Göğüs ucunda et beni çıktı, ne yapmalıyım?

0 oy
1,385 göst.
6 Aralık 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (3,554 puan) sordu
Merhaba kızlar, göğsünün ucunda (süt gelen kısımda) et beni çıkan oldu mu? Geçti mi? Nasıl geçti? Kötü yorumlar yapmayın lütfen ♥️ Et beni çıkan varsa yardım etsin lütfen ♥️ 
Gebelik haftası 27+4

4 Cevap

0 oy
6 Aralık 2021 (117 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Daha az önce anneme sordum olur mu böyle şey diye :) bir tane çıkmıştı uç kısmında şimdi onun altında bir tane daha çıktı ikisinde bir güzel birleşti et beni gibi bir şey oldu doktora gidince ben de soracağım 
6 Aralık 2021 (3,554 puan) yorumladı
Herkeste kenar kahverengi kısımda çıkıyor benim tam ucunda çıktı:) o yüzden merak ettim olabilirmi diye
6 Aralık 2021 (117 puan) yorumladı
Benim de ucu canım :) kız kardeşim ebe simdi ona sordum önemli bir durum değil bir şey olmaz dedi :)
6 Aralık 2021 (3,554 puan) yorumladı
Benimki koptu ya bugün :D inşallah bundan sonra bi sorun olmaz
6 Aralık 2021 (117 puan) yorumladı
Olmaz olmaz zaten kopacak gibi duruyor benimki de :) bebeğin doğmadan kopmasi iyi olmuş bence bakalım inşallah benimkide kopar :)
6 Aralık 2021 (3,554 puan) yorumladı
Çok korkmuştum sabah dibinde kan vardı, kopuyormuş meğerse :) evet canım ben de ona şükrediyorum ki bebek emene kadar koptu gitti
-Reklam-
0 oy
6 Aralık 2021 (2,089 puan) cevapladı
Et benimi bilmiyırum ama bende de kahverengi bölümde tomurcuk tomurcuk şeyler çıktı , perşembe soracagım doktoruma 
6 Aralık 2021 (2,089 puan) yorumladı
Aa , bunu ögrendigime sevindim
6 Aralık 2021 (3,554 puan) yorumladı
Evet canım :) içini ferah tut, eşimin ablasına sordum onda da olmuş. Böyle sanki sivilce gibi küçük küçük şeyler var öyle mi?
6 Aralık 2021 (2,089 puan) yorumladı
Evet evet  aynen öyle , inan sıkasım bile geliyo :)))
6 Aralık 2021 (3,554 puan) yorumladı
Sakın sıkma :) Onlar zaten acı vermez bence. Memeyi süt üretimine hazırlıyor diye okumuştum
6 Aralık 2021 (2,089 puan) yorumladı
Acı vermiyor tabi canım , hamilelikten önce olmayıp şimdi olunca bi pürüzsüz istiyo insan  :))
0 oy
6 Aralık 2021 (338 puan) cevapladı
Et beni değildir o yaa bende de çıktı minik minik yağ bezesi diyolar doğumdan bi süre sonra da geçiyomuş sanırım
6 Aralık 2021 (3,554 puan) yorumladı
Süt gelen çıkıntılı kısımda mı oldu sende de canım?
6 Aralık 2021 (338 puan) yorumladı
Evet canım hem o kahverengi kısımda hem de süt gelen çıkıntılı kısımda yamuk duruyo o yüzden :)
6 Aralık 2021 (3,554 puan) yorumladı
Benimki 2 taneydi büyük olan koptu bugün bu postu açtıktan sonra :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Göğüs ucunda çıkan et beni neden olur ve tehlikeli midir?
Göğüs ucunda çıkan et benleri genellikle iyi huylu deri büyümeleridir ve sürtünme, hormonal değişimler veya genetik yatkınlık nedeniyle oluşabilir. Çoğu durumda zararsız olsalar da, renginde ani değişiklik, kanama, büyüme veya kaşıntı gibi belirtiler gösterdiklerinde mutlaka bir dermatoloji uzmanına başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Göğüs ucundaki et beni süt kanallarını etkiler mi?
Göğüs ucu bölgesindeki et benleri genellikle cildin en üst tabakasında oluştuğu için süt kanallarının işleyişini doğrudan engellemez. Ancak emzirme döneminde sürtünmeye bağlı olarak tahriş olması veya enfeksiyon riski taşıması mümkündür, bu yüzden bölgenin temiz ve tahrişten uzak tutulması önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Göğüs ucundaki et beni nasıl geçer veya tedavi edilir?
Göğüs ucundaki et benleri kendiliğinden geçmez ve tıbbi müdahale gerektirebilir. Uzman doktorlar genellikle kriyoterapi, koterizasyon veya küçük bir cerrahi işlemle bu benleri güvenli bir şekilde alabilirler. Evde herhangi bir yöntemle koparmaya veya yakmaya çalışmak ciddi enfeksiyonlara ve kalıcı doku hasarına yol açabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte göğüs ucunda çıkan et beni normal mi?
Hamilelik döneminde vücuttaki hormonal değişimler nedeniyle ciltte et beni oluşumu oldukça yaygın bir durumdur. Vücudun farklı bölgelerinde görülebildiği gibi meme ucu çevresinde de ortaya çıkabilir; genellikle doğum sonrasında hormon seviyelerinin dengelenmesiyle büyümesi durabilir ancak mutlaka bir doktor kontrolünde takip edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Göğüs ucu et beni için hangi doktora gidilmeli?
Göğüs ucunda fark edilen herhangi bir deri lezyonu veya et beni için öncelikle bir dermatoloji (cildiye) uzmanına muayene olmanız gerekir. Doktorunuz gerek görürse lezyonun yapısını incelemek için dermatoskopik muayene yapabilir veya duruma göre genel cerrahi uzmanına yönlendirerek gerekli tedaviyi planlayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,160 soru

24,665,709 cevap

366,966 kullanıcı

...