Bebeğimin cinsiyetini nasıl tahmin edebilirim?

0 oy
3,219 göst.
27 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (155 puan) sordu
Bu sene kız senesi diyolar doğrumu? 2 oğlum var hadi bakalım insallah hangi cinsiyette hangi belirtileri yaşadınız ?
Gebelik haftası 10+0
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

62 Cevap

+1 oy
27 Kasım 2021 (138 puan) cevapladı
Bana da bu sene erkek senesi dediler. Erkek :)
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Sağlıkla kucağına al inşallah canm :)
-Reklam-
0 oy
27 Kasım 2021 (533 puan) cevapladı
Canım ben hep ekşi aşerdim kırmızı et ve beyaz eti de yiyemiyordum midem bulanıyordu 25 haftalık olduk cinsiyetimiz erkek.
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Sağlıkla kucağınıza alın inşallah benimde canım acı ekşi çekiyo sürekli inşallah kızım olur hayırlısıyla
27 Kasım 2021 (592 puan) yorumladı
Aynı ben valla :)) benim de erkek
27 Kasım 2021 (88 puan) yorumladı
Ay benimde aynıydı bu kadar benzer ve erkek
27 Kasım 2021 (21 puan) yorumladı
Bende aynısını yaşadım cinsiyyet erkek çok mutluyum bı kızım var. Bitanede oğlum olsun istiyorum) 14 hafta
27 Kasım 2021 (10 puan) yorumladı
Bence erkek
0 oy
27 Kasım 2021 (2,023 puan) cevapladı

Benim kızzz <3

27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Ne güzel ben şimdiden 4 kilo almışım
27 Kasım 2021 (160 puan) yorumladı
Bende hiç asermedim benim de kız
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Rabbim sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin cnm
27 Kasım 2021 (2,023 puan) yorumladı
Bende 56ydim kalmadan 60im 4 kilo aldim. 23 haftalığız :)
27 Kasım 2021 (45 puan) yorumladı
Benimkide kiz ve bende hep acı eksi tuzlu şeyler yemek istiyorum şuan bile aklımdan neler geçiyor neler :)
0 oy
27 Kasım 2021 (650 puan) cevapladı
Ben hep tatlı yedim, turşu canım çekti, ilk günler oğluşum diye sevdim, 16. Haftada öğrendik ki kız :))) yeme içmeyle yada aşermeyle cinsiyetin pek alakası yok gibi geliyor bana, sağlıcakla olsunlar da inşallah gerisi önemli değil, Rabb'im hayırlı evlat eylesin hepimizin evladını
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Amin canım benim iki oğlum var insan neyi olmazsa onu istiyo yinede hayırlısı olsun özürsüz adepsiz inşallah
27 Kasım 2021 (21 puan) yorumladı
Aminnn inşAllah
0 oy
27 Kasım 2021 (32 puan) cevapladı

14+4 olduk ama hala göstermiyor:ermm:

27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Allah gönlüne göre versin inşallah canm
0 oy
27 Kasım 2021 (967 puan) cevapladı
Kızımız olacak inşallah 
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Allah hayırlı evlat etsin inşallah :) darısı bana
0 oy
27 Kasım 2021 (672 puan) cevapladı
Bence oğlan senesi kimden duysam oğlan ama tabi ya kız olacak ya erkek .benimde oğlum olacak nasipse
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Beni kandırdılar desene o zaman :D
27 Kasım 2021 (500 puan) yorumladı
Biz 6 arkadaşız 4kiz 2 erkek ❤
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Maşallah size o zaman:))
0 oy
27 Kasım 2021 (125 puan) cevapladı
gecen senede kizim oldu 2 hafta sonra y

ine dogumum var buda kiz
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Benimde 2 oğlan üçüncüye hamileyim kız olmasını istiyorum inşallah sağlıklı şekilde
28 Kasım 2021 (125 puan) yorumladı
ohh masallah canim kiz gibi yok yaa cimcime nasil tatli oluyorlar yallılar valla her annenin bi kizi olmali bence rabbim insallah sizede nasip ederbenimde 1 oglan 2 kiz olacak insallah
0 oy
27 Kasım 2021 (98 puan) cevapladı

