Prima bebek bezi alıp stoklasam sorun yaşar mıyım?

0 oy
422 göst.
10 Aralık 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (98 puan) sordu
Kızlar prima bez kullanıp memnun kalmayan varmı ben şimdiden alıp kenara koymayı düşünüyorumda bi sıkıntı çıkarmı

6 Cevap

0 oy
10 Aralık 2021 (617 puan) cevapladı
Bende prima kullanmaya karar verdim gün gün fiyat arttığı için dun aldim 1 paket 20 haftaligiz 
10 Aralık 2021 (98 puan) yorumladı
Bende 1paket aldım ama daha fazla almaya karar veremiyorum
10 Aralık 2021 (617 puan) yorumladı
Daha önceki çocuklarımda kullandım memnun kaldım 1 numara 1 paket aldım 144 lü sen kaç haftaliksin canim
10 Aralık 2021 (98 puan) yorumladı
Ben 11+4 deyim daha çok erken almak için ama duramıyorum almadan heycandan
10 Aralık 2021 (617 puan) yorumladı
Yani ben de daha beklemek isterdim ama fiyat o kadar artıyor ki aldim artık rabbim kullanmak nasip etsin
10 Aralık 2021 (98 puan) yorumladı
Amin inşallah canım rabbim kimsenin kucagını boş bırakmasın saglıkla sıhatle herkes bebişine kavuşmayı nasip etsin
-Reklam-
0 oy
10 Aralık 2021 (258 puan) cevapladı
Ben ilk bebegime prima kullandim snra hangi marka bezi denediysem bebegime hep pisik yapti. Vucut primaya alisiyormus sozde snraki diger markalari istemiyormus oyle duydum nekadar dogru bilmiyorum. Onun disinda primayi tek geçerim. Primadan snra bide molfix de sıkıntı yasamadim. 1 senedur molfix kullanıyorum.
10 Aralık 2021 (617 puan) yorumladı
Morfin de denedim ama ara kısmı daha sert geldi bana sanki çocuğun bacak arasi ayrılıyormus gibi prima.oyle değil daha yumuşak  olduğu için kolay şekil alıyor
10 Aralık 2021 (258 puan) yorumladı
Molfix de farketmedim oyle bisey ama prima evet cok güzel yumuşak suan fiyatlar öyle uçmuş ki malesef prima alamam :))
0 oy
10 Aralık 2021 (726 puan) cevapladı
Prima pure aldim daha kullanmadim 140 adet vardi icinde indirimdeydi ama baska almadm belki iyi gelmez degstrrm diye dogunca bebis anlicaz bakalm
0 oy
10 Aralık 2021 (386 puan) cevapladı
Ben kullandım ama benim oğluma pişik yaptı sonra molfixe devam ettim 
0 oy
10 Aralık 2021 misafir cevapladı
Prima premium care kullandim iki.kizimda da 3 numaraya kadar sonra prima aktif bebeğe gectim bi sorun olmadı 
0 oy
10 Aralık 2021 (233 puan) cevapladı
Prima kısırlık yapıyor diyorlardı ama bilemiyorum tabi. 2 çocuğumda da Molfix kullandım, buna da sleepy ve Molfix stokladim :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Prima bebek bezi yenidoğan bebeklerde pişik yapar mı?
Prima bebek bezleri genellikle yüksek emiş gücü ve hava alabilen yapısıyla pişik oluşumunu minimuma indirmek için tasarlanmıştır. Ancak her bebeğin cilt yapısı farklıdır; eğer bebeğinizin cildi çok hassassa veya bezin içeriğindeki parfümlere karşı alerjisi varsa, bez değişimi sırasında bölgenin tamamen kuru kalmasına dikkat etmeli ve gerekirse doktorunuza danışarak farklı bir seri denemelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek için stok yaparken Prima bez kaç numara alınmalı?
Bebekler için stok yaparken ilk aylarda hızlı büyüme süreci yaşandığı için 1 ve 2 numaralı bezlerden çok fazla stok yapmamak en mantıklısıdır. Bebekler genellikle ilk ayın sonunda 2 numaraya geçiş yaparlar, bu yüzden 1 numaradan sadece bir veya iki paket, 2 ve 3 numaradan ise bebeğinizin gelişimine göre daha fazla stok yapmanız daha ekonomik bir tercih olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Prima bebek bezinin çeşitleri arasında ne fark var?
Prima bezler temel olarak Premium Care, Active Baby ve Pants gibi farklı ihtiyaçlara yönelik serilere ayrılır. Premium Care serisi daha yumuşak dokusuyla yenidoğanlar için önerilirken, Active Baby serisi hareketli bebekler için yüksek emiş performansı sunar ve Pants serisi ise yürümeye başlayan çocuklar için külot bez kolaylığı sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Prima bebek bezlerini uzun süre saklamak beze zarar verir mi?
Bebek bezlerini nemden ve güneş ışığından uzak, serin ve kuru bir ortamda sakladığınız sürece uzun süre bozulmadan kalabilirler. Bezlerin içindeki emici polimerler hava ile temas etmediği sürece etkinliğini korur, ancak stok yaparken paketlerin açılmamış olmasına ve doğrudan yerle temas etmemesine dikkat etmeniz hijyen açısından oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Prima bebek bezleri sızdırma yapmaması için nasıl bağlanmalı?
Bez sızdırmasını önlemek için bezin bacak kısımlarındaki bariyerlerin dışa doğru açık olduğundan emin olmalı ve cırt cırtları bebeğinizin belini sıkmayacak ancak boşluk bırakmayacak şekilde hizalamalısınız. Bezi taktıktan sonra parmağınızla bel kısmını kontrol ederek iki parmağınızın rahatça girebildiğinden emin olmanız, hem bebeğinizin konforunu sağlar hem de sızıntı riskini ortadan kaldırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 171 göst.
0 oy
4 cevap 335 göst.
19 Nisan 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Güzel bebiş (67 puan) sordu

1,512,202 soru

24,666,204 cevap

366,988 kullanıcı

...