Nişanım geldi ve kasığımda hafif sancı var, ne yapmalıyım?

0 oy
1,040 göst.
16 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (256 puan) sordu
Kızlar Nisan geldi karnimda belimde hafiften sancı var .  Korkuyorum. Ne yapsam . Dua edin bana

4 Cevap

0 oy
16 Aralık 2021 (1,097 puan) cevapladı
Sakin ol kuzum giderek şiddetini arttırır doğum sancısı onu takip et eğer ki doğum sancısı hemen goguslerinden altını sıcak su ile yıkayın sonra karnını doyur muhakkak squat çek 
16 Aralık 2021 (256 puan) yorumladı
Kipirdamak istemiyorum galiba doğurmaya korkuyorum acıyı hatırlıyorum
16 Aralık 2021 (1,097 puan) yorumladı
Öyle olmaz sakin ol kendine gel bebeğini göreceksin kavuşacaksınız annesi bı su iç hadi
16 Aralık 2021 (256 puan) yorumladı
İnşallah sağlıkla kavuşuruz dua edin
16 Aralık 2021 (1,097 puan) yorumladı
Sende bana et canım bende bekliyorum hiç acilmam yok sancılarım var

Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıcakla al bebeğini kucağına inşallah
16 Aralık 2021 (256 puan) yorumladı
İnşallah. Sende tez zamanda sağlıkla al kucağına duam bütün annelere anne olmak isteyenlere
-Reklam-
0 oy
16 Aralık 2021 (75 puan) cevapladı
Canım benim de nişanım geldi sabahtan beri hala da geliyor kanlı mukus şeklinde ve sanırım suyum da geliyor yavaş yavaş acile gittim bir buçuk cm açıklık vardı eve yolladılar sancım arttı evde sancı çekiyorum sabah olsun gideceğim 
16 Aralık 2021 (1,219 puan) yorumladı
Günde kaç tane sguat yapmak gerekiyor acaba
17 Aralık 2021 (75 puan) yorumladı
Ben doğurdum canım çok şükür sana yazdığım gün
17 Aralık 2021 (1,219 puan) yorumladı
Hayırlı uğurlu olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah kaç haftalık doğdu
17 Aralık 2021 (75 puan) yorumladı
37+1
17 Aralık 2021 (1,219 puan) yorumladı
İnşallah darısı bana 38+3 olduk
0 oy
16 Aralık 2021 (2,789 puan) cevapladı
Olur mu annesi sen korkarsan bebek strese girer bir doğum kötü geçti diye hepsi bir olur mu her bbek kendine has her hamilelik nasıl bir değilse doğum da bir değil sakin ol öncelikle bir duş al duş sancini hafifletir sonra birşeyler ye iç hastaneye ayak bastığın andan itibaren su bile vermiyorlar biliyorsun sana enerji lazim olacak sonra yürü squat yap eğer pilates topu varsa üzerine otur sancın geldikçe zıpla sancın 5 dk ya düşünce doktora git bak güzelim şunu unutma çektiğin acı öyle kutsal ki cenneti ayaklarının altına getiriyor bunu düşün stresin bebeğine verdiği zararı düşün ve Suna inan çok kolay olacak 4 doğum yaptım kolay mı değil ama hep diyorum az sonra meleğime kavuşacağım mutluyum huzurluyum ve hop.kuzum geliyor sende sakin ol lütfen bak bu çok önemli hem ikinci doğum her zaman daha kolay oluyor. Ben ikinci kızımda 2 saat bile sürmeden doğum yaptim hatta doktorum daha eldivenlerini takmadan bebeğin kafası çıkmıştı doktor sok oldu bak öyle kolay dogumlar var ki inan buna senin de bu kez çok kolay olacak hadi Allah yardımcın olsun
16 Aralık 2021 (256 puan) yorumladı
İnşallah çok sağolun . Dua edin hepimize sağlıkla sağ saglim alalım kucağımiza
16 Aralık 2021 (2,789 puan) yorumladı
Amin cnm Rabbim bir avazda kurtarsin sağlıcakla al meleğini kucağına
0 oy
16 Aralık 2021 (405 puan) cevapladı
Sakinnol bu çok güzel bişey aslında bebeğine kavusacaksin benim geçen sene Nisan geldiğinde çok hafif vardı sancım ondan sonra bekledim ben 7 8 saat kadar hastaneye öyle gittim 6 7 cm açıklık vardı bence açıklığını artitracak şeyler yap canım squat gibi comeli0 kalk soğuk kanlı olmaya çalış hayırlı haberini alırız inşallah 
16 Aralık 2021 (256 puan) yorumladı
Gittim muayene oldum 1 cm açıklık birşeyler yapmam lazım gerçekten yoksa oğlum daki gibi zor gelecek. Amin inşallah
16 Aralık 2021 (405 puan) yorumladı
Canım squat yap merdiven in çık

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Nişan geldikten sonra doğum ne zaman başlar?
Nişan gelmesi, rahim ağzındaki tıkanıklığın açıldığını gösterir ve doğumun yaklaştığının habercisidir. Ancak bu durum doğumun hemen başlayacağı anlamına gelmez; bazı kadınlarda nişan geldikten sonra doğum sancıları birkaç saat içinde başlarken, bazılarında bu süreç birkaç gün sürebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan gelmesi durumunda ne yapmalıyım?
Nişan geldikten sonra öncelikle sakin kalmalı ve sancıların sıklığını, süresini takip etmelisiniz. Eğer sancılarınız düzenli hale gelirse, suyunuz gelirse veya bebeğin hareketlerinde azalma hissederseniz vakit kaybetmeden doktorunuza veya hastaneye başvurmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı ile yalancı sancı nasıl ayırt edilir?
Gerçek doğum sancıları düzenlidir, zamanla şiddeti artar ve pozisyon değiştirmekle geçmez. Yalancı sancılar ise genellikle düzensizdir, dinlenince azalır veya kaybolur; ayrıca karın bölgesinde hissedilen gerilmeler şeklinde ortaya çıkar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan gelmesi ve sancı olması hastaneye gitmek için yeterli mi?
Nişan gelmesi tek başına hastaneye gitmek için yeterli olmayabilir ancak sancılarınızın şiddeti artıyorsa veya 10 dakikada bir düzenli gelmeye başladıysa hastaneye gitme zamanı gelmiş demektir. Yine de her ihtimale karşı doktorunuzu arayarak durumunuzu bildirmeniz en doğru yaklaşım olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren belirtiler nelerdir?
Doğumun başladığını gösteren en önemli belirtiler düzenli ve şiddetli gelen sancılar, suyun gelmesi ve rahim ağzındaki tıkanıklığın (nişan) atılmasıdır. Bu belirtilerden biri veya birkaçı bir araya geldiğinde doğum eyleminin başlamış olma ihtimali çok yüksektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 1,387 göst.
0 oy
2 cevap 428 göst.
0 oy
10 cevap 1,111 göst.
5 Kasım 2022 Doğum kategorisinde buglemmm_6ss (489 puan) sordu
0 oy
1 cevap 200 göst.

1,512,194 soru

24,666,133 cevap

366,984 kullanıcı

...