Kasım 2021 (23 puan) cevapladı
İkisi de gerekli olmuştu bende ilk çıkışta gecelik giyiyosunuz sezeryan olunca hareket etmek çok zor altı giymek zorlar o yüzden gecelik iyi yürümeye başlayınca pijama takımı iyi olur kış bebegiyse
0 oy
23 Kasım 2021 (338 puan) cevapladı
Benimde doğumum ocağa denk geliyor inşallah soğuk olucağı için pifama takımı aldım 
0 oy
23 Kasım 2021 (55 puan) cevapladı
Bence pijama takımı ya gecelik ince oluyor özellikle kışa geliyorsa iyi olmuyor hem ince olduğu için pedi filan belli ediyor açıkçası 
0 oy
23 Kasım 2021 (336 puan) cevapladı
Dün doğum yaptım canım pijama aldım iki tane alt üst takım daha rahat oluyor zaten baya geç giyiniyorsun
0 oy
23 Kasım 2021 (2,512 puan) cevapladı
Kesinlikle pjama diyorum çünkü  daha sonra da giymek icin en güzeli  ilk dogunda lohusa takim aldim dogumdan sonra giydim sonra bi daha da giymedim 2. De pjama aldim 3 senedir kullaniyorum simdi de oyle almayi düşünüyorum 
0 oy
23 Kasım 2021 (396 puan) cevapladı
Ben ikisinden de aldım ama gecelik giydim. Dikislerden dolayı pijama giyemedim.  Bir de lavaboya çıkarken pijamayı çıkarmak zor oluyor. Elbise daha rahat.
0 oy
23 Kasım 2021 (130 puan) cevapladı
iki sezeryan dogumumdada pijama tercih ettim. daha rahat daha derli toplu gelmişti bana. çok kalın yada cok ince almadım mevsimlik almıştım üzerime sabahlık ve yelek kullanmıştım hastane soğuk olmuyor zaten .. şimdi Şubat'ta olacak Allah nasip ederse yine aynı şekilde hazırlıyorum. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
0 oy
23 Kasım 2021 misafir cevapladı
Ilk doğumum sezaryen olmuştu ocak ayında gecelik almamıştım pijama takımı almıştım hasta bakıcı keske gecelik getirseydin demişti bu doğumumda ocak ayının ilk haftası olcak günlükte giyebileceğim gecelik aldım sezaryen olursam die pijama takımı da koydum tabi cantaya 
0 oy
23 Kasım 2021 (262 puan) cevapladı
Bir tane gecelik bir tane pijama takımı al bence. Hastane zaten sıcak oluyor
0 oy
23 Kasım 2021 (183 puan) cevapladı
Aralik dogum yapmistim sezeriyan ve ilkte gecelik giymistim uzun kolu kalin kumasli ve cok pratik olmustu benim icin. 2 gün sonra da duşa girdim pijamami giydim. 

Ama gecelik cok daha rahat ediyor insan.

( yanina kalin bisey de al insan dogumdan sonra daha cok usuyor).
0 oy
23 Kasım 2021 (51 puan) cevapladı
Canım ben hem lohusa takımı aldım çok rahat ve kullanışlı ayrıca pijama takımıda aldım:) 
0 oy
23 Kasım 2021 (991 puan) cevapladı
Her ikisindende aldım canım ne olur ne olmaz die 
0 oy
23 Kasım 2021 (452 puan) cevapladı
20 gün oldu doğum yapalı. Doktor dikişleri bakmaya geliyor kanama var mı yok mu ona bakıyor gecelik alırsan alttan hepsini kaldırmak zorunda kalırsın. En iyisi alt üst pijama takımı
0 oy
23 Kasım 2021 (257 puan) cevapladı
Ben dörtlü takım aldım geceliği pijama takimi ve sabahlık olarak trenyoldan aldım 260 tl ye çok güzel ilerde bol olursa daraltirim kullanırım 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Sezaryen sonrası hastanede gecelik mi pijama takımı mı daha rahat olur?
Sezaryen sonrası ilk 24-48 saatte dikiş bölgesine baskı yapmaması ve pansuman kontrolünü kolaylaştırması nedeniyle önden düğmeli gecelikler çok daha konforludur. Pijama takımlarının lastik kısımları ameliyat bölgesini tahriş edebileceği için, iyileşme sürecinin ilk günlerinde gecelik tercih etmek hareket kabiliyetinizi artırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum çantasında kaç adet gecelik bulundurmalıyım?
Sezaryen doğum çantanıza en az 2 adet önden düğmeli, pamuklu gecelik koymanız önerilir. Hastanede kalış süreniz genellikle 1-2 gün olsa da, kanama veya süt sızıntısı gibi durumlar nedeniyle yedek bulundurmak hijyen açısından önemlidir. Mümkünse terletmeyen, nefes alan kumaşları tercih edin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen ameliyatı sonrası pijama takımı ne zaman giyilebilir?
Sezaryen ameliyatından sonra dikiş yerlerindeki hassasiyet azaldığında, genellikle eve geçiş sürecinde veya 3. günden itibaren pijama takımlarına geçiş yapılabilir. Pijama tercih edecekseniz, dikiş yerinin üzerine gelmeyen, yüksek belli veya tamamen lastiksiz, yumuşak dokulu modelleri seçmeniz iyileşme sürecini olumlu etkiler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Lohusa geceliği seçerken nelere dikkat etmeliyim?
Lohusa geceliği seçerken en önemli kriterler emzirmeyi kolaylaştıran önden düğmeli veya göğüs kısmı açılabilir tasarımlar ve dikişsiz kumaş yapısıdır. Ayrıca geceliğin boyunun diz hizasında olması, hastane koridorlarında yürürken veya yataktan kalkarken hareketlerinizi kısıtlamaması açısından büyük kolaylık sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen sonrası giyimde dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
Sezaryen sonrası giyimde temel amaç dikiş bölgesine sürtünmeyi önlemek ve emzirme kolaylığı sağlamaktır. Dar kıyafetlerden kaçınmalı, tamamen pamuklu ve terletmeyen kumaşlar seçmelisiniz. Özellikle bel bölgesinde sert lastik bulunan pijama altlarından uzak durarak, dikişleriniz tamamen iyileşene kadar daha bol ve esnek kıyafetleri tercih etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 903 göst.
0 oy
4 cevap 448 göst.
+1 oy
9 cevap 705 göst.
24 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Oznurr_35 (158 puan) sordu
0 oy
3 cevap 574 göst.

1,512,225 soru

24,666,514 cevap

367,013 kullanıcı

...