32+0'da mı yoksa 32+4'te mi çalışabilir raporu almalıyım?

0 oy
502 göst.
27 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (123 puan) sordu
Kızlar calısabilir raporu 32+0 damı alınıyor yoksa 32+4tede alınabilinirmi
Gebelik haftası 30

6 Cevap

0 oy
27 Aralık 2021 (18 puan) cevapladı
32+0 girince alabiliyorsun ben bugün aldım 
-Reklam-
0 oy
27 Aralık 2021 (3,358 puan) cevapladı
32+0 da alıyoruz canim
0 oy
27 Aralık 2021 (165 puan) cevapladı
Ben de randevumu 32+2 ye aldım ama bu soru kafami karıştırıyor. 32+2de raporu alip takip eden pazartesi günü 32+4 oluyorum o gun versem olmuyor mu acaba 
27 Aralık 2021 (112 puan) yorumladı
Raporu kaç gün geç alırsan o günlerin ödeneğinin almıyorsun bilgin olsun tam 32.0 da alınması lazim
28 Aralık 2021 (165 puan) yorumladı
Bunu bilmiyordum teşekkür ederim
0 oy
27 Aralık 2021 (433 puan) cevapladı
Canım 32 de alıyorsun ben 32hafdalik olduğum gün almisdim 
0 oy
27 Aralık 2021 (284 puan) cevapladı
Bir önceki kontrolde doktorum bana tam 21 gün sonra gel demişti o gün de 32+0 oluyordu o gün aldım
0 oy
27 Aralık 2021 (4 puan) cevapladı
32+2 de aldım 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte çalışabilir raporu tam olarak kaçıncı haftada alınır?
Hamilelikte çalışabilir raporu genellikle 32. haftanın dolduğu gün itibarıyla alınmaktadır. 32+0 haftalıkken doktora başvurarak çalışabilir raporunuzu düzenletebilirsiniz; bu rapor, doğum öncesi izninizi doğum sonrasına aktarabilmeniz için yasal bir zorunluluktur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
32+0 yerine 32+4 haftada çalışabilir raporu alsam sorun olur mu?
32+0 ile 32+4 haftalar arasında çalışabilir raporu almanızda tıbbi açıdan bir engel yoktur. Ancak raporun geçerli sayılabilmesi için 32. haftadan sonra, yani 32+0 gününü geçtikten sonra alınması şarttır; 32+4 haftalıkken alacağınız rapor da yasal olarak geçerli kabul edilir ve izninizi aktarmanıza olanak tanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çalışabilir raporu alırken hangi belgeler gereklidir?
Çalışabilir raporu almak için herhangi bir özel belgeye ihtiyaç duyulmaz; sadece takipli olduğunuz kadın hastalıkları ve doğum uzmanına muayene olmanız yeterlidir. Doktorunuz, gebelik haftanızın 32. haftayı doldurduğunu onayladığında SGK sistemine giriş yaparak raporunuzu oluşturur ve bu rapor otomatik olarak iş yerinizin sistemine düşer.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
32. haftada çalışabilir raporu almazsam ne olur?
32. haftada çalışabilir raporu almazsanız, doğum öncesi 8 haftalık zorunlu izniniz otomatik olarak başlar ve çalışmaya devam edemezsiniz. Eğer bu izni doğum sonrasına aktarmak istiyorsanız mutlaka 32. hafta bitiminde çalışabilir raporunuzu alıp iş yerinize bildirmeniz gerekmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çalışabilir raporu ile kaç haftaya kadar çalışabilirim?
Çalışabilir raporu ile yasal olarak gebeliğin 37. haftasına kadar çalışmaya devam edebilirsiniz. 37. haftayı doldurduğunuzda artık çalışma izniniz biter ve doğum öncesi izniniz zorunlu olarak başlar; bu süreye kadar çalıştığınız her hafta, doğum sonrası izninize eklenerek toplam sürenizi uzatır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 630 göst.

1,512,404 soru

24,668,682 cevap

367,144 kullanıcı

...