Hamilelikte öğlen uyanmak bebeğe zarar verir mi?

0 oy
1,185 göst.
12 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (116 puan) sordu
Hanımlar merhabalar bazen çok geç uyanıyorum şuan mesela 12 buçuğa geliyor kalktım bebeği ac mi bırakıyorum acaba çok üzülüyorum sonra da 
Gebelik haftası 12+4

9 Cevap

+1 oy
12 Aralık 2021 (111 puan) cevapladı
O şuan daha senin yediklerinden bile beslenmiyor ki, çok erken daha onu aç mı bırakıyorum diye düşünmen için

Ben 20. Haftaya kadar sadece kusuyordum ağzıma tek lokma gitmiyordu. Şuan 38 haftalığız ve bebeğe tombis bebek diyorlar. Bende saat 11.30 da uyandım daha yeni kahvaltı yapıyorum.  Senin yediklerin onun kilosunu sadece yüzde 10 etkiler . Bebekler dollendiginde kaç kilo doğacağı bellidir, yapısını değiştiremezsin sadece dediğim gibi yüzde 10 etkileyebilirsin. Stres yapmana gerek yok yani
12 Aralık 2021 (116 puan) yorumladı
Teşekkür ederim içimi rahatlardınız 12+4deyiz
12 Aralık 2021 (111 puan) yorumladı
Rica ederim. Evet yazmışsın gördüm 12+4 olduğunu
-Reklam-
0 oy
12 Aralık 2021 (116 puan) cevapladı
Acaba çok mu ac kalıyor diyorum ama erken de kalkamıyorum:(
0 oy
12 Aralık 2021 (3,821 puan) cevapladı
Valla bende öyle gece 1 de 2 de yatıyorum öğlen 12 de kalkıyorum bunu soru benimde aklıma sık sık Geliyo 33 haftamdayim bilmiyorum artık 
12 Aralık 2021 (116 puan) yorumladı
Bende de aynı durum var sabah kalktıgımda da hep bu soru aklıma geliyor :(
12 Aralık 2021 (3,821 puan) yorumladı
Aynen canım ya bilmiyorum artık
12 Aralık 2021 (69 puan) yorumladı
Bende böyleyim yaaa değiştiremiyorum bu huyumu 35 haftalık olduk hala ayni
12 Aralık 2021 (3,821 puan) yorumladı
Hayırlısı canım ya ne diyeyim ki
0 oy
12 Aralık 2021 (617 puan) cevapladı

Ay keşke bende o saate kadar yatabilsem :angel: Sabah 6.30 ayaktayım ogleden sonra uyuyorum sadece biraz 

0 oy
12 Aralık 2021 (1,346 puan) cevapladı
Şuan yediklerinden beslenmez ilerkk haftalarda sen kendin açıkip kalkicaksin
0 oy
12 Aralık 2021 (246 puan) cevapladı
Valla o zamanlar bende öyleydim şimdi 32 hafta olduk sabah acıkıyom kalkıyom kahvaltı yapıp geri yatıyorum hem bebeğim aç kalmıyo hem bn uykusuz :)))) 
12 Aralık 2021 (1,830 puan) yorumladı
Bende öyleyim :)
12 Aralık 2021 (246 puan) yorumladı
Valla hayatımda ilk kez kilomu sorun yapmaz oldum ye yat şiş oluyoruz sağlıklı olsunda bebeğim zaten geceleri uyuyamıyorum belim ağrısından gündüzleri değerlendiriyorum :)))
12 Aralık 2021 (1,830 puan) yorumladı
Aynen :)
0 oy
12 Aralık 2021 (853 puan) cevapladı
Vala bende 11 e kadar uyuyorum ve canım istemiyor zorla yiyorum 20. Haftadayim k haftalarda uyuyamıyodum erken kalkıyodm 9gibi şimdi uyumaya başladım gece çok uyanıyorum ama 
0 oy
12 Aralık 2021 (465 puan) cevapladı
Waiia 21 haftama gırdım we hala 12 den once kalkamıyorum 
12 Aralık 2021 (116 puan) yorumladı
Bende aynı durumdayım:(
0 oy
12 Aralık 2021 (500 puan) cevapladı
Hic telaş etmeyin bende genelde o saatlerde uyanıyorum sabah uyuduğum için, gece ayaktayız...Doktorum ayrintili tarama da sen aç da olsan bebegin her zaman beslenmek için birseyler bulacak hic korkma demişti...
12 Aralık 2021 (116 puan) yorumladı
Ne mucizevibisey ya :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte öğlene kadar uyumak bebeği aç bırakır mı?
Hamilelikte öğlene kadar uyumak bebeği doğrudan aç bırakmaz çünkü bebek besin ihtiyacını annenin kanındaki glikoz ve depolardan sürekli karşılar. Ancak uzun süreli açlık kan şekerinin düşmesine ve annede halsizlik veya baş dönmesine yol açabilir. Bebek, annenin öğün atlamasından ziyade dengeli ve düzenli beslenip beslenmediğinden etkilenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte düzensiz uyku saati bebeğin gelişimini etkiler mi?
Gebelikte düzensiz uyku saatleri bebeğin fiziksel gelişimini doğrudan olumsuz etkilemez ancak annenin biyolojik saatini ve metabolik düzenini bozabilir. Vücudun gece salgıladığı hormonların düzenli çalışması için ideal olan, gece uykusuna önem vermektir. Yine de nadiren yaşanan geç uyanma durumları bebeğe zarar veren bir durum olarak kabul edilmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte uzun süre aç kalmanın bebeğe zararları nelerdir?
Hamilelikte uzun süre aç kalmak annede kan şekeri düşüklüğüne, mide bulantısına ve enerji kaybına neden olabilir. Uzun süreli açlık durumlarında vücut keton cisimcikleri üretebilir ki bu durumun sık yaşanması önerilmez. Bebeğin sağlıklı gelişimi için öğün atlamadan, küçük ve besleyici porsiyonlarla gün içinde düzenli beslenmek en sağlıklı yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte uyku düzeni nasıl ayarlanmalı?
Hamilelikte uyku düzenini sağlamak için her gün aynı saatte yatıp aynı saatte kalkmaya özen göstermelisiniz. Günde 8-9 saatlik kaliteli bir gece uykusu, hem annenin dinlenmesini sağlar hem de hormon dengesini korur. Eğer geç uyanma alışkanlığınız varsa, bunu kademeli olarak erkene çekmek ve gün içinde kısa şekerlemeler yaparak toplam dinlenme sürenizi korumak faydalı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte kaç saat uyumak sağlıklıdır?
Hamilelikte sağlıklı bir gelişim süreci için gece 8 ile 10 saat arasında kesintisiz uyumak ideal kabul edilir. Vücut bu süre zarfında kendini yeniler ve bebeğin ihtiyaç duyduğu enerjiyi depolar. Öğleden sonraya sarkan uyku düzeni yerine, akşam saatlerinde uykuya dalıp sabah erken saatlerde güne başlamak metabolizmanın daha verimli çalışmasına destek olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 358 göst.
0 oy
5 cevap 430 göst.
5 Temmuz 2024 Doğum kategorisinde Didemhalil (142 puan) sordu
0 oy
3 cevap 324 göst.
10 Haziran 2024 Doğum kategorisinde Yzc34 (113 puan) sordu

1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...