Doğum sancılarım başladı, hastaneye ne zaman gitmeliyim?

0 oy
912 göst.
23 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (161 puan) sordu
Dün post açmıştım tık yok diye gece 1 de sancılarım geldi öğlen 11 de kızımı kucağıma aldım darısı tüm isteyenlere inşallah 
Gebelik haftası Bitti

8 Cevap

0 oy
23 Kasım 2021 (967 puan) cevapladı
Amin. Allah analı babalı büyütsün darısı bize
-Reklam-
0 oy
23 Kasım 2021 (113 puan) cevapladı
Oh şükür Allah sizi birbirinize bağışlasın bir ömür canım kaç haftalıktı bebeğin bizde bugün 40 haftayı doldurduk hala bekliyorum ;(
23 Kasım 2021 (161 puan) yorumladı
Sağol canım 39+5 de oldu çok şükür
0 oy
23 Kasım 2021 (18 puan) cevapladı
Ayy çok sevindim vla rabbim analı babalı büyüsün insllh bizide sağ salim kurtarsin biraz anlatsana serüvenini kaçıncı haftada ve doğummunu normalmi sszeryanmi epidural anestezi limi yaltin
23 Kasım 2021 (161 puan) yorumladı
Sağol canım
23 Kasım 2021 (161 puan) yorumladı
Vallahi gece 1 de belimden bir sızı geldi dedim doğum başlayacak saat 3 gibi sıklaştı dakika tuttum 5 dk da bire düştü kalktım tabi ben yürüyorum is felan yapıyorum 5 gibi nişanım ve ara ara suyum geldi ilk çocuğum epidural oldu buda normal istedim ama çok zor oldu rahim çok dar olduğu için öldüm yani karnıma çökmeleri beni yordu herkeski aynı olmaz tabi benim rahim dar olduğu için sor oldu ama çok şükür kucağımıza almayı nasip etti Allah'ım darısı tüm isteyenlere inşallah
0 oy
23 Kasım 2021 (514 puan) cevapladı
Hiç bir şey yokken birden mi doğum oldu çünkü ben dahaa yalancı sancı ne demek onu bile bilmiyprum 38+2yim gözünüz aydın bu arada:)
0 oy
23 Kasım 2021 (137 puan) cevapladı
Gözün aydın canım bende hala tık yok :D
0 oy
23 Kasım 2021 (1,144 puan) cevapladı
İnşallah cnm hayırlı olsun
0 oy
23 Kasım 2021 (27 puan) cevapladı

Guzunu aydın sağlıkla büyüsün inşallah kaç haftalık doğum oldu


0 oy
23 Kasım 2021 (2,238 puan) cevapladı
Rabbim hayırlı uzun ömür versin inşAllah analı babalı büyüsün kuzu darısı başımıza

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğum sancısı başladıktan sonra hastaneye ne zaman gitmeliyim?
Doğum sancıları düzenli hale geldiğinde, genellikle 5-10 dakikada bir gelip 45-60 saniye sürdüğünde hastaneye gitmek en ideal zamandır. Sancılarınızın şiddeti arttıkça ve aralıklar kısaldıkça doğum süreci ilerliyor demektir. Ancak suyunuz gelirse veya bebek hareketlerinde belirgin bir azalma hissederseniz, sancı sıklığına bakmaksızın vakit kaybetmeden uzman bir sağlık kuruluşuna başvurmanız hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı ile hastane yatışı arasında ortalama ne kadar süre geçer?
Doğum sancılarının başlamasından bebeğin kucağa alınmasına kadar geçen süre kişiden kişiye büyük farklılık gösterir. İlk doğumlarda aktif sancı süreci genellikle 10 ile 20 saat arasında sürebilirken, sonraki doğumlarda bu süre daha kısa olabilir. Sancılarınız başladıktan sonra hastaneye ulaşım sürenizi ve hastanede hazırlık aşamalarını dikkate alarak süreci yönetmek, doğumun daha konforlu gerçekleşmesini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren en belirgin belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığını gösteren en yaygın belirtiler arasında düzenli ve şiddeti artan kasılmalar, nişan gelmesi denilen hafif kanlı akıntı ve suyun gelmesi yer alır. Ayrıca bebeğin kanala yerleşmesiyle birlikte karın bölgesinde rahatlama, sık idrara çıkma ve bel ağrısında artış gözlemlenebilir. Bu belirtilerden biri veya birkaçı yaşandığında doğum eyleminin başladığı kabul edilir ve takip edilmesi önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı nasıl anlaşılır ve gerçek sancı ile yalancı sancı farkı nedir?
Gerçek doğum sancıları düzenlidir, zamanla şiddeti ve sıklığı artar, dinlenmekle geçmez ve genellikle belden başlayıp kasıklara yayılır. Buna karşılık yalancı sancılar (Braxton Hicks) düzensizdir, pozisyon değiştirmekle veya dinlenmekle hafifleyebilir ve genellikle sadece karın bölgesinde hissedilir. Eğer sancılarınız düzenli bir ritim kazanıyorsa ve istirahat etmenize rağmen geçmiyorsa gerçek doğum sancısı olma ihtimali yüksektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası ilk saatlerde anneleri neler bekler?
Doğum sonrası ilk saatler, bebeğin anneyle ten tene temas kurması ve emzirme süreci için kritik öneme sahiptir. Anne bu aşamada kanama kontrolü ve genel sağlık durumu açısından gözlem altında tutulur, bebek ise ilk muayeneleri yapılarak anne kucağına verilir. Doğumun hemen ardından gelen bu süreç, hem annenin toparlanması hem de bebekle ilk bağın güçlenmesi adına oldukça değerlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 249 göst.
0 oy
3 cevap 575 göst.
+1 oy
5 cevap 593 göst.
5 Eylül 2022 Doğum kategorisinde Freshmom00 (122 puan) sordu
0 oy
2 cevap 416 göst.
12 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde Limonlu kek _41 (9 puan) sordu

1,512,782 soru

24,673,749 cevap

367,417 kullanıcı

...