7 haftalık hamileyim, rahimden bir şey çıkacak gibi hissediyorum

0 oy
1,115 göst.
25 Aralık 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde misafir sordu

 :(Sorum yukarıda kızlar sanki afedersiniz rahmimden bişey çıkacakmış gibi ama çıkmıyor çok şükür kanama kahverengi leke gibi şey suanlık yok kesildi:(

Gebelik haftası 7+2

8 Cevap

0 oy
25 Aralık 2021 (1,454 puan) cevapladı
Ben olayı pek anlamadım ama karnınızın içinde böyle bir problem varsa gazdır ve baya baya baskı yapar ama vajinada baskıysa onu bilemem ben 29 haftayı doldurdum şuan öyle hissediyorum
25 Aralık 2021 misafir yorumladı
Agrı sızım kanamam leke vs yok çok sukur suan ama sanki bişey baskı uyguluyor daha ben 7 haftalığım seni anlarım da yani :(
25 Aralık 2021 (1,454 puan) yorumladı
Gaz olabilir mi acaba  bana kasılma, sancı gibi etki bile yapmıştı hareket edemiyordum bugün gaz yapacak bir şey yedin mi ve ya çok yürüdün mü
25 Aralık 2021 misafir yorumladı
Canım ben hep yatıyorum düşük tehlikem var suan sanki afedersin rahmimde bişey var mıs çıkacakmış gibi ama ne agrı ne sızı ne kanama ne de leke çok şükür yok bunlar acaba rahim ve bebek büyüdü için mi oluyor anlamadım
25 Aralık 2021 (1,454 puan) yorumladı
Rahim büyüdüğü için de yapar fitil kullanıyorsan o da yapabilir
25 Aralık 2021 misafir yorumladı
Evet fitili saat 00.01 de attım ama o da progestan hemen erıyor yumuşak kapsül olan :)
-Reklam-
0 oy
25 Aralık 2021 (460 puan) cevapladı
Enfeksiyon olabilir siz bı idrar tahlili verin bence kabızlık gaz vs yoksa
25 Aralık 2021 misafir yorumladı
Test verdim idrar testi kan testi dr Her tahlili yaptırdı temiz idrar tahlilim
0 oy
25 Aralık 2021 (55 puan) cevapladı
Benimde oyleydi yavrum karnıma düştüğü bir günde beri ağrı çekerim sanki hemen dogacakmis gibi doktora gidiyorum hiç bişey yok ama ağrılar berbatti çok şükür 34.haftaya geldik doktorum bazen bazı şeylere alismak gerek dedi cunki bebekte hiç bı sıkıntı yok doktorda şaşırmıştı ne yapacağını ağrı kesiciler verdi fitil verdi ama ben hiç birini kullanmadım sonuçta kimyasal biraz ilaç içme taraftarı değilim bir kere bı parol içtim  tmm sabır et rabbim elbet nasipte ne varsa onu verir sağlıcakla hayırlar la yavrulamiza kavuştursun cemi cümleyle insaAllah
25 Aralık 2021 misafir yorumladı
Amin canım insallah :)
25 Aralık 2021 misafir yorumladı
Ama benim ki 7 hafta daha rahmimde sanırım ne zaman karna cıkarki
0 oy
25 Aralık 2021 (571 puan) cevapladı
Bebek değildir canım o daha bebek nokta kadar birşey çünkü imkansız yani bebeği hissedip de rahimden çıkacak gibi olması dinlen biraz 
25 Aralık 2021 misafir yorumladı
Dr baktığında büyük et parçası gibi dedi :))
25 Aralık 2021 (571 puan) yorumladı
Maşallah ama bebeğin bu haftada rahime baskı yapması imkansız sadece yavaş yavaş büyüdüğü için rahim genişliyordur
25 Aralık 2021 misafir yorumladı
Aynen canım galiba büyük yazmışım orada küçük et parçası gibi düşün demişti :)
25 Aralık 2021 misafir yorumladı
İnsallah rahmim bebek ve kese büyüdüğü için öyle hissediyorum dur
0 oy
9 Mayıs 2022 (126 puan) cevapladı
İlk gebelik mi 
0 oy
9 Mayıs 2022 (4,021 puan) cevapladı
Gazdandir 12 haftada o kadar şiddetli ağrılar yaşadık korkudan acile koştum megersem gaz sancısı imiş sanki kopucak kasıklarım karnım
0 oy
9 Mayıs 2022 (628 puan) cevapladı
 Ben de ilk haftalarda oramda sanki bişey cıkacak sanıyordum  merak etme o hiss geciyor gebelikten dolayı baskı oluyor
0 oy
9 Mayıs 2022 misafir cevapladı
3 4 gündür bende de vardı canm kabızlık ve gaz sancısından mis kan sonuçlarım temiz doktor bisey demedi normal dedi sadece

