17 haftalık hamileyim, koku alamıyorum ve öksürüyorum, korona mıyım?

0 oy
610 göst.
27 Kasım 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (376 puan) sordu
Bir kaç gündür burnum ya tıkanıyor yada sürekli su gibi akıyor  sürekli ağzımdan nefes alıyorum ve 

Çok öksürüyorum ve geceden beri kulaklarım ağrıyor ve koku alamıyorum acaba virüsmü oldum sizde belirtiler nelerdi ve nasıl atlattınız test yaptırsammı çok korkuyorum

Gebelik haftası :17+5

6 Cevap

0 oy
27 Kasım 2021 (4,232 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Ah bendehic sevmem ama covidde mecburr onlarin sayesinde atlatilyor 
27 Kasım 2021 (376 puan) yorumladı
Tekrar gitmeyi düşünüyorum test için içim dışım limon mandalina oldu
-Reklam-
0 oy
27 Kasım 2021 (567 puan) cevapladı
Test yaptırsam mı diye beklemeyin gerçekten geçen bir durumdan mecbur kalıp şehir hastanesine gittim gördüklerim beni benden aldı o yüzden hiç kendinizi riske atmayın test yaptırın ablamlarla temalı olduğum zaman 2 kez antijen testi baktırdım öyle bir sıkıntısı da yok en azından tedaviniz neye göre olacak o belli olur 
27 Kasım 2021 (4,232 puan) yorumladı
Koku kaybınız oldugunuzu soleyin 3 ayda geri geldi bende demisin onu yorumladim bi sakin sakin cevap lutfen benim yazdigimdada bi tartisma yok sadece cevap vermisim.size sitem vs yok anlamiyorum cidden ya hemen bi ön yargı kavgaya meraklisiniz
27 Kasım 2021 misafir yorumladı
Teşekkür ederim ben kan için ilaç icmemistim ihmal ettim o yüzden oldu ama çok şükür hemen hamile kaldım şimdi 34+4 haftalık olduk herşey yolunda Allah büyük
27 Kasım 2021 (376 puan) yorumladı
Rabbim sağlıkla doğup büyümeyi nasip etsin inşallah
27 Kasım 2021 misafir yorumladı
Önce gittim test yapmadılar denildiği için koku kaybinizin olduğunu söyleyin dedim kavgaya gelirsek asla kavgadan nefret ederim sadece bende ihmal ettiğim için ihmala gelmez tedbirli olun diye anlatmak istedim burda hepimiz hamileyiz kimse kimseyi uzmemesi taraftarıyım sabahtan moral bozmaya deymez o kadar gün boyu çektiğimiz yetmezmiş gibi sonra hiç tanımadığınız birinin gün boyu yazdığı bir söz aklınızı kurcalıyor kusuruma bakmayin sabahtan hakkiniza girmek istemem
27 Kasım 2021 misafir yorumladı
Amin inşallah
0 oy
27 Kasım 2021 (1,937 puan) cevapladı
Ben atlattım dönem tat koku gtti birde şiddetli eklem. Agrm vrdi ama smdi değişti diyorlar grip gbi de atlatiosun diolar 
27 Kasım 2021 (376 puan) yorumladı
Tat koku geri geldimi
27 Kasım 2021 (1,937 puan) yorumladı
Geldi cnm bnm erken gldi eşimin geç gelmişti 1 sene oldu bz olali
0 oy
27 Kasım 2021 (8 puan) cevapladı
Bende de tat koku yok burnum tıkalı kulğmda ağrı var bu hafta içinde iki kez test yaptırdım negatif çıktı doktor antibiyotik verdi onları kullanıyorum sordum bebeğe zararı olurmu diye olmaz dediler 
27 Kasım 2021 (8 puan) yorumladı
Test yapmaktan çekinme sende kafan netleşsn
27 Kasım 2021 (376 puan) yorumladı
Ben çekinmiyorum onlar yapmadı
0 oy
27 Kasım 2021 (47 puan) cevapladı
Tereyağını kulak çöpüne sür burnunun içine yavaş yavaş götür tat ve koku geri gelir. Hemşire demişti.
0 oy
27 Kasım 2021 (1,553 puan) cevapladı
Bel ağrısı ve ateş boğaz ağrısı öksürük vardı v bacaklarımı hissetmedim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

17 haftalık hamileyken koku alamama ve öksürük korona belirtisi mi?
Hamilelikte koku kaybı, burun tıkanıklığı ve şiddetli öksürük gibi semptomlar COVID-19'un tipik belirtileri arasında yer alır. Gebeliğin 17. haftasında bu belirtileri yaşıyorsanız, bağışıklık sisteminiz hamilelik nedeniyle farklı çalıştığı için durumu ciddiye almalı ve vakit kaybetmeden bir sağlık kuruluşuna başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte koku kaybı ve kulak ağrısı şikayetinde ne yapmalı?
Koku kaybı ve kulak ağrısı, üst solunum yolu enfeksiyonlarının veya virüslerin yaygın bir sonucudur. Öncelikle evde kendi kendinize tedavi uygulamak yerine bir kadın doğum uzmanı veya dahiliye doktoru ile iletişime geçerek, gebeliğinize uygun güvenli bir test veya muayene süreci başlatmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte korona testi yaptırmak bebeğe zarar verir mi?
Korona testi yaptırmak bebeğe fiziksel bir zarar vermez, aksine enfeksiyonun varlığını erkenden öğrenmek hem sizin hem de bebeğinizin sağlığını korumak için hayati önem taşır. Test sonuçlarına göre doktorunuz gebelik haftanızı da göz önünde bulundurarak size en uygun ve güvenli tedavi planını oluşturacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
17 haftalık gebelikte şiddetli öksürük ve burun akıntısı nasıl geçer?
Şiddetli öksürük ve burun akıntısını hafifletmek için doktorunuzun onayladığı gebelik dostu tuzlu su spreyleri veya uygun görülen ilaçları kullanmalısınız. Bol sıvı tüketmek, dinlenmek ve bulunduğunuz ortamı sık sık havalandırmak iyileşme sürecini destekler ancak kendi başınıza ilaç kullanmaktan kesinlikle kaçınmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte virüs belirtileri gösterdiğimde ne zaman doktora gitmeliyim?
Koku kaybı, yüksek ateş, nefes darlığı veya şiddetli kulak ağrısı gibi belirtiler başladığı an doktorunuzu bilgilendirmelisiniz. Özellikle gebeliğin 17. haftasında enfeksiyonun ilerlemesini önlemek için erken tanı ve profesyonel takip, komplikasyon riskini en aza indiren en önemli adımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,451 soru

24,669,301 cevap

367,168 kullanıcı

...