Şuan 20 haftalığız cinsiyetimiz erkek :) sadece ilk zamanlarda dondurma çok yiyodum onun haricinde öyle asermem olmadı çok şükür mide bulantim da olmadı :)

27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Ben herşeye aşeriyorum :D benimde hiç mide bulantım olmadı bakalım sonuç ne olucak merakla bekliyoruz
0 oy
27 Kasım 2021 (447 puan) cevapladı
21 haftalık hamileyim kızım olacak inşallah :) 
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin cnm
27 Kasım 2021 (447 puan) yorumladı
Amin canım hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallah :)
0 oy
27 Kasım 2021 (14 puan) cevapladı
Benim erkek 
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Allah hayırlı evlatlar versin hepimize
27 Kasım 2021 (14 puan) yorumladı
Amiiinn inşallah
0 oy
27 Kasım 2021 (119 puan) cevapladı
Benimde kız
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Darısı bana :) sağlıkla kucağına al inşallah canm
27 Kasım 2021 (119 puan) yorumladı
Amin canımm. Gönlündem geçen olsun inşaşllah :)
0 oy
27 Kasım 2021 (1,328 puan) cevapladı
Bende erkek senesi diye duydum etrafındakiler hep erkek hafasi yakın olanlar bı eltiminki kız sadece. Benim de 18 haftalık oldu erkek 2 kızım vardi benim de :)
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Hayırlı olsun cnm sağlıkla kucağına al inşallah bende kız olmasını çok istiyorum tabi başta sağlıklı olsun yeter ama insan neyi olmazsa onu istiyor :)
27 Kasım 2021 (1,328 puan) yorumladı
Aynen öyle canım saglikli hayırlı evlatlar olsunlar :)
0 oy
27 Kasım 2021 (855 puan) cevapladı
34 haftalık 6 gunluk erkek benım
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Allah bağışlasın canm
0 oy
27 Kasım 2021 (3,358 puan) cevapladı
Benimde kızım var canım.ama.aserme gerçekten fark etmiyor erkek bekleyen arkadaşımla.ayni idi herşeyimiz 
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Bı ümit bizimki :) sağlıklı olsunlar da cinsiyet önemli değil insan iki meyveden de tatmak istiyor
0 oy
27 Kasım 2021 (11 puan) cevapladı
Evet bu sene kız senesi diyolar ve çevremdeki 7 8 hamilenin bebişleri hepsi de kız bende 31 haftadayım 1 oğlum vardı bu kız :) belirti olarak kasık batmaları göğüs ağrısı hiç tatlı yememe et tavuk meyve ekşili yeme isteği vardı ama ben polikistik olduğum için hiç ihtimal vermedim ve sürprizzz Rabbime şükürler olsun oğlum tüp bebekti bu kendiliğinden oldu :) 
27 Kasım 2021 (933 puan) yorumladı

Kızım olacak inşallah canım hiç kusmadim midem bulaanmadi canım hem tatlı hem ekşi istedi baş ağrısı çok çektim :)

0 oy
27 Kasım 2021 (162 puan) cevapladı
Valla cnm ben hep et filan aşerdim tatlı yedim kız umdum ilk şuan 31+1 günlüğüz ve cinsiyeti erkek :)
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin cnm benim canım herşey çekiyo bilmiyorum sonuç ne olucak :)
0 oy
27 Kasım 2021 (739 puan) cevapladı
İki gun sonra ögrencem insallah hic sekerli bisey yiyemiyorum mide bulantisindan degil ama ymk gelmiyo icimden hep tuzlu ve ekşi istiyo canim 
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Benim canımda hep acı ekşi şeyler istiyo ve iştahım baya açık :) hayırlısı olsun hakkimiza
0 oy
27 Kasım 2021 (927 puan) cevapladı
Bu sene hep çevrem erkek bebeğe hamile benimde erkek canım :)
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Sağlıkla kucağına al inşallah canm
27 Kasım 2021 (927 puan) yorumladı
Amin inşaallah canim benim cümlemiz
0 oy
27 Kasım 2021 (500 puan) cevapladı
Rabbim yavrulariniza saglikli hayırlı uzun ömürler nasip eylesin...Yeni doğacak bebeginizde saglikla gelsin hayırlı evlat olsun...