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

7 haftalık gebelikte vajinada baskı hissi normal mi?
7 haftalık gebelikte vajinada baskı hissi, rahim büyümesinin başlaması ve pelvik taban kaslarının gebelik hormonlarıyla gevşemesi sonucu sıkça görülen bir durumdur. Genellikle rahimdeki genişleme ve bölgedeki kan akışının artması bu hissi tetikleyebilir; ancak bu baskı şiddetli ağrı, sürekli bir kanama veya akıntı ile birleştiğinde mutlaka bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanına danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin 7. haftasında rahimden bir şey çıkacakmış gibi hissetmek neden olur?
Hamileliğin 7. haftasında rahimden bir şey çıkacakmış gibi hissedilmesi, genellikle rahimdeki büyümenin çevredeki dokulara yaptığı baskıdan kaynaklanır. Erken gebelik döneminde rahim mesaneye ve vajinal bölgeye baskı yaparak dolgunluk veya ağırlaşma hissi yaratabilir. Eğer bu hisse eşlik eden şiddetli bir kramp veya yoğun kanama yoksa, genellikle vücudun gebelik sürecine uyum sağlaması olarak değerlendirilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte vajinal baskı hissi ne zaman doktora gösterilmelidir?
Vajinal baskı hissine şiddetli karın ağrısı, parlak kırmızı renkli kanama, yüksek ateş veya idrar yaparken yanma gibi belirtiler eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden doktora başvurulmalıdır. Bu belirtiler enfeksiyon, düşük riski veya rahim ağzı ile ilgili bir sorunun habercisi olabilir. Sadece hafif bir dolgunluk hissi varsa, doktorunuz bir sonraki kontrolünüzde durumu değerlendirecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte vajinada dolgunluk hissi nasıl geçer?
Vajinada dolgunluk hissini azaltmak için uzun süre ayakta kalmaktan kaçınmalı ve dinlenirken sol yan tarafınıza yatarak pelvik bölgedeki baskıyı hafifletmelisiniz. Ayrıca ağır kaldırmamak, kabızlıktan korunmak için lifli gıdalarla beslenmek ve çok dar kıyafetler giymemek bu baskı hissinin yönetilmesine yardımcı olur. Rahatlatıcı egzersizler ve doktor onaylı aktiviteler de pelvik bölgeyi destekleyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
7 haftalık hamileyim, rahimde baskı olması bebeğe zarar verir mi?
7 haftalık gebelikte hissedilen vajinal baskı, çoğu durumda rahmin büyüme sürecinin doğal bir parçasıdır ve bebeğe doğrudan bir zarar vermez. Rahim dokusu gebelikle birlikte genişlerken etrafındaki sinir uçlarını uyarabilir, bu da anne adayında baskı veya çıkacakmış hissi oluşturabilir. Ancak bu hissin normal olup olmadığını kesinleştirmek için gebelik takibini yapan doktorunuza durumunuzu mutlaka iletmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 280 göst.

1,512,234 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...