39+1 hamileyim kan geliyor, ne yapmalıyım?

0 oy
542 göst.
13 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (61 puan) sordu
Arkadaşlar merhaba. Dün gece lavaboya gitmek için uyandım az bir şey kan gelmişti sabah eşim işe giderken uyandığımda da lavaboya gittim yine kan gelmişti ondan sonra 2 kere daha lavaboya gittim kan geliyo hâlâ ve karnım ve belim adet sancısı gibi sancılanıyo ilk hamileliğim ve ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz Allah razı olsun
Gebelik haftası 39+1
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

9 Cevap

0 oy
13 Aralık 2021 (406 puan) cevapladı
Gözün aydın kuzum doğum başlıyor ve büyük ihtimalle akşam doğumum olur bende oğlum da sabah kan gördüm  hafif sancılar olmuştu akşam da doğurdum 

Şimdi bi banyoya gir ılık  duş  al çantası herşeyi hazırla yürüyüş yap sancılar siklasinca hastaneye git
13 Aralık 2021 (61 puan) yorumladı
Çok teşekkür ediyorum hemen gidiyorum
-Reklam-
0 oy
13 Aralık 2021 (617 puan) cevapladı
Canim dogumun başlamış olabilir hafta ileri zaten hastane yollarını tutsan iyi olur hayırlısı ile evladını alırsın inşallah kucağına 
13 Aralık 2021 (61 puan) yorumladı
Allah razı olsun hemen hazırlanıp gidiyorum
0 oy
13 Aralık 2021 (878 puan) cevapladı
Acile gidin hemen bu kadar kan gelmesi normal mi bilmiyorum ama zamanınız gelmiş zaten 
13 Aralık 2021 (61 puan) yorumladı
Teşekkür ediyorum şimdi hazırlanıp gidiyorum hemen
13 Aralık 2021 (406 puan) yorumladı
Allah yardimcin olsun bi avazda kurtul inşallah:)))
0 oy
13 Aralık 2021 misafir cevapladı
Haftanız zaten 39 dün geceden beri kan geliyor ve ne olmasını bekliyorsunuz güzelim Allah korkusundan ya bebeğe bir şey olsa illa sancı mı çekmen lazım hemen doktora git ...kanama iyi bir durum değil ki
0 oy
13 Aralık 2021 (115 puan) cevapladı
Canim doğumun başlamış sen doktoruna git nstye falan geçersin doktor gönderirse eve evde sancini öyle çekersin doktorlar genelde nişan geldiğinde gel der nstye göre seni Eve gönderir sancı çek diye benim mesela bebeğimin kalp atışı yavaslamisti nisanim gelince gittim nstye bağlanmıştım doktor acil doğuma almıştı riske atma derim hayirlisiyla bebeğini kucağına alırsın inşallah
0 oy
13 Aralık 2021 (510 puan) cevapladı
Benim de ilk bebeğinde aynısı oldu kanamam olduğu icin yatırdılar sonra gece doğdu darısı sizin basiniza
0 oy
13 Aralık 2021 (510 puan) cevapladı
Canim eğer banyonda kuvez varsa suyun içinde yat sonra kalk abdestini al hastane git benimde kanamam oldu ve hiç kesik olmadi korkma ve deki doğum sandım girdiğinde 9 tane doğuran nasıl yapıyor bende yaparım de ve onu kucağına alacagini  hayalini kur
0 oy
13 Aralık 2021 (304 puan) cevapladı
Canim doğum çantanı da al git hastaneye

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39 haftalık hamileyim kan gelmesi normal mi?
39. haftada gelen kanama, rahim ağzındaki mukus tıkacının atılması yani 'nişan gelmesi' olabilir ve doğumun yaklaştığının önemli bir işaretidir. Ancak her türlü vajinal kanama, özellikle aktif bir akıntı veya sancı eşliğinde gerçekleşiyorsa, bebeğin ve annenin güvenliği için vakit kaybetmeden doğrudan hastanenin doğumhanesine başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı ile adet sancısı arasındaki fark nedir?
Doğum sancıları genellikle belden başlayıp kasıklara yayılan, giderek şiddetlenen ve belirli aralıklarla tekrarlayan ritmik kasılmalardır. Adet sancısına benzeyen bu ağrılar düzenli hale gelmeye başladığında ve kanama gibi belirtiler eşlik ettiğinde, bu durum doğum eyleminin başladığının habercisi olabilir ve bir uzman tarafından değerlendirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan gelmesi nedir ve doğum ne kadar sürede başlar?
Nişan gelmesi, hamilelik boyunca rahim ağzını kapalı tutan mukus tıkacının, rahim ağzının açılmaya başlamasıyla dışarı atılmasıdır. Nişan geldikten sonra doğumun başlaması kişiden kişiye göre değişmekle birlikte, saatler içinde veya birkaç gün içinde gerçekleşebilir; ancak 39. haftada bu durum mutlaka doktor takibi gerektirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin sonunda kanama olunca ne zaman hastaneye gitmeli?
Hamileliğin 37. haftasından sonra gerçekleşen her türlü vajinal kanama, sancı olsun veya olmasın ciddiye alınmalı ve derhal hastaneye gidilmelidir. Özellikle kanamanın miktarı artıyorsa, parça geliyorsa veya bebek hareketlerinde azalma hissediliyorsa, herhangi bir bekleme süresi olmaksızın en yakın sağlık kuruluşuna başvurulması hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık hamilelikte kanama ve sancı durumunda evde ne yapılmalı?
39 haftalık hamilelikte kanama ve sancı başladığında evde yapılacak en doğru şey, panik yapmadan hastane çantasını alarak derhal doğum yapacağınız hastaneye gitmektir. Bu süreçte kendi başınıza duş almak, yiyecek tüketmek veya sancıların geçmesini beklemek yerine, tıbbi destek almak için profesyonel bir ekibe ulaşmanız bebeğinizin sağlığı için en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,325 soru

24,667,746 cevap

367,080 kullanıcı

...