10 haftalık hamileyim hiçbir belirtim yok, normal mi?

0 oy
240 göst.
27 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (333 puan) sordu
Kizlar 10 haftalik hamileyim hiçbir belirtim yok normal mi ? 
Gebelik haftası 10+1

3 Cevap

0 oy
27 Aralık 2021 (37 puan) cevapladı
Korkma canım benim de hiç bi belirtim yoktu ne mide bulantısı ne baş dönmesi nede başka bişey 25+3 günlük olduk hâlâ öyle bi belirti yaşamadık çok şükür herşeyimiz de gayet güzel
-Reklam-
0 oy
27 Aralık 2021 (2,779 puan) cevapladı
Gayet normal canım her gebelik bir değil kanama lekelenme olmadığı sürece endişelenmeyin hiç bi belirti olmaması çok güzel bisi 
0 oy
27 Aralık 2021 (2,938 puan) cevapladı
24 hafta olucak yarın kızım tekme atmasa hamile değilim gibi:) hiç Korkma

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

10 haftalık hamileyim hiç belirtim yok normal mi?
10 haftalık hamilelikte hiçbir belirti yaşamamak tamamen normal ve sağlıklı bir durumdur. Her kadının hamilelik süreci farklı ilerler; bazı kadınlar yoğun mide bulantısı veya yorgunluk yaşarken, bazılarında ise hormon seviyeleri vücudu daha az etkilediği için hiçbir fiziksel değişim hissedilmeyebilir. Bu durum bebeğinizin gelişiminde bir sorun olduğu anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte belirtilerin aniden kesilmesi ne anlama gelir?
Gebelikte belirtilerin aniden kesilmesi genellikle vücudun artan hormon seviyelerine adapte olmasıyla ilgilidir ve çoğu zaman endişe edilecek bir durum değildir. Özellikle 10. hafta civarında plasenta gelişimiyle birlikte hormonal denge değişebilir ve bu da ilk haftalarda hissedilen bulantı veya hassasiyetin hafiflemesine ya da tamamen kaybolmasına neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelik belirtileri hangi haftada başlar ve biter?
Hamilelik belirtileri genellikle 6. hafta civarında başlar ve 12. ile 14. haftalar arasında, yani ilk trimesterin sonunda azalma eğilimi gösterir. Bazı anne adaylarında bu belirtiler hiç görülmeyebilir veya çok hafif geçebilir. 10. haftada belirti hissetmemek, vücudunuzun hamileliğe uyum sağladığının ve belirtilerin beklenen sönümlenme dönemine girdiğinin bir göstergesi olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Belirti hissetmeyen hamileler ne zaman doktora gitmeli?
Belirti hissetmeyen hamileler, rutin kontrollerini aksatmamalı ve endişe ettikleri her durumda uzman bir hekime danışmalıdır. Eğer şiddetli karın ağrısı, vajinal kanama veya sıvı kaybı gibi ciddi bir semptom yoksa, sadece belirti yokluğu tek başına bir tıbbi risk teşkil etmez. Doktorunuz yapacağı ultrason muayenesiyle bebeğin kalp atışlarını ve gelişimini kontrol ederek sizi rahatlatacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
10 haftalık gebelikte belirti yaşamamak için ne yapmalı?
10 haftalık gebelikte belirti yaşamıyorsanız yapmanız gereken en önemli şey, sağlıklı beslenmeye, yeterli su tüketmeye ve düzenli doktor kontrollerine devam etmektir. Belirtilerin yokluğu bir hastalık değildir, bu nedenle kendinizi dinleyerek stres yapmaktan kaçınmalısınız. Vücudunuzun bu sürecin tadını daha rahat çıkarmanıza izin verdiğini düşünerek pozitif kalmaya çalışın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,230 soru

24,666,622 cevap

367,022 kullanıcı

...