3 cm açılmam var, gelen kan doğum nişanı mıdır?

0 oy
1,064 göst.
24 Aralık 2021 Doğum kategorisinde (738 puan) sordu

image

Kizlar dün gece çok sancım vardı.saat gece 9 da basladi6 dk da bir geliyordu.bu sabah acile gittim 3 cm acilma var dendi nst de 60 larda sancı çıktı.sancimi evde çekeyim diye eve geliyordum aniden soğuk çarpınca sancılarım birden gitti hiç anlam veremedim.simdiye kadarda hiç gelmedi.sizce sancım gene gelirmi böyle olan varmı bide az önce akıntının içinde az bir kan gelmiş nişan mıdır??

Gebelik haftası 36+1

5 Cevap

0 oy
24 Aralık 2021 (618 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Haftamız Günümüz aynı bizimki de kanala inmiş dedi doktorumuz açıklık baktı açılma yok yumuşama var dedi biz doğumu geciktirmek için ilaç başlamıştık 3 hafta önce sancılarım çıkınca sonrasında benimde kanamam oldu bu çatı muayenesinden dolayı oluyor yani devamı gelmiyor bi sıcak duş alırsanız sancılar tekrar başlayabilir açılmayı hızlandırıyor üşüdüysenizde rahatlatır sıcak duş
24 Aralık 2021 (738 puan) yorumladı
İnşallah canım ya biran önce baslasaydi keşke sancilar
24 Aralık 2021 (618 puan) yorumladı
Rabbim doğru zamanda kucağına almayı nasip etsin
24 Aralık 2021 (738 puan) yorumladı
Amin inşallah canım çok sağol
24 Aralık 2021 (618 puan) yorumladı
Sen yine haber ver doğum yapınca özelden de yazabilirsin bakarsın ben senden önce doğururum :D
25 Aralık 2021 (738 puan) yorumladı
Tamam canım yazarım inşallah;))
-Reklam-
0 oy
24 Aralık 2021 (984 puan) cevapladı
Yok canım değil
0 oy
24 Aralık 2021 (738 puan) cevapladı
Kimse yok mu
0 oy
24 Aralık 2021 (235 puan) cevapladı
Benim nişanim daha koyu renkti ve daha yoğundu .bilmiyorum bu nisanmi. 3 cm olmuş doğum başlamış bir avazda kucağınıza alırsınız inşallah. Sağlıkla gelsin :)
24 Aralık 2021 (738 puan) yorumladı
Allah razı olsun ama sabahtan beri nedense sancım kesildi artık sancı gelmiyor niye böyle oldu ki
0 oy
24 Aralık 2021 (118 puan) cevapladı
Açıklık bakılmış o yüzden gelmiştir o pembelik
24 Aralık 2021 (738 puan) yorumladı
İki kere geldi biri muayeneden sonra eve helfigimde biride 1 saat once
24 Aralık 2021 (118 puan) yorumladı
Doktora danışmanızda fayda var o halde yani ikinci gelen daha mı yoğundu peki yine aynı şekilde az mı ?
25 Aralık 2021 (738 puan) yorumladı
Yine aynı sekikse canım bu şekildedi azdi

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğum nişanı nedir ve nasıl anlaşılır?
Doğum nişanı, rahim ağzını kapatan mukus tıkacının doğumun yaklaşmasıyla birlikte dışarı atılmasıdır. Genellikle sümüksü yapıda, şeffaf, pembe veya kahverengi lekelenme şeklinde görülen bu akıntı, doğumun başladığının veya çok yaklaştığının en önemli belirtilerinden biridir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3 cm açılma varken sancılar neden kesilir?
Rahim ağzında 3 cm açılma olmasına rağmen sancıların durması, vücudun doğum sürecinde bazen 'dinlenme' moduna geçmesinden kaynaklanabilir. Stres, ortam değişikliği veya ani sıcaklık değişimleri gibi faktörler, doğumun ilerlemesini yavaşlatabilir veya sancıların geçici olarak kesilmesine neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan geldikten sonra doğum ne zaman başlar?
Nişan geldikten sonra doğumun başlaması kişiden kişiye büyük farklılık gösterir; bazı kadınlarda doğum birkaç saat içinde başlarken, bazılarında bu süreç birkaç gün sürebilir. Eğer nişanla birlikte düzenli sancılar, su gelişi veya şiddetli kanama varsa vakit kaybetmeden hastaneye gidilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancıları evde nasıl takip edilir?
Doğum sancılarını takip etmek için sancıların sıklığı, süresi ve şiddeti not edilmelidir. Düzenli olarak 5-10 dakikada bir gelen, giderek şiddetlenen ve süresi uzayan sancılar aktif doğum eyleminin başladığını gösterir; bu durumda hastaneye gitmek için hazırlık yapılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan gelmesi durumunda ne zaman hastaneye gidilmelidir?
Nişan gelmesi tek başına hastaneye gitmek için yeterli bir belirti olmayabilir ancak sancıların düzenli hale gelmesi, suyun gelmesi veya yoğun kanama gibi durumlar eşlik ediyorsa hemen hastaneye gidilmelidir. Gebeliğin takibini yapan doktorunuza durumu bildirmek ve talimatlarını almak en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,349 soru

24,668,015 cevap

367,105 kullanıcı

...