Beta hCG 10.60 çıktı, hamile miyim yoksa kimyasal mı?

0 oy
603 göst.
11 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (171 puan) sordu
Adetime 3 gun var su anda besgun kala doktora gittim akinti yüzünden beta jcg testimde 10.60 hamilesin cikti su anda 14.regl olmam lazm doktor hamile de olablirsin kimyasal gebelikte olablir dedi sol kasigimda ve belimde agrim var acaba regl mi olacagim hamileleik belirtisimi yasadiklarim yaptıgm idrar testinde de negatif cikmisti betam 10.60 biyle birsey yasayan varmi lutfen yardimci olun.

11 Cevap

0 oy
11 Aralık 2021 (1,068 puan) cevapladı
5 gün kala için gayet güzel bir değer pazartesi testi tekrarla hayırlı olsun canım
-Reklam-
0 oy
11 Aralık 2021 (1,876 puan) cevapladı
Bnde bu ay aynı durumdaym kan vermedm ama sag kasıgımda ıgne batması sıbdrm problemı akıntı ve mıgde ynması yasadım. Ikı kere test yptm negatif cıktı. Adetıme 2gun var bklyorm bklm olsa cıkardı dyorm testte umudum yok suan piskolojik kurdum heralde
0 oy
11 Aralık 2021 (2,386 puan) cevapladı
Benim adetime bir gün varken verdiğim kanım 37.10 çıktı ağrıların gayet normal bence gebeliğin başlarında olan şeyler
11 Aralık 2021 (106 puan) yorumladı
Merak ettim cinsiyeti ne bebeğinizin?
11 Aralık 2021 (2,386 puan) yorumladı
Benim iki kaybım var canim şimdi üçüncüye hamileyim hastaneye gitmedim bile
12 Aralık 2021 (106 puan) yorumladı
Aaa çok üzüldüm. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Benim değerim de adetime iki gün kala 37 çıktı. Çok düşük demişti doktor. Şimdi 8 haftalık korkmuyor değilim. İlk bebeğimde çok yüksekti değer.
12 Aralık 2021 (2,386 puan) yorumladı
Allah razı olsun canım her gebelik farklı oluyor haliyle kesede bebekte herhangi bi sorun yoksa hic korkma Allah'ın izniyle
0 oy
11 Aralık 2021 (102 puan) cevapladı
Bende adet olacak gibi hissettim gebe cıktık 2 günde beta hcg 2 ye katlar yeniden ver 
0 oy
11 Aralık 2021 (229 puan) cevapladı
Neden kimyasal olsunkii bu doktorlarda bi alemm. Betan normal dollenme ne zaman oldu bilmiyor kimse 2 gun sonra bide ver icinin rahat etmesi icin. Akintin nasil akinti?
0 oy
11 Aralık 2021 (336 puan) cevapladı
Hayır canım benim inşallah sağlıklıdır erken yaptığın için beta değerin küçük olmuş olabilir inşallah hayırlısini verir rabbim
0 oy
11 Aralık 2021 (588 puan) cevapladı
kan testini tekrarlanan lazım eğer yükselme varsa hamilesindir.canim
0 oy
11 Aralık 2021 (625 puan) cevapladı
Erken gebelik testleri var 35 TL falan yanilmiyor onlardan alın bence .. ama ağrı oluyor eğer adet ağrısı ise gelen akıntıniz yapışkan olacaktır artık 
0 oy
11 Aralık 2021 (95 puan) cevapladı
Yeniden bi kan testi ver bakalım 2kat yükselmişmi
0 oy
11 Aralık 2021 (886 puan) cevapladı
Bende de aynısı olmuştu kesinlikle hamilesin Hayır lan kucağına al inşallah
0 oy
11 Aralık 2021 (1,311 puan) cevapladı
Doktorlar korkutmayi çok seviyorlar vallahi banada gecen msj attim hocam pazartesi 0.21 çıktı Perşembe 16.54 çıktı dedim dediki hamilesin diyemem 2 gün sonra artışına bakalim dedi bu degerle hamile diyemez mis benim digeride 36.3 tü yani gebeydim çok sacma hamilesin kuzucum iki gün kala adetime 16.54 çıktı sen Pazartesi tekrar bir kan ver

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Beta hCG değeri 10.60 çıkması hamilelik için ne anlama gelir?
Beta hCG değerinin 10.60 olması, genellikle gebeliğin çok erken döneminde olduğunuzu veya kimyasal gebelik sürecinde olabileceğinizi gösterir. Kan testinde 5 ve üzeri değerler pozitif kabul edilse de, değerin sağlıklı bir şekilde yükselip yükselmediğini anlamak için 48 saat arayla testin tekrarlanması hayati önem taşır. Eğer değer ikiye katlanmazsa veya düşüşe geçerse, bu durum kimyasal gebelik veya biyokimyasal kayıp olarak adlandırılabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adete 3 gün kala yapılan idrar testi neden negatif çıkar?
Adet döneminize 3 gün kala yapılan idrar testlerinin negatif çıkması, idrardaki gebelik hormonunun (hCG) henüz ev tipi testlerin algılayabileceği eşik değerine ulaşmamasından kaynaklanır. Kan testleri çok daha düşük hormon seviyelerini tespit edebilirken, idrar testleri genellikle adet gecikmesi yaşandıktan sonra daha güvenilir sonuçlar verir. Erken dönemde yapılan testlerde negatif sonuç almanız, hamile olmadığınız anlamına gelmeyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken gebelik döneminde kasık ve bel ağrısı normal mi?
Erken gebelik döneminde hissedilen kasık ve bel ağrısı, rahmin genişlemeye başlaması ve hormon seviyelerindeki hızlı değişimler nedeniyle oldukça yaygındır. Ancak bu ağrılar aynı zamanda yaklaşan regl döneminin habercisi de olabilir. Eğer ağrınız tek taraflı, şiddetli ve geçmeyen bir hal alırsa veya buna lekelenme tarzında kanama eşlik ederse, dış gebelik gibi riskli durumları dışlamak adına mutlaka doktorunuza başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kimyasal gebelik nedir ve belirtileri nelerdir?
Kimyasal gebelik, döllenmiş yumurtanın rahme yerleşmeye çalışması ancak tutunamaması sonucu ortaya çıkan çok erken bir gebelik kaybıdır. Bu durumda kan testinde beta hCG değeri düşük seviyelerde pozitif çıkar ancak değerler beklenen hızda artış göstermez ve genellikle beklenen adet dönemiyle birlikte kanama başlar. En temel belirtisi, testlerde pozitif sonuç alıp ardından değerlerin düşmesi ve adet benzeri kanamanın meydana gelmesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Beta hCG sonucu kaç olunca gebelik kesinleşir?
Beta hCG değerinin tek bir ölçümü gebeliğin kesinleşmesi için yeterli değildir; sağlıklı bir gebelikten söz edebilmek için değerin 48 saatte bir yapılan tekrarlarda yaklaşık %60 ile %100 oranında artış göstermesi gerekir. Genellikle kan değerinin 1500-2000 mlU/ml seviyelerine ulaşması, gebeliğin ultrason ile rahim içerisinde görülebilmesi için beklenen ideal aralıktır. Erken dönemdeki düşük değerler ise mutlaka doktor takibiyle izlenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...