39+1 haftalık gebelikte su sızıntısı sonrası doğum nasıl olur?

0 oy
1,012 göst.
17 Aralık 2021 Doğum kategorisinde (61 puan) sordu
Merhaba anneler.cok sukur ben de doğurdum.39+1 de suyum sızıntı şeklinde geldikten 2 saat sonra sancim basladi.cok siddetli degildi.su olmasa dogumun başladığını bilmeye bilirdim.sonra 2 saat beni yormayacak şekilde sancim oldu.sonraki 3 saat cok fazla sancim oldu.acikligim öncesinde 2 cm di.son 3 saatte oldu tüm acilma.evet sanci cok agriliydi ama başı çıktığı an bitti ve cok mutluym su anda.hepinizin doğumu boyle kolay gecer insallah
Gebelik haftası 0

6 Cevap

0 oy
17 Aralık 2021 (959 puan) cevapladı
Inşallah canim Rabbim ilk başta hayırlı bi kul daha sonra da vatanina milletine ve ailesine haýirli bi evlat nasıp eylesin:))
17 Aralık 2021 (61 puan) yorumladı
Amin canim
-Reklam-
0 oy
17 Aralık 2021 (300 puan) cevapladı
Rabbım sizs bağışlasın birsey sorucam kızmi bebis erkek mi 
17 Aralık 2021 (61 puan) yorumladı
Amin tskler.kiz bebis
17 Aralık 2021 (300 puan) yorumladı
Bizde 38.3 olduk da prensesi bekliyoruz
17 Aralık 2021 (61 puan) yorumladı
Hayirla gelsin prensesiniz
18 Aralık 2021 (300 puan) yorumladı
Amin inşallah
0 oy
17 Aralık 2021 (32 puan) cevapladı
Hayırlısı olsun rabbim uzun ömürler versin canım 
17 Aralık 2021 (61 puan) yorumladı
Amin canim
0 oy
17 Aralık 2021 (676 puan) cevapladı
Aminnn ınsallah bizede nasip olur kolay dogum..Allah anali babali buyutsun ınsallah hayirli evlat olsn
17 Aralık 2021 (61 puan) yorumladı
Amin canim.dua açıp dinledim cok iyi geldi.insallah senin de doğumun cok kolay gecer
0 oy
17 Aralık 2021 (55 puan) cevapladı
Hayırlı olsun canım Rabbim acısını göstermesin insaAllah spor fln yapiyo muydun
18 Aralık 2021 (61 puan) yorumladı
Spor hic yapmadım calismadim da.genelde yattım son haftalar hatta.ama cok zayıfım belki onun faydası oldu bilemiyorum
18 Aralık 2021 (55 puan) yorumladı
MasaAllah canmİlk doğumun mu
18 Aralık 2021 (61 puan) yorumladı
Evet ilk canm
0 oy
18 Aralık 2021 (9 puan) cevapladı
Birşey sormak istiyorum öncesinde açıklığının olup olmadığını 37. Haftada falan mı bakıyor yoksa sancı oldugunda mi kontrol ediliyor
18 Aralık 2021 (61 puan) yorumladı
Cati muayenesi dedikleri zaman bakıp söylemişti doktorum açıklığın oldugunu.ama bazi doktorlar dogum oncesin bakmıyormuş

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39+1 haftalık gebelikte su sızıntısı doğumun başladığını nasıl gösterir?
39+1 haftalık gebelikte su sızıntısı, amniyon kesesinin açıldığının en önemli belirtisidir ve doğum sürecinin başladığını işaret eder. Sızıntı fark edildiği anda sancı olmasa bile enfeksiyon riski nedeniyle vakit kaybetmeden hastaneye başvurulmalı ve uzman bir hekim tarafından muayene edilerek açıklık kontrolü yapılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı başladığında şiddetli sancı süresi ortalama ne kadar sürer?
Doğum sancısı süreci kişiden kişiye değişmekle birlikte, genellikle hafif sancılarla başlayıp açıklık arttıkça şiddetlenen bir seyir izler. Özellikle aktif doğum evresinde, yani rahim ağzı açıklığının 4-5 cm'den tam açıklığa ulaştığı süreçte sancıların şiddeti ve sıklığı artar. Bu son evre genellikle birkaç saat içinde sonuçlanarak doğumun gerçekleşmesini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumda rahim ağzı açıklığı 2 cm iken doğum ne kadar sürede gerçekleşir?
Rahim ağzı açıklığı 2 cm olan bir gebede doğumun ne kadar süreceği, rahim kasılmalarının düzenine ve şiddetine bağlıdır. Aktif doğum evresine geçildiğinde genellikle saatte ortalama 1-1.5 cm civarında bir açılma beklenir. Ancak ilk doğumlarda bu süreç daha uzun sürebilirken, ikinci veya sonraki doğumlarda açıklık çok daha hızlı ilerleyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sancıların şiddeti bebeğin başı çıkınca hemen geçer mi?
Evet, doğum sancılarının en yoğun hissedildiği anlar bebeğin doğum kanalından geçtiği ve başının çıktığı andır. Bebeğin başının çıkışıyla birlikte rahim üzerindeki baskı aniden ortadan kalktığı için sancı hissi de o anda tamamen sona erer. Bu durum, annenin doğum sonrası rahatlamasını ve bebeğine kavuşma mutluluğunu yaşamaya başlamasını sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını sancı olmadan anlamak mümkün müdür?
Doğumun başlaması her zaman şiddetli sancılarla kendini belli etmeyebilir; bazen suyun gelmesi veya sızıntı şeklinde sıvı kaybı ilk belirti olabilir. Sancı hissetmeseniz bile, özellikle 37. haftadan sonra gelen şeffaf, kokusuz sıvı sızıntıları doğumun başladığını gösterir. Bu durumda kasılmaları beklemeden mutlaka hastaneye giderek profesyonel bir değerlendirme almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 548 göst.
15 Eylül 2021 Doğum kategorisinde Celestina (135 puan) sordu
0 oy
9 cevap 779 göst.
22 Ekim 2022 Doğum kategorisinde Yasmindeniz3 (145 puan) sordu
0 oy
7 cevap 608 göst.
0 oy
14 cevap 1,770 göst.

1,512,191 soru

24,666,078 cevap

366,981 kullanıcı

...