Benim nasipse kızım olacak ilk hamileligim, hic birseye as ermedim...Eksi de yedim tatli da yedim, et ve balıktan o kadar severken nefret ettim kokusuna tahammülüm yok keza yumurta da öyle...Hepimizin hakkında hayırlısı olsun,Rabbim saglikla yavrularimizi kucağımıza almayi nasip eylesin ❤
27 Kasım 2021 (155 puan) yorumladı
Amin cnm teşekkür ederim sağlıklı olsunlar yeter cinsiyetin bi önemi yok işte insan neyi olmazsa ondan istiyor :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebek cinsiyeti ne zaman kesin olarak öğrenilir?
Bebeklerde cinsiyet gelişimi genellikle gebeliğin 12. haftasından itibaren ultrason ile gözlemlenebilir hale gelir. Ancak cinsiyetin kesin olarak belirlenmesi için en sağlıklı sonuçlar genellikle 16. ve 20. haftalar arasındaki detaylı ultrason taramalarında alınır. Bebeğin pozisyonuna bağlı olarak bu süre değişkenlik gösterebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Halk arasında bilinen bebek cinsiyeti tahmin yöntemleri nelerdir?
Halk arasında yaygın olarak kullanılan cinsiyet tahmin yöntemleri arasında annenin aşerdiği yiyecekler, karın şekli ve mide bulantısının şiddeti gibi gözlemler yer alır. Örneğin, tatlı aşermenin kız, ekşi veya tuzlu aşermenin erkek bebek belirtisi olduğu söylense de bu yöntemlerin hiçbir bilimsel geçerliliği bulunmamaktadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek cinsiyetini belirleyen biyolojik faktörler nelerdir?
Bebek cinsiyetini belirleyen temel faktör babadan gelen sperm hücresidir. Sperm hücresinde bulunan X veya Y kromozomu, anneden gelen X kromozomu ile birleşerek bebeğin cinsiyetini tayin eder; yani bebekte XX kromozomu kız, XY kromozomu ise erkek cinsiyetini temsil eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte cinsiyet belirtileri bilimsel olarak kanıtlanmış mıdır?
Gebelik döneminde yaşanan belirtilerin bebeğin cinsiyeti ile bir bağlantısı olduğu bilimsel olarak kanıtlanmamıştır. Mide bulantısı, yorgunluk veya cilt değişimleri gibi durumlar tamamen annenin hormonal değişimleri ve vücut yapısı ile ilgilidir; bu belirtiler üzerinden yapılan tahminler sadece birer hurafedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Cinsiyet belirlemede kullanılan tıbbi testler hangileridir?
Tıbbi olarak bebek cinsiyetini en kesin şekilde belirleyen yöntemler arasında NIPT (Non-invaziv Prenatal Test) ve invaziv işlemler olan CVS veya amniyosentez bulunur. NIPT testi 10. haftadan itibaren kanda DNA analizi yaparak yüksek doğrulukla sonuç verirken, ultrason görüntülemesi ise en yaygın kullanılan gözlemsel yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
68 cevap 3,216 göst.
0 oy
0 cevap 182 göst.
9 Ağustos 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde Gltn13. (122 puan) sordu
0 oy
5 cevap 387 göst.
3 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elif tatli (564 puan) sordu
0 oy
17 cevap 887 göst.

